02062020 ~ 2235~~~
"Asla peşimi bırakmayacaksın değil mi?"
Daehwi elindeki boya fırçasını burnuma kadar uzatırken ellerimi teslim olurmuşcasına kaldırıp gülümsemiştim.
"Ne olur ya anlatsan? Çizim modelin bile olurum bak bu yüzle."
Kahkaha atarak fırçasını geri çekerken kalktığı taburesine tekrardan oturup önündeki tuvale çizdiği çiçeği boyamaya devam etmişti.
"Modele ihtiyacım yok ve olacaksada sen olmazsın o kişi."
"Zaten bu yüzü haketmiyordun."
"Tabii."
Kırıcı sözlerini umursamamaya çalışarak, o resmiyle ilgilenirken hızla yanına oturmuştum.
Sabahtan beri derslerden derse not peşinde koşmaktan Daehwi'yi sıkıştırmaya vaktim kalmamıştı ve bulduğum vakit, okulun kapanış sattinden yarım saat sonrasına aitti.Daehwi sanat sınıfında yarım kalan çalışmasını tamamlıyor ve bende yurda gitmenin hayali ile birlikte sevgili başkanımızdan Hyunjin'in hakkında bir şeyler koparmaya çalışıyordum.
Bahsettiği olayı neredeyse okuldaki herkes bilsede birine sorduğum anda Hyunjin'in kulağına giderdi.
Bu yüzden güvenebileceğim tek kişi Daehwi'ydi."Tamam anlatacağım sonra da defolup gideceksin."
"Kesinlikle bir daha karşına çıkmam."
"Yine okula çocukların geldiği bir gündü. Hyunjin ailesine kalmadan tüm okul ve yurt masraflarını üzerine alarak ödemeye başladığı zamandan bir kaç ay sonrasıydı sanırım. Ailesi bir yanlışlık olduğunu düşünmüş başta. Haberleri yokmuş. Öğrendikleri gibi de okula gelip Hyunjin'den bir açıklama yapmasını istediler. Evet. Bunların hepsi okulun önünde herkesin içinde gerçekleşti. Çünkü zaten ailesi epey bir sinirli gelmişti okula."
Derince bir nefes alıp fırçasını başka bir boyaya daldırdı.
"Çok öfkeliydiler Hyunjin'le bağırdı babası. 'Ne yapmaya çalışıyorsun sen?'diye...
Hyunjin'de onlara 'sizin paranıza ihtiyacım yok, sizin paranızı istemiyorum.' dedi ama bildiğin bağırıyorlardı.
Babsı buna tokat attı. Ne yapıyorlarsa hepsini Hyunjin için yaptıklarını söylediler.""Hyunjin ne dedi?"
"İyi görünmüyordu. Çevresindeki çocukları ve bizi umursamadan onlara 'Vicdanınızı bu şekilde mi rahatlatıyırsunuz?' dedi sanki orada sadece ailesi varmış gibi davranıyordu. Bunları söylerken kasteddiği şey Hwang aikeisnin çocuklar için bağışda bulundukları kutulardı."
Yanaklarını şişirdi normalde anlatmaya bayılırdı ama bu konuyu anlatırken canı sıkılmış gibi görünüyordu.
Nedeni bilinmez bir sıkıntı beni de sarıp sarmalamıştı.
Hyunjin'in alisiyle arası okuldaki kimseyi umursamadan bağırarak kavga edecekleri kadar kötü müydü?"Sonrasında çekip gitti. Arkasından çok konuşan oldu ama bunları gram umursamadı. Umursamadığı içinde unutulup gitti. Kimse yüzüne bile vurmuyor bu durumu. Korkunç biri gibi göründüğü için pek muhattap olmuyorlar ama konu dert anlatmksa koşa koşa ona gidiyorlar."
Gülüp bana baktı.
"Şaşırttı mı?"
"Hayır beynim acıdı."
~~~
02062020 ~ 2251
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung
Hayran Kurguokulda dert dinleme üzerine ticari iş yürüten Hyunjin in tüm emekleri it Jisung'un ona bulaşmasıyla abuk subuk bir hal alır