Vampire~Jikook-4

1.7K 102 23
                                    

Başıma giren ağrı ile yataktan kalkıp oturur hale geldim. Karşımdaki duvara bakmaya başladım dün gece olanlar aklıma gelmişti yaşanan herşeyin bir rüya olmasını diledim. Günlük rutinimi yaptım çantamı koluma takıp evden çıktım. Yolda giderken benim çok sevgili arkadaşım kim uzaylı taehyung arıyordu daha fazla bekletmemek için açtım.

Jm: Noldu Tae

V: Chim ben bugün okula gelmicem

Jm: Yaa ama neden

V: Kendimi iyi hissetmiyorum

Jm: Yanına gelmemi ister misin

V: Hayır gerek yok bir iki güne toparlarım

Jm: Tamam kendine dikkat et

V: Tamam sende kendine dikkat et

Jm: Tamam görüşürüz

V: Görüşürüz

Tae bugün okula gelmeyeceği için üzülmüştüm okulda tek başıma takılacaktım. Dersin başlamasına vardı bende kantine gittim çünkü sabah kahvaltı yapmamıştım. Kantine gelince göz gezdirdim fazla kişi yoktu kendime bir tost alıp yemeye başladım. Bir yandan yiyip bir yandan telefona bakıyordum yan sandalye çekilince kimin geldiğine baktım ve Jungkook'u gördüm. Ne işi vardı onun burda

Jk: Merhaba Jimin

Jm: Sana da merhaba Jungkook

Jk: Arkadaşın nerde?

Jm: Bugün gelmicek biraz rahatsızlanmış heralde

Jk: Hmm bugün istersen senin yanında durabilirim birlikte takılırız

Jm: Gerçekten mi?

Jk: Evet hem dün sana senle arkadaş olmak istediğimi söyledim ya

Jm: Tamam o zaman sınıfa gidelim mi?

Jk: Tamam gidelim

Jungkook ile birlikte kantinden çıkıp sınıfa geldik sınıfta da fazla kişi yoktu sıramıza oturduk. Boş durmamak için bir defter çıkarıp resim çizmeye karar verdim ne çizeceğimi düşünürken yanımda oturan jungkook'a baktım şuan çok tatlı görünüyordu benden onu çizmeye karar verdim.
☘☘☘☘

Resmi bitirip baktığımda güzel olmuştu. Jungkook'a göstermek için yanıma döndüm ama o yoktu ne zaman gitmişti bilmiyordum. Önüme dönüp resme bakmaya başladım. Resimi incelerken defter elimden çekildi kim olduğuna baktığımda bunun okulun belalı tiplerinden Sehun olduğunu gördüm.

Sh: O küçük Jiminimiz resim çizmiş

Jm: Sehun defteri verir misin

Sh: Hayır vermek istemiyorum

Jm: Sehun düzgünce söyledim ver işte

Sh: Ahh hadi ama Jimin biraz eğlenmek istiyorum sende bana ayak uydursana

Jm: Saol ben almıyım sen git başka birileri ile eğlen

Sh: Benim canım seni istiyor.

Son dediği şeyle kafamı önüme eğip sakin olmaya çalıştım. Ama sakın olamıyordum çünkü Sehun bana sırıtarak bakıyordu ve bu benim sinirimi dahada fazla bozuyordu. Biraz daha ona baktıktan sonra defteri sıraya koydum elimi deftere götürdüğümde elimi tutup beni kendine çekti. Sınıftakiler bize şaşkınca bakıyordu. İyice sinirlenmeye başlamıştım.

Jm: Sehun bırak beni herkes bize bakıyor

Sh: Hayır bırakmıcam sen benimsin

Jm: Ben eşya değilim ki senin olayım saçma sapan konuşma

Sh: Evet benimsin Jimin o yüzden kes çeneni

Jm: Kesmiyorum napıcaksın

Bileğimdeki elini daha da fazla sıklaştırdı canım açıldığı için tıslamıştım. O ise bana gülerek bana bakıyordu bana yaklaşmaya başladı bende korkmaya başlamıştım. Gözlerimi kapatıp olacak şeyleri beklemeye başladım ama birşey olmamıştı korkuyla gözlerimi açınca Sehun'un yerde yattığını gördüm. Kimin yaptığına baktığımda Jungkook ona çok kötü bakıyordu. Üstüne çıkıp yumruklamaya başladı ben ise orda kaskatı kesilmiş onları izliyordum. En sonunda kendime gelip Jungkook'u çektim ve dışarı çıkardım.

Jungkook'un yüzüne sinirle bakmaya başladım ama o bana bile bakmıyordu eline baktığımda kanadığını gördüm. Elimden tutup sürüklemeye başladım revire geldiğimizde onu oturtup malzemeleri alıp yanına gittim. Elini dikkatlice temizlerken o bana dikkatlice bakıyordu buda benim heyecanlanmama sebep oluyordu.

Pansuman bitince yüzüne bakmaya başladım. O ise bana duygusuz bakıyordu.

Jm: Neden vurdun ona

Jk: Sakın bana onu savunduğunu söyleme seni öpecekti

Jm: Hayır onu savunmuyorum sadece o okulun belalı tiplerinden birisi

Jk: O belalıysa ben ondan da belalıyım

Jm: Ne demek o?

Jk: Boşver

Jm: Tamam hadi sınıfa gidelim

Jk: Tamam gidelim

Sınıfa geldiğimizde hocaya durumu anlatıp sıraya oturduk. Hocanın tahtaya yazdıklarını deftere geçirmeye başladık. Bu hoca tam bir acımasız sürekli yazı yazdırıyor. Bir süre yazdıktan sonra elim yorulmuştu kalemi bırakıp arkama yaslandım. Jungkook hala devam ediyordu anlaşılan yorulmamıştı. Yazmaya devam ettim en sonunda kurtuluş zilim çaldığında kendimi direk arka bahçeye attım. Jungkook da peşimden gelmişti birşey demedim. Banka oturduğumda oda gelip benim yanıma oturdu. Birlikte sohbet ettik sonrası zaten belli derslere girdik. Yarın okul yoktu o yüzden iki gün boyunca yatacaktım tabi bir işim çıkmazsa yatacaktım.

İlham perilerim kaçtı yaaa😔😔😔😔

koominlove_13 sence nasıl ?

Vampire~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin