6. Kapitola🍷

377 50 42
                                    

Vypnul jsem počítač, uklidil si alespoň trochu svůj stůl, jenž byl docela zaneřáděný, a odnesl jsem vyplněné a přečtené dokumenty do kanceláře od šéfa.

Zamkl jsem svoji kancelář a vyrazil na jedno určité místo, které jsem si od včerejšího večera celkem zamiloval. Byl jsem tam jednou v životě, dal si pouze jednu skleničku vína, ale to místo mi během těch pár chvilek stihlo tak ohromit, že jsem se musel vrátit zpátky.





Stříbrnou klikou jsem otevřel dveře a vstoupil dovnitř. Hned mě obklopil příjemný horký vzduch, který jsem v tuto chvíli náramně rád přivítal, jelikož jsem nepoučitelný a opět si vzal pouze tenčí bundu.

Dveře se zabouchly a nade mnou se ozvalo cinknutí zvonečku, o které dveře zavadily během samovolného zavírání.

Zajímavé. Včera jsem si téhle nepatrné věci vůbec nevšiml.

Proplétal jsem se okolo nižších stolků a usedl na pohodlnou barvou stoličku. Polstrování bylo černé a kožené s nenápadným vzorem, kterého byste si bez dotyku zřejmě vůbec nevšimli.




„Dobrý den, co Vám mohu nabídnout?" přišel barman už se zřejmě naučenou frází, která však pokaždé působila velmi zdvořile a formálně.

Nedávno zmíněný barman Jimin mě dnes pro malou změnu neobsluhoval. Místo něj přede mnou stál více sympatický vypadající muž s mírným úsměvem na tváři a na jmenovce stálo zlatým písmem vyryto 'Eunwoo'.



Jak to že barman, který obsluhoval včera, neměl jmenovku.

Podíval jsem se za zmíněného muže a pomalu si očima prohlížel všechny láhve různých tvarů a barev. Nemohl jsem se rozhodnout. Lákalo mě ochutnat většinu drinků, ale přeci se zde neopiju. Chci tento bar ještě poté navštěvovat.




„Mohl byste mi něco doporučit?" zeptal jsem se zaujatým pohledem na zadní stěnu s lahvemi.

Barman se otočil a chvíli se rozhlížel. Po chvíli se vydal na pravou stranu a ze druhé poličky skoro na konci baru vzal do ruky tmavé hnědou širokou láhev se zeleným hrdlem.


„Tohle je velmi kvalitní kubánský rum z té nejkvalitnější cukrové třtiny. Zrál 12 let v dřevěném sudu, a proto má tak lahodnou chuť a zlatavou barvu. Mohu Vám ho i dle vlastní zkušenosti doporučit," pověděl mi barman nějaké základní info a držel před sebou zmíněnou tekutinu v lahvi.

„Dobře. Dám na Vaši radu. Dejte mi prosím tenhle rum."

𝐃𝐢𝐨𝐧𝐲𝐬𝐮𝐬 (𝐕𝐦𝐢𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲) Kde žijí příběhy. Začni objevovat