22. Kapitola🍷

358 58 40
                                    

„Jimine, kam ho uložíme?" optal jsem se svého přítele a kývl hlavou směrem k černovláskovi, který byl o nás plně opřený a který neměl vůbec ponětí o tom, že se nachází v cizím domě, kde bychom mu klidně mohli provádět různé odporné věci a on by neměl nejmenší šanci se ubránit.

„Pamatuji si, že jsi měl pokoj pro hosty, ve kterém jsem občas spal. Tak jestli si ho během rekonstrukce nezrušil, tak bychom ho mohli nechat tam," zamyslel se Jimin na krátkou chvíli a pověděl mi vcelku chytrý návrh, který se zdál v tuto chvíli jako nejvíce rozumné řešení.





„No. Jediný problém je, že ještě není dokončený. Postel je ještě rozložená v krabici, kterou jsem ještě nerozbalil," povzdechl jsem si a začal Jungkooka tlačit do obývacího pokoje, který byl propojený s předsíní vedle schodiště. Jimin černovláska pustil a nechal mě se posadit na úplně nový gauč z příjemné látky. Nevolil jsem nakonec koženou sedačku, neboť se na ni v létě opravdu nedá sedět.

Toho pijáka jsem donutil se posadit vedle sebe. Nebo přesněji jsem do něj strčil a on sám spadl na polštáře, které byly vedle mě položeny.

To bude ještě zábava s ním. Dnešní večer asi nestrávím dle svých představ, ale na druhou stranu se alespoň zítra více sblížíme s Jungkookem. Jsem si naprosto jistý, že si většinu věci, které vyváděl, nebude pamatovat.





„Tak ho prostě nechej spát na gauči a my si lehneme do ložnice," objevil se ve dveřích blondýnek se sklenicí vody a nabídl mi ji. Pokrčil rameny a trpělivě čekal na moji odpověď.

Převzal jsem si sklenici s průhlednou tekutinou a přiložil si ji k ústům. Voda mi přívětivě ochladila krk a pachuť alkoholu lehce vymizela z mých úst.

„To není dobrý nápad. Mohla by ho bolet záda a navíc by mohl spadnout dolů. A když bude spát tvrdě a může mít nějakou špatnou polohu, bude ho bolet celé tělo. A ještě k tomu když se ráno vzbudí v cizím domě na gauči a nebude si nic pamatovat, tak by mohl být velice překvapený a my bychom ho nemuseli zastihnout," přemýšlel jsem nahlas a snažil se s Jiminem udržet oční kontakt, aby mi věnoval svou pozornost a dobře mě poslouchal.

„No. Takže zbývá tvá ložnice."








Ano, ještě přežívám.

I když ne úplně bez komplikací, ale stále jsem tady. 😂😂😂😂😂😂😂😂

Kapitola je nic moc a zdá se krátká, i když má dost slov. 😂😍

𝐃𝐢𝐨𝐧𝐲𝐬𝐮𝐬 (𝐕𝐦𝐢𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲) Kde žijí příběhy. Začni objevovat