14. Kapitola🍷

373 51 34
                                    

Pohled Jungkooka

Položil jsem prázdnou skleničku na stůl a polkl zbytek té ohnivé tekutiny.

Vydechl jsem přebytečný vzduch, promnul si spánky a na chvíli zavřel oči. Bože. Zase se začínám unášet svými pocity a to většinou nekončí vůbec dobře.






Poposedl jsem si na židli a prohlédl si celý bar před sebou. Nenápadně jsem pohledem došel až na druhou stranu barového pultu, za účelem si prohlédnout alespoň něco z pana Kima.

Ale byl jsem velmi překvapen. Můžu dokonce říci, že nepříjemně překvapen. Pan Kim tam neseděl a po mém rychlém prohlédnutí celé místnosti jsem zjistil, že se nyní nenachází ve stejném prostoru jako já.




Sklopil jsem pohled dolů a začal si nějak pohrávat se svou prázdnou skleničkou. Různě jsem ji prsty posunoval po pultu a otáčel.

„Mohu Vám ještě něco nabídnout?" zeptal se klidným hlasem barman Eunwoo a skleničku mi opatrně vzal z prstů a položil do úhledně uklizeného dřezu.








Lehce jsem kývl hlavou a rychle jsem očima začal zkoumat alkohol postavený na poličkách.

„Dáme si jeden určitý drink. Určitě víš, který myslím, Eunwoo," promluvil někdo hlubokým hlasem hned vedle mě a já lehce povyskočil.







Podíval jsme se na dotyčného a dech se mi zastavil v úžasu. Pan Kim si sedl na barovou stoličku těsně v mé blízkosti.

Jeho dominantní aura mě najednou celá pohltila a jeho omamná vůně mu dodávala na neodolatelnosti.

Bál jsem se pohnout nebo cokoliv udělat, abych sám sebe neztratil nebo hůře, abych se ho nějak nedotkl. To bych se jistě cítil ještě zvláštněji.







„Moc se Vám omlouvám, pane Kime. Ale já nevím přesně, co se do tohoto drinku dává," slyšel jsem z povzdálí mluvit barmana, ale já věnoval plnou pozornost tomu krásnému muži vedle mě.

„To je v pořádku, Eunwoo. Já to připravím," všiml jsem si Jimina, který vyšel ze dveří vedle baru a usmál se na nynějšího barmana.







„Přejete si můj speciální drink, pane Kime?" usmál se laškovně Jimin na pana Kima a musím se přiznat. Celkem jsem v sobě pociťoval žárlivost. Trochu jsem se zamračil, ale okamžitě s tím přestal.

Tohle přeci nemám zapotřebí. Jsem hodně žárlivý, ale přeci toho muže ani neznám.





„Ano, Jimine. Udělejte jeden pro mě a jeden tady pro toho roztomilého mladíka,"

To myslí mě?





Překvapeně jsem se na něj podíval a očekával, že se bude dívat jiným směrem, než-li na mě. Ale opak byl pravdou.

Pan Kim mě pozoroval s krásným úsměvem a já neudržel své emoce uvnitř sebe a musel se začervenat.

„Dobře, pane Kime. Hned to bude."




Dobré ráno,

právě je nejhorší den týdne. Pondělí. 😒😒

Doufám, že ho máte lepší než já a že jste se dobře vyspali. 😍😂

𝐃𝐢𝐨𝐧𝐲𝐬𝐮𝐬 (𝐕𝐦𝐢𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲) Kde žijí příběhy. Začni objevovat