29052020 ~ 0105~~~
Hafta sonu Jisung ve Hyunjin'in saçma laf dalaşlarından, Jisung'un işe yeni başladığından saçma sapan hataları yüzünden gün boyu Hyunjin'i sinir krizlerine sokmasının ardından sonunda gelebilmişti.
Her iki haftada bir verilen ev izni ise çoktan verilmiş herkes evlerine dağılmıştı.
Hyunjin heybetli evinin gölgesinde küçük bir karınca gibi ezildiğini hissediyordu.
Okul ceketini çıkartırken gün boyu eve gitmemek adına dolandığı için yorgunlukla bir nefesi dudaklarından akşam serinliğine özgür bırakmıştı öylece.Adımları bahçe yolunu geçip kapıya ulaştığında içeri girdiği gibi bedeninde hissettiği iki çift gözle yavaşlamıştı.
Sanki görünmez bir el bacaklarını hareket etmemesi için zorla tutuyordu."Geç kaldın Hyunjin."
"Aç değildim zaten."
Hyunjin yüzüne dahi bakmadığı ailesine aceleyle yanıt verip hızla odasına çıkmak için hamlede bulunurken arkasından seslenen bedenle olduğu yerde duraklamıştı.
"Notların düşüşe geçmiş. Bir sorun yok değil mi?"
Zoraki bir gülümsemeyle arkasını döndü.
"Hayır sorun yok.
Hem yine de tüm okula kıyasla en yüksek notları alıyorum. Zirve benim. Düşmeyeceğim. Aklınızı bu tür şeylerle yormayın lütfen. Siz meşgul insanlarsınız."~~~
"Beynim yanıyor."
Gon ve Hyunsuk yanlarına oturan arkadaşlarının aniden kurduğu cümleyle tüm dikkatlerini ona vermişlerdi.
Kesinlikle aşktan hiç anlayamayan Hyunsuk'un brosu Gon'a Seunghun'u kapması için tüyolar vermesi şu an için önemli olan şey değildi.
Önemli olan okuldan geldiği gibi onlara manyağın tekini anlatan, birde üstüne o manyağın dosyasını alan, onun da üstüne okuldaki herkesin o manyakla sevgili olduğunu sanan canım arkadaşları Jisung'du.
"Ne oldu? Baktın mı çocuğun doldurduğu forma?"
Jisung kafasını salladı hızla. Bakmıştı ama anlamadığı ve birazda ürkünç olduğu bir kısım vardı formda.
Dün gece düşünmekten neredeyse aklını sıyıracaktı.Belki de Daehwi haklıydı.
Hyunjin'in hem dilinden hem de kendisinden uzak durmalıydı.Elindeki formu Gon ve Hyunsuk'un görmesi için masaya bırakıp en sonda doldurduğu yazıyı işaret etti.
"Anne ve babasının meslek kısmına katil yazmış. Sonra da alelacele karalayıp doktor diye düzeltmiş. Ama aceleyle olduğu belli çünkü anlaşılıyor"
Jisung'un yanlış anlamasına imkan yoktu çünkü rehber öğretmeni de tıpkı onun gibi düşünmüş olmalıydı ki yanıtın yanına 'Bu konuda biraz düşün ve gözlemle.' notunu iliştirmişti.
"Çok zıt. Katil ve doktorluk yani. Neden böyle bir cevap vermiş olabilir ki?"
~~~
29052020 ~ 1141
Syglr
SvglrFici ciddileştirmek 🤝 ben
Fice gonsuk sokmak 🤝 ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung
Fiksi Penggemarokulda dert dinleme üzerine ticari iş yürüten Hyunjin in tüm emekleri it Jisung'un ona bulaşmasıyla abuk subuk bir hal alır