•}[00]{•

6.4K 430 365
                                    


02052020 ~ 0219

~~~

"Burası da okulumuzun nacizane sakin ve bir o kadar da huzurlu olan bahçesi."

Daehwi peşinden ilerleyen bedene dönmüş, o bahçeye bakınırken soğumaya yüz tutmuş kahvesinden yudumlamaya başlamıştı.

Fakat sevgili okul başkanını yalancı çıkarmaktan oldukça zevk alan Hyunjin'de o bahçede olduğunu bilmiyordu..
Daehwi onu maalesef ki geç fark etmişti.

"ÖDLEK!"

"YÜZ KARASI!"

"ŞEREFSİZ!"

"MUŞMULA SURATLI!"

"ÖZÜRLÜ!"

"Baya sakin demek isterdim fakat..."

Jisung çattığı kaşlarıyla birlikte kollarını göğsünde birleştirirken kim olduğunu bilmediği şahısa hakaretler yağdıran Hyunjin'e birde yanında ağlayarak ona eşlik eden kıza bakmaya başlamıştı.

Hayırdırdı ve ne oluyordu?
Okula geldiği ilk günden garip tiplerle karşılaşacağını pek tahmin etmemişti. Hayatı hep monoton ilerleyen bir tipti biraz renklendirse hiçte fena olmazdı. Ve bu şekilde düşündüğü için sorun etmeden garip olduğuna emin olduğu bedeni incelemeye devam etmişti.

Yanındaki okul başkanına biraz ilerideki Hyunjin'i ve kızı gösterip gözlerini kıstı ve mırıldandı.

"Bunlar ne iş?"

Daehwi pek oralı olmak istemediğinden geçiştirmek için sormuştu fakat Jisung'un pekte bırakacağı yoktu.

"Ne ne iş?"

"Şu oğlan, birde yanındaki kız kime saydırıyor böyle?"

Daehwi Jisung'un sorusuyla derince bir iç çekti.
Anlatmayıp öylece geçebilirdi fakat anlatmadan duramayan bir kişiliğe sahipti.
Bıraksalar saatlerce konuşurdu.

"Bak şu gördüğün oğlan işini yapıyor, o kız da müşterisi."

"Ha?"

Jisung'un anlamamasını anlıyordu.
Onunda anlaması çok uzun sürmüştü. Gülerek bileğinden çekip hemen Hyunjingilin karşısındaki bankalardan birine oturtmuştu.

"Parayla dert dinliyor yani."

"Harbi mi?"

"Çok şaşırtıcı di mi? Oğlan nasıl profesyonel takılıyor ama bi bilsen. Aldığı para derdin ağırlığına göre değişiyor falan müthiş."

"İyi de... Beleşe rehber öğretmeni varken niye parayla buna geliyorlar?"

"İlk zamanlarda herkesi beleşe dinlerdi. Sonra bir gün itliği tuttu işi paraya dönüştürdü."

"Kimse bir şey demedi mi? Şikayet falan etseydiniz."

"Bu çocuk okul birincisi, muhteşem bir zekaya sahip. Herkesin sırrını biliyor ve bunu koz olarak kullanıyor."

"Yuh lan tırsınç."

"Başta kızıyorlardı falan ama çocuk dert dinlemesini biliyor. Rehber öğretmenleri profesyonel bir yaklaşım sergilerken bu seninle birlikte ana baba geçiriyor. Kafa çocuk bi de verdiğin paradan hiç pişman olmuyorsun."

"Sen ciddi olamazsın. Olmaz o kadar da canım yuh."

"En komiği ne biliyor musun?"

"Beklentim çok yüksek şu an yolla gelsin bekliyorum."

"Kendi dertlerini gidip rehberciye anlatıyor."

"LAN SLDKLSKDLSKDLWKDLEÖDŞDÖDŞSÖDŞSLSLSLSLSLSLSLSLSLLSLSŞDLDŞDLSŞDLSLSLDŞSLDŞSLDŞSLDŞDL"

~~~

03052020 ~ 0524
Syglr
Svglr
Hi
Extracurricular yan sanayi

sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin