•}[09]{•

1.8K 266 74
                                    


29052020 ~ 1153

~~~

"Merhaba. Jisung'du öyle değil mi?"

Bu seferde rehberlikten çağırılmıştım ve ben çağıran kişinim öğretmen Seungyoun değil de Hyunjin olduğunu sanarak odaya destursuz bir giriş daha yapmıştım.

Rehberlikçi ise gram korkmamış ve sakin bir şekilde selam verip bana adımı doğrulamak için aklında kalan şekilde hitap etmişti ki doğru hatırlıyordu.

Korkmamasının nedenini Hyunjin saygısızına veriyordum.
Onda hiç kapı tıklayacak tip yoktu çünkü.

Onda birinci olacak tipte ayrıydı ya o başka mesele...

Gülümseyerek eğilip özür dilemiş ve adımı tekrar ederek hocanın karşısına geçmiştim.

Diğer günlere nazaran daha soğuk görünüyordu.
Ya da ben öyle görüyordum.

"Otur lütfen. Konuşmak istiyorum."

Kesinlikle çok pis gergin hissediyordum.
Bunu ne zaman desem isteğim olmuyordu fakat bir klişe olsaydı da Hyunjin gelseydi diye dua etmeden de duramıyordum.

"Geçen hafta. Seni odamdan çıkarken gördüm."

Odasında bulunan kitaplıktan elini herhangi bir dosyayı alıp çaldığımın kopyası olduğunu düşündüğüm kağıtları bana uzatmıştı.

"Elinde Hyunjin'in dosyası vardı."

"Hocam ben..."

"Zaten alman için masamın üzerine koymuştum. Hem biliyor musun? Sen gittikten sonra Hyunjin'de senin dosyanı aldı. Tahmin ettiğim üzere."

O ne cin, o ne fena oğlandı.

"Hyunjin'in aldığım dosyadan haberi var mı?"

"Hayır. Sen de onda bir tuhaflık farkettin değil mi? Dosyasını incelediğini düşünüyorum."

"Ailesi..."

"Katil ya da doktor."

Rehberci benden daha heyecanlı görünüyordu.
Uzun süredir bu konuda düşündüğüne kalıbımı basardım.
Hızla karşımdaki koltuğa oturdu.

"Okulda bana gelip derdini anlatan tek kişi Hyunjin. Düşünebiliyor musun? Koskoca okulda dert babası gibi dolanıyor. Çok başarılı biri. Zengin bir ailesi var. Dışardan bakılınca enerjik ve eğlenceli görünüyor. Ah çok kafa karıştırıcı bir çocuk bana yardımcı olman lazım."

"Ben..."

"Ona diğerlerinden daha yakın olduğunu biliyorum Jisung."

~~~

29052020 ~ 2354
Syglr
Svglr

sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin