Vampire~Jikook-14

1.3K 76 31
                                    

Jungkook
Sabah uyandığım gibi üstüme hemen birşeyler geçirdim. Bugün Jimin'in yanına gidicektim. Hastaneden yeni çıkmıştı ama ben onu kaçırıp başka bir yere götürecektim. Evden çıkıp hızlı koşmaya başladım nasıl olsa daha erkendi ve kimse yoktu. Jimin'in evine geldiğimde kapıdan değil camdan girdim. Odasına girdiğimde kimse yoktu. Evi gezdim ama yine kimse yoktu aklıma Tae'de kalacağı geldiğinde hemen Tae'nin evine gittim.

Jimin şuan uyuyordu Tae'de aynı şekilde uyuyordu. Jimin'in uyanmamasına dikkat ederek onu kucağıma aldım ve koşmaya başladım. Bizi kimsenin bulamayacağı bir yere -en azından ben öyle sanıyordum- götürdüm üst kattaki odaya getirip Jimin'i yatağa bağladım.

Jimin
Uyandığımda Tae'nin yatağında değil başka bir yataktaydım kalkmaya çalıştım ama kollarım yatağa bağlanmıştı korkmaya başlamıştım bağırmaya başladım. Kapı açıldı ve içeri Jungkook girdi. Onun yapacağını tahmin etmemiştim.

Jm: neden getirdin beni buraya

Jk: Kes sesini ayrıca canım istedi ve ondan getirdim

Jm: Jungkook sen canın istediği zaman bana birşey yapamazsın

Jk: Yaparım

Jm: Kim söyledi yada kim izin verdi sana

Jk: Ben ben izin verdim kendime

Jm: Of jungkook of çöz beni

Jk: Hayır sen orda kalıcaksın canım yansın

Jm: Ya sen kör müsün benim canım zaten yanıyor

Jk: Daha fazla yanıcak

Jm: Jungkook saç-

Cümlemi tamamlamadan gitmişti. Jungkook artık benden ne istiyordu merak ediyordum ben onu severken o bana zarar vermek için elinden geleni yapıyor. Ellerim iyice acımaya başlamıştı.

Jm: Jungkook çöz şu ellerimi acıyor

5 dakika sonra Jungkook odaya gelmişti

Jk: Ne var yine

Jm: Ellerimi çöz acıyor

Jk: Kaçmayacağın ne belli

Jm: Ne demek ne belli nasıl kaçıcam kaçsam sen beni hemen bulursun zaten

Jk: Doğru

Ellerimi çözdükten sonra odadan çıktı. Bende biraz odayı  dolaşıp çıktım. Salona indim jungkook televizyon izliyordu. Karnım acıkmıştı mutfağa gidip birşeyler yedim. Salona jungkook'un yanına gittim. Korku filmi izliyordu bende yanına oturup izlemeye başladım. Çok korkunç bir sahne geldiğinde çığlık atıp jungkook'un üstüne atladım.

Jk: Yerin rahat heralde

Jm: Ne?

Nerde olduğuma baktım. Gözlerimi fal taşı gibi açıp hemen kalktım. Baya bir utanmıştım.

Jk: Kalkmasaydın ben rahattım

Jm: Jungkook sus ya

Jk: Susmazsam ne yaparsın

Jm: Seni döv- üstüme gelmeyi bırak

Jungkook ise benim üstüme sırıtarak geliyordu. Ben ise geri geri gidiyordum. Sırtım soğuk duvara değdiğinde korkmaya başlamıştım. Çünkü jungkook bana değişik bakıyordu.

Jk: Noldu küçük jimin korktu mu yoksa

Jm: Hayır tabiki B-ben ne korkucam

Jk: Emin misin?

Jm: E-evet

Jungkook iyice dibime girmişti. Yüzüme yaklaşmaya başlamıştı. Ben ise hemen kafamı çevirdim. Gittikçe yaklaşıyordu gözlerimi kapattım. Gülme sesi geldiğinde gözlerimi açıp baktım jungkook gülüyordu. İyi de bunun neresi komik ki?

Jm: Neden gülüyorsun?

Jk: Ahh jimin gerçekten seni öpeceğimi falan mı sandın

Jm: Evet

Jk: Ama ben seni öpmem

Jm: Hıh öpmezmiş bir kere herkes beni öpmek istiyor tamam mı

Jk: Aynen jimin aynen ben yatıyorum sende fazla ses çıkarma yoksa kötü olur

Jm: Tamam be

Jungkook'un ardından bende kaldığım odaya gidip yatağın üstüne oturdum. Gerçekten beni öpeceğini sanmıştım ama yanılmışım. Kafamı sağa sola sallayıp kendime geldim. Yatağın içine girip uyku pozisyonumu aldım.

Eveeet  4 yıl sonra bölüm attimy. Umarım olmuştur. Bu arada Suganın Daecwhita klibini izlediniz mi ben bayıldım. Neyse iyi okumalar

😊😊😊😊

Vampire~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin