12. Kapitola🍷

361 56 30
                                    

Přišel jsem blíže k němu a objal ho kolem jeho štíhlých nohou. Zabořil jsem svůj obličej do jeho zadečku a zavřel oči.









„Aish, pane Kime. Co to děláte?" zeptal se překvapeně, ale okamžitě se jeho tón hlasu změnil v provokativní.

„Mhmm, Jimine. Neprovokuj," odpověděl jsem mu, ale můj hlas byl díky látce jeho kalhot velmi tlumený.

„Pane Kime. Co by řekli lidé na to, kdyby vás viděli se tulit k zaměstnanci během pracovní doby," uchechtl se ten malý hajzlík a prohrábl mi vlasy, které stejně už díky venkovnímu počasí nebyly jako před tím.






Blondýnek slezl ze žebříku a objal mě okolo pasu. Obličejem se přiblížil k tomu mému a olízl si své růžové tak plné rty, které mě vždycky tak lákají k líbání.

„Myslím, že by mě tu asi moc rádi neviděli. Protože bychom mohli ušpinit některé láhve, které jsi právě zkontroloval. A hosté by asi nebyli moc rádi, kdyby pili něco rozdílného, než jejich objednaný alkohol," ušklíbl jsem se rukama ho chytil pod zadkem. Několikrát jsem mu ho zmáčkl a více ho na sebe natiskl.





„Pitomče. A nevyrušuj mě. Potřebuji to dokončit. Proč jsi za mnou vlastně přišel?" odtáhl se ode mě Jimin a přemístil žebřík k protějším poličkám.

Vylezl si na nejvyšší stupínek a opět začal zapisovat a kontrolovat příslušné láhve.





„To nemůžu jen tak přijít za svým klukem?" zasmál jsem se a strčil si ruce do kapes od své bundy.

„Ježíš. Taehyungu. Za ty dva roky tě už celkem znám a skoro vždycky za mnou přijdeš, když po mě něco chceš. Samozřejmě si většinu času nestěžuji, ale teď už bych to rád dodělal," odpověděl mi Jimin a byl velmi zaneprázdněný svou prací na to, aby mi věnoval alespoň letmý pohled.

„Dobře dobře. Ale několikrát jsem za tebou přišel i bezdůvodně. Protože jsi můj kluk a já si tě velmi vážím," dloubl jsem mu prstem do stehna a poté mu pohrozil.

Jimin jen protočil očima a pokynul mi rukou, ať už se konečně vymáčknu.







„Dobře. Jimine, potřebuji, abys svedl toho kluka v baru," pověděl jsem s naprosto vážným tónem.

𝐃𝐢𝐨𝐧𝐲𝐬𝐮𝐬 (𝐕𝐦𝐢𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲) Kde žijí příběhy. Začni objevovat