Vampire~Jikook-15

1.3K 74 16
                                    

Jimin
Uykumdan odada gelen tıkırtılar yüzünden uyandım. Jungkook dolaba bir şeyler yerleştiriyordu.

•Jm: Jungkook ne yapıyorsun?

•Jk: Dolaba senin için kıyafet yerleştiriyorum

•Jm: İyi de neden?

•Jk: Çünkü burda kalıcaksın

•Jk: Sakın başka soru sorma benim işim var bir yere gidiyorum kaçmaya falan da çalışma

•Jm: Tamam

Jungkook odadan çıkınca dolaptan üstüme birşeyler giyip aşağıya indim. Kendime birşeyler hazırlayıp onları yedim. Şuan ise salonda duvara boş boş bakıyorum. Aklıma gelen fikir ile yerimden kalktım evi gezmeye karar vermiştim. Önce üst kattan başladım. Zaten fazla bir oda yoktu üç odası vardı. Kendi kaldığım odaya girmeden benim karşımda olan odaya girdim.

Bu oda jungkook'un odasıydı. Odada siyah ve gri renkler hakimdi. Odayı biraz daha gezip yan taraftaki odaya girmeye çalıştım ama kapı kilitliydi. Ben ise o odada ne olduğunu fazlası ile merak etmiştim. Aşağıya inip anahtar aramaya başladım. Duvardaki kitaplığı kontrol etmeye başladım. Kitabın arasından bir anahtar düşmüştü üst kata koşup kapıyı açmaya çalıştım. Şanşıma anahtar bu kapıya uyuyordu ve kapı açıldı.

İçeri girdiğimde şok oldum çünkü içeride işkence aletleri ve birtane de ameliyat masası gibi birşey vardı. Korkmuştum jungkook'un bu odada ne yaptığını gerçekten merak etmiştim. Çok geçmeden jungkook'un sinirli sesini arkamda duydum.

•Jk: Senin burda ne işin var

•Jm: B-ben

•Jk: Sen ne?

•Jm: B-ben ş-sey sen gidince merak edip evi gezmeye karar verdim. Bu kapı kilitli olunca anahtar aradım bulunca da burayı açıp içeri girdim

•Jk: O zaman buraya girdiysen bir cezayı hak ettin bence

Hızlıca ona döndüm her yeri kan olmuştu. Gözleri ise kırmızıydı bu hali ondan daha fazla korkmamı sağlıyordu. Geri geri gitmeye başladım jungkook ise hızla yanıma gelip hızlıca benim kolumdan tuttu. Canım çok yanıyordu kolumu kurtarmaya çalıştım ama çok fazla sıkı tutuyordu.

•Jm: Kolumu bırak canımı acıtıyorsun

•Jm: Bıraksana ya acıyor diyorum

•Jm: Konuşsana jungkook dilini mi yuttun?

Beni hızlı bir şekilde ameliyat masası gibi olan yere yatırdı ve kollarımı bağladı. Bu halleri ondan korkmamı daha fazla sağlıyordu. Jilet ile yanıma gelip oturdu ne yapacağını tahmin edebiliyordum. Kolumu ondan kurtarmaya çalıştım ama daha da sıkı tutuyordu.

•Jk: DUR ARTIK!!!

Bağırdığı için korkmuştum zaten korkuyordum şimdi ise iyice korkmaya başlamıştım. Sessizce göz yaşlarımı dökmeye devam ettim. Ama jungkook'un umrunda değildi gözü dönmüştü. Benim acı çığlıklarımı umursamayıp bana acı çektirmeye devam etti.

Tae
Sabah uyandığımda jimin yanımda yoktu eve gitmiş olabilir diye bir şey yapmamıştım ama kaç saat geçmesine rağmen hala ortalıkta yoktu üstelik telefonu da buradaydı. İyice endişelenmeye başlamıştım. Jin'in aradım. Bir süre açmadı ama ben sürekli aramaya devam ettim. Açınca ona benim evime gelmesini söyledim. Şimdi ise onu bekliyorum.

Zil çalınca kalkıp kapıyı açtım. Jin gelmişti onu içeriye alıp olanları anlattım. Oda benim gibi endişelenmişti. Jimin'in nereye gidebileceğini düşünmeye başladık aklıma jungkook geldi. Jungkook'un Jimin'i götürme ihtimali çok yüksekti.

°V: Jin jungkook'un Jimin'i götürme ihtimali var biliyorsun değilmi

°Jn: Doğru söylüyorsun ama nereye götürmüş olabilir bilmiyorum

°V: Jimin'i hemen bulmamız gerekiyor

°Jn: Evet haklısın ama benim sana söylemem gereken birşey var

°V: Ne?

°Jn: Şimdi ee Jungkook, J-hope,Suga,Rm ve ben vampiriz

°V: Ne!?

Jin birşey demeden yüzüme bakıyordu. Benim ise son hatırladığım gözümün karardığıydı gerisini hatırlamıyorum.

Jin
Tae son dediği şeyden sonra hemen bayılmıştı. Anlaşılan şaşırmıştı. Onu koltuğa yatırıp suga'yı aradım ve Tae'nin evine gelmelerini söyledim.

Çocuklar gelince onlara olayları anlattım. Onlarda Jimin'i jungkook'un kaçırabileceğini söylemişlerdi. Birlikte Jungkook'u nasıl bulacağınızı konuşuyorduk. Suga ise Tae'nin başında duruyordu.

°Jn: Suga artık ona söyle gitsin

°Sg: Ya kabul etmezse

°Jn: O zaman sende ona zaman ver ilk defa vampir bir sevgilisi olucak sonuçta

°Sg: Haklısın hyung uyanınca onunla konuşucam

°Jn: Güzel

Jungkook
Jimin şuan karşımda baygın bir şekilde yatıyordu. Ona fazlası ile eziyet etmiş en sonunda ise kanını içmiştim. Kanının tadı çok güzeldi. Onu benim düşmanım Chanyeol'a satmayı düşünüyorum. Uyanınca onunla bu konuyu konuşacaktım. Odama çıkıp iyice temizlendikten sonra uyumaya başladım.

Eveet işin içine Exo da girdi. Ama sadece Exodan bazı üyeleri fice katıcam. Umarım güzel olmuştur. İyi okumalar.😄💚😊💕

Vampire~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin