Pohled Jungkooka
„Dobrý večer, co si dáte?" zeptal se mě barman s profesionální kamennou tváří.
„Červené víno. Nějaké francouzské prosím," odpověděl jsem mu a lépe se uvelebil na barové židli, jež byla nějakým způsobem vypolstrovaná.
Barman kývl hlavou, že rozumí, a odešel na druhou stranu baru.
Rozhlížel jsem se po místnosti, ve které jsem se právě nacházel. Byla poměrně temná, osvětlená pouze žárovkami, které zde museli být velmi dlouho, neboť světlo bylo velmi slabé.
Ale to mi v tuto chvíli vyhovovalo.
Hosté seděli u nízkých stolečků a tiše konverzovali pouze mezi sebou.
Atmosféra zde byla velmi dobrá. Cítil jsem se příjemně a velmi uvolněně. Byl to jeden z těch barů, kam nepřijdete za účelem se opít do němoty, ale jste tu pro zrelaxovaní ve společnosti s doprovodem příjemné uklidňující hudby a výborného dražšího drinku.
„Zde je vaše pití, pane," přerušil mé rozjímání barman a položil přede mě červené víno ve skleničce s jemným nádechem modré barvy.
„Děkuji," poděkoval jsem a uchopil skleničku do ruky jako pravý sommelier.
Přiložil jsem si skleničku k ústům a trošku se napil té rudé a pro mě tak chutné tekutiny.
„Dobrý večer, jako vždy, Jimine," zaslechl jsem hluboký hlas znějící nedaleko mě.
Otočil jsem se tím směrem a přede mnou stál muž v už na pohled velmi drahém černém obleku s povolenou kravatou a rozepnutou košilí u krku.
Řekl bych, že byl ve stejném věku jako já. Možná i starší, ale vypadal velmi mužně a jeho kolínská mi na chvíli ovládla mysl. Krásně voněl.
Posadil se o jednu židli dále než já a v tichosti čekal, až mu zmíněný číšník s kamennou tváří se jménem Jimin, jak jsem právě zjistil, donese něco k pití.
Otočil jsem se zpět a díval se na všechen ten drahý alkohol v luxusních lahvích, které byly postaveny na poličkách za barem.
Ale hlavně mě zaujala láhev, kterou vzal Jimin do ruky a začal z ní do skleničky s nožičkou nalévat medovou tekutinu.
Zdravím,
ano, vydala jsem další příběh, i když nemám ten předchozí dokončený. Ale nemusíte se bát, budu se mu i nadále věnovat. 😂❤
Ale měla jsem strašnou chuť vydat i tento příběh na Vminkook a doufám, že mu dáte šanci. Jestli jste ještě nečetli popis, tak bych ho doporučila přečíst, neboť tam je velmi podstatná informace o konci a o shipech na konci. 😏😏😏
Ještě chci moc poděkovat za veškerou podporu a hlasování a komentáře u Boyfriend or Neighbor. Stále ještě můžete komentovat a hvězdičkovat. ❤❤Moc si toho vážím a prosím dejte šanci i tomuto příběhu.
Možná se to zdá že začátku jako taková blbost a je to divné, ale budu se snažit vydávat co nejčastěji a nějak to vylepšovat.
Takže prosím dejte tomu šanci a jestli nemáte rádi tento ship, tak se nebojte, nemám v plánu to v tomto shipu ukončit. 😏😏😏
Takže děkuji, že jste to dočetli až sem a přeji dobrou noc. ❤❤
Někomu tedy dobré ráno. ❤❤😂
ČTEŠ
𝐃𝐢𝐨𝐧𝐲𝐬𝐮𝐬 (𝐕𝐦𝐢𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Probíhá-] Jejich setkání probíhala v nočních hodinách v luxusním baru. Všichni v klidu popíjejíce svého nápoje seděli na barových stoličkách. Byla zde klidná atmosféra, každý se zaobíral pouze svými myšlenkami. Všechno probíhalo v naprostém pořádk...