•}[01]{•

2.9K 349 56
                                    


03052020 ~ 2300

~~~

Eğlence mi arıyorsun Jisung efendi? Diye geçirirken karşıma çıkan manzarayla gülmeden edememiştim.
Eğlencem hemen önümdeydi.

Gece uyku tutmadığından yeni yurdumun hoş bahçesinde dolanma kararı almıştım fakat görünüşe göre uyku yalnız beni değil henüz tanışma fırsatı yakalayamadığım Hyunjin beyi de tutmamıştı.

Ellerimi kapşonlumun cebine atıp keyifle paralarını saymakla meşgul olan bedenin arkasından ilerleyerek elindeki parayı tek hamlede alırken Hyunjin neye uğradığını şaşırmış biçimde önce boş kalan ellerine sonra da arkasında dikilen bana bakmaya başlamıştı.

Görüntüsünün komikliğine koca bir kahkaha patlatmamak için kendimi gülmemeye zorlarken Hyunjin ayaklanmış ve dibime kadar girip kıstığı gözlerini gözlerime kenetlemişti.

Pekala bu kadar yakınıma gelmesini beklemiyordum olması gereken kişisel mesafesinin sınırlarını dibime girerek çoktan ihlal etmişti.

"Sen ne iş lan?"

Afallasamda çaktırmamaya çalışarak bir kaç adım gerileyip gülümsedim.
Paralarını bir kaç kez alma girişiminde bulunsa da başarısız olmuştu. Bu onu daha da sinirlendirmişti.

İçinden gece gece nereden çıktı bu it diye söylendiğinden neredeyse emindim.

Elimdeki paraları bir o yana bir bu yana sallarken hafifçe öksürerek konuşmuştum.

Kesinlikle eğleniyordum.

"Dert dinleme olayından kendine bir çıkar payı çıkarman, rehberlikçiyi neredeyse işinden etmen ve yasal olmayan bir yoldan para kazandığın gerekçesiyle önce okul idaresine şikayette bulanacak sonra da tüm öğrenciler adına sana dava açacağım."

"Hadi ya. Öyle mi yapacaksın?"

"Hm, öyle yapacağım. Tüh ya. Şansa bak ki beni tehtid edebileceğin herhangi bir sırrımı da söylemedim sana."

"Ee şeyin yok mu? Ama bir şartla söylemem zırvalığın?"

"Olsun ister misin?"

"Geleneği bozma istersen."

Bu denli rahat oluşu tırsmama neden olsa da istifimi bozmak olmazdı. Şu an kendi gözümde aşırı havalıydım.

"Kazandığın paranın yarısını bana vereceksin."

~~~
14052020 ~ 0049
Syglr
Svglr

sen bu çocuktan nasıl ayrıldın lan gerizekalı / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin