14052020 ~ 0108~~~
Cüsseli beden Jisung'u çantasından tutup duvara yapıştırırken ondan hiiiçte farkı olmayan kankisi gülerek acı içinde duvara yapışan bedeni izlemişti.
"Merhaba kardeşim bizim kulağımıza bir takım şeyler geldi de rahatsız ettik seni."
"Eee?"
"Bizim şerefsiz Hyunjin'i ifşa edecekmişsin."
Uzun olanın kurduğu cümlenin ardından Jisung kahkaha atarak üstünü başını düzeltti.
Dünkü olayı Daehwi'ye anlatırken biraz sesli konuştuğunu henüz farketmişti.Biraz bakınca ne kadar belalı ve sorunlu tipler olduğu anlaşılan bu ikilinin ise derdi Hyunjin'in bildiği pis işlerinin açığa çıkmasıydı.
"Nereye kadar dinlediniz?"
"Tam olarak Hyunjin'i ifşa edeceğim cümlesini duyduktan sonra seni nerede sıkıştırmamız hakkında tartışmaya başladığımız için dinlemeyi oradan sonra bıraktık."
Olayı çevirmesi için eline en güzelinden bir fırsat geçmişti. Sırıttı.
"Bu Hyunjin neden bu kadar önemli sizin için?"
"Ne önemlisi lan? Dedim ya şerefsizin teki o. Ah o bildiği şeyler olmasaydı şimdi bitmişti ama neyse..."
Cüsselerine rağmen iki küçük beyne sahip bu bedenlerin elinden sandığından daha kolay kurtulacaktı Jisung. Mutluydu içten içe.
"Ha yani ona şerefsiz dediğinizi duysa çok kötü olur?"
"Hem de ne kötü! Çok sever kendisini. Bir kez laf atalım ona ağlatır anamızı."
"Biliyorum canım onu biliyorum.
Ama ben şimdi duydum bunu yetiştiririm ki ona."Hafif tırssalarda umursamamaya çalıştılar.
"Ama o sana neden inansın ki?"
İşte hayatının anahtarı şimdi ağzından çıkacak cümlelerde saklıydı Jisung'un.
Önceki okulunda herkes ona bulaşır ve günlerinin çoğu zehir olurdu. Aynı şeyi burada da yaşamak istemiyordu.
Hyunjin saygın bir insandı. Ne kadar nefret etselerde Hyunjin dendi mi bir kere, en korkusuzları bile kediye dönüşürdü.
Jisung neden onu kullanmasındı?"Ama o benim sevgilim?"
"Ne?"
"Ne? Bilmiyor muydunuz yoksa? Siz çıldırmışsınız! Okula naklimi aldırmamın sebebi bu zaten! Herkes biliyor ayıp etmişsiniz."
"Nasıl ya? Herkes mi biliyor? Bunu çok güzel koz olarak kullanabilirdik sikeyim ya."
"Eh, her yerdeyiz artık.
Hocalar bile biliyor. Beyler ne zamandan kaldınız siz ya? Aman kimseye bilmediğinizi belli etmeyin bari. O duyduğunuz sohbetin açıklamasını da yapayım hemen.
Dün gece tartıştık da biraz öylesine çıkıverdi ağzımdan ciddi değildim. Her neyse paşalar sevgilime şerefsiz dediğinizi duymamış gibi yapacağım ama bir daha olmasın tamam mı? "~~~
14052020 ~ 0133
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung
Fanfictionokulda dert dinleme üzerine ticari iş yürüten Hyunjin in tüm emekleri it Jisung'un ona bulaşmasıyla abuk subuk bir hal alır