Vampire~Jikook FİNAL

1.7K 68 92
                                    

Jungkook
Dün gece Jimin sürekli benim rüyama girmişti. Rüyamda benden yardım istiyordu. Chanyeol'un ona kötü davrandığını söyleyip benden yardım isteyip durdu. Jimin'in böyle rüyama girmesi beni biraz olsun endişelendirmişti. Salona gidip telefonumu aldım ve Chanyeol'u aradım. Aramalarıma rağmen cevap vermiyordu. Böyle olması beni endişelendirmişti. Telefonu bırakıp Jin hyung'un yanına gittim.

Jimin
Chanyeol sabahın köründe bana eziyet etmeye başlamıştı. Canım çok fazla yanıyordu en son telefonu çaldığında telefona bakmaya gitti. Telefonda artık ne gördüyse sırıtmaya başladı. Ona kim olduğunu sorduğumda bana Jungkook'un aradığını söyledi. Aramayı açmayıp benim yanıma geldi ve beni bitirecek o sözleri söyledi.

Ch: Jimin sana iki şık veriyorum ya kendi hayatın yada seni umursamayan senin deliler gibi aşık olduğun jungkook'un hayatı hangisi?

Jm: Ne saçmalıyorsun sen Chanyeol

Ch: Diyorum ki kendi hayatını seçersen Jungkook ölür yada jungkook'un hayatını seçersen sen ölürsün karar senin

Ben ölmek istemiyordum. Aynı zamanda jungkook'un da ölmesini istemiyordum. Bana ne kadar acı çektirse de beni sevmese de ben hala onu seviyordum. Kararımı verip kendim ölmeyi seçtim.

Jm: B-ben kendim ölmek istiyorum jungkook yaşayacak

Ch: Hmm sen bilirsin o zaman aşık olduğun Jungkook'u arayalım da senin nasıl öldüğünü görsün değil mi

Jm: N-ne hayır y-yapma

Ch: Kes sesini de ölümün tadını çıkar

Telefonu alıp Jungkook'u aradı. Görüntülü aramıştı telefonun görüntüsünü bana çevirdi. Telefonu açmasını bekliyorduk sonunda telefonu açtığında tek olmadığını gördüm yanında tae ve diğer hyungları vardı. Tae'nin ağlamaktan gözleri şişmiş ve kızarmıştı onu öyle görünce bende ağlamaya başladım. Jungkook üzüm süre sustuktan sonra konuşmaya başladı.

Jk: Jimin güzelim nasılsın

Jm: Ben senin güzelin değilim jungkook

Jk: Bebeğim ben çok özür dilerim ben seni sevdiğimi daha yeni anladım çok üzgünüm dün sürekli benim rüyama girip benden yardım istedin ben dün seni yanımda istedim bebeğim. İlk defa sana sarılarak uyumak istedim. Sen uyurken senin o güzel yüzünü izlemek her santimine öpücük kondurmak istedim. Jimin bebeğim ben çok özür dilerim senin değerini çok geç öğrendim

Jm: J-jungkook ben seni çok seviyorum bunu unutma olur mu ben ölürsem benim yerime başka birini bul seni mutlu edicek birini bul lütfen. Mutlu ol çünkü ben senin mutlu olmanı istiyorum. Sen benimle mutlu olmasan bile başka biri ile mutlu olman beni de mutlu eder seni gerçek çok sevi-

Ch: Eeh yeter ben sizin bu aşk dolu cümleleriniz midemi bulandırdı şimdi jungkook jimin'in ölümünü iyi izle çünkü o senin yaşaman için kendi ölümünü göze aldı.

Jk: J-jimin bunu yaptın mı gerçekten

Jm: Evet yaptım jungkook lütfen birşey söyleme dah fazla Chanyeol sende öldür artık

Ch: Oo tamam hazır ol Jimin

Cebinden bir bıçak çıkarıp tam kalbimin üstüne tuttu. Tae'ye dönüp ona gülümsedim.

Jm: Uzaylım seni çok seviyorum bunu asla unutma sen benim biricik kardeşimsin bu zamana kadar hep benim yanımda durup beni korudun benimle birlikte ağlayıp benimle güldün. Zor zamanında yanımda oldun sen olmasan ben olmam ama Uzaylım ben çok özür dilerim seni bırakıp gideceğim için çok özür dilerim lütfen beni affet olur mu lütfen bana küsme seni çok seviyorum TaeTae

V: J-jimin g-gitme l-lütfen ben de s-seni çok sev

Tae lafını tamamlamadan kalbimde bir acı hissettim Chanyeol bıçağı tam da kalbimin üstüne batırmıştı. Ağzımdan kanlar gelmeye başlamıştı kafamı kaldırıp hepsine bakıp gülümsedim. Sonra ise ağzımdan son cümlem çıktı.

Jm: S-sizi ç-çok s-seviyorum

Daha sonra ise gözümü sonsuzluğa kapattım.

Jungkook
Chanyeol piçi(sorry) bıçağı jimin'in kalbine saplamıştı. Benim meleğimi elimden alıp götürmüştü. Kan beynime şıçramıştı Chanyeol'un nerde olduğunu tahmin edip oraya gittim.

Chanyeol ortalıkta yoktu ama jimin heryeri kan içinde yerde yatıyordu. Onu dizime yatırıp ağlamaya başladım. Uzun zaman sonra ilk defa ağlıyordum. Jimin'e kötü davrandığım için çok fazla pişman olmuştum. Meleğimi sevdiğimi daha yeni anlamıştım ama artık çok geçti. Jin hyunlar da benim arkamdan hemen gelmişlerdi. Onlara dönüp bağırmaya başladım.

Jk: HYUNG HADİ ÇABUK OLUN BİR AMBULANS ARAYIN BAK JİMİN ORDA CAN ÇEKİŞİYOR HYUNG HADİ NE DURUYORSUN ARASANA!!!!

Jn: Jungkook jimin öldü kendine gel artık o gitti artık  yok artık jimin

Jk: Hayır hyung olmaz benim m-meleğim ö-ölemez o ölmedi hyung lütfen onu kurtaralım

Jimin'in yanına gidip ona sıkıca sarıldım. Çok güzel kokuyordu. Şeftali şeftali kokuyordu. Yüzüne baktım yüzünde yaralar olmasına rağmen hala çok güzeldi. Çok uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yaptım. Dudaklarımı bebeğimin dolgun ve yumuşak dudaklarına bastırdım. Bana karşılık vermesini bekledim ama olmadı. Yattığı yerden kalkıp bana şaka deyip sarılmasını bekledim ama olmadı. Ne bana karşılık verdi nede uyandı. Artık benim jimin'in yok olmuştu.

*1hafta sonra*
Bugün Jimin'in cenaze töreni vardı. Ailesi de gelmişti. Tabi onlara jimin'in nasıl öldüğünü söylememiştik. Tae de çok kötü bir haldeydi ayakta zor duruyordu. Ben zaten bitmiştim.

Herkes gidince bende uçurumun başına gelip oturdum burası çok güzeldi buraya hep sevdiğim kişi ile gelmek isterdim ama o gitmişti. Jimin artık yoktu. Ucuna oturup konuşmaya başladım.

Jk: Jimin neden gittin ha neden beni tek başıma bıraktın. Ben seni sevmeye başladım sen beni bırakıp gittin seni çok özlüyorum meleğim. Senin o gülünce kısılan gözlerini özledim. Seni özledim hemde çok eğer gitmeseydin seni çok mutlu ederdim. Sen yoksan Jungkook ta bir hiç jimin.

Senin değerini çok geç anladım keşke daha önce anlasaydım. Sen beni kendi hayatından vazgeçecek kadar severken ben sana acı çektirdim. Güzelim ben çok özür dilerim ben hala seni istiyorum hala seni seviyorum. Seni asla unutmayacağım bebeğim.

Son sözlerim bu olmuştu. Kendimi uçurumdan aşağı atmıştım.

* +Jungkook seni çok seviyorum

-Bende bebeğim bende seni çok seviyorum

+ Jungkook seni iyiki tanımışım iyiki benimsin

- Ohh jimin bu kadar tatlı olma ama seni yemek istiyorum

+ O zaman Jungkook-sshi beni yakalayıp yesin

-Gel buraya

İki genç mutlulardı. Çünkü ikisi de öbür dünyada karşılaşmışlardı. Jungkook Jimin'den hiçbir zaman vazgeçmedi Jimin ise Jungkook'u her zaman sevdi.

Taehyung ve Suga ise onlar da çok mutlular Jimin'in ölümünden sonra jungkook'un ölümü her ikisini de çok kötü etkiledi ama ikisi birbirlerine destek çıkarak kötü günlerden kurtuldular. Şimdi ikisi de mutlu.

Jin,Rm ve J-hope ise kardeşlerinin ölümünden sonra ortak bir şirket açıp birlikte yönetmeye başladılar.

Namjoon evli ve bir kızı var adı ise Kim Mina

J-hope nişanlı ve kısa süre içerisinde evlenmeyi düşünüyorlar

Jin'in ise çok sevdiği bir sevgilisi var

Jimin ve Jungkook onlar da birbirlerini asla bırakmamak üzerine yemin ettiler ve şimdi ikisi de çok mutlular.

Eveett final yaptım finali uzun yaptım umarım olmuştur .hadi bay.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampire~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin