0.9

1.4K 35 13
                                    

Sf9 uzun bir süre komada kalır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sf9 uzun bir süre komada kalır. Ama konadayken yanlışlıkla paralel evrene ışınlanmıştır. Ve bu yaşamında en yakın arkadaşının sevgilisi ile çıkıyordur. İlk zamanlar o gözle bakmasa bile burasının farklı bir evren olduğunu bildiği için zamanla alışır. Ama bu alışkanlık aşka dönüşür günden güne...

Fakat bir gün yanlışlıkla ölür ve eski yaşamına geri döner. 6 aylık koma sonrası yaşamına geri dönen sf9

 6 aylık koma sonrası yaşamına geri dönen sf9

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


♡Rowoon

Asla bulunduğu yaşama odaklanamazdı. 6 aylık yaşamında olduğu gibi yaşamak isterdi. Bunun seninle başlayacağını bilirdi. Ama ne yaparsa yapsın hiçbir şeyi engellemeyi başaramazdı. Sadece umutsuzca geride kalan anılarını hatırlayarak yaşamaya devam eder.

♡Taeyang

O ölürken senin akıttığın gözyaşlarını hatırlardı, paralel evren de olsa seninle sevgili olmuştu. Evrenin değişmesi onun sana olan aşkının değişmesi anlamına gelmez sonuçta? Ne pahasına olursa olsun seni ister. Bu konuda çok fazla bencil olurdu.

♡Jaeyoon

Doğru olmadığını bilse bile arkadaşı ile ayrılman için her şeyi yapardı. Bunu bu evrendeki S/A için yapmazdı. Paralel evrendeki sevgilisi S/A için yapardı. Onu çok özlerdi, her ne kadar aynı kişi olsanız da onun senden daha mükemmel olduğunu düşünürdü. Ne olursa olsun onun yerini tutamazdın, ama yine de aynı kişiydiniz.

♡Inseong

B E N C İ L
Ama bir o kadar da insaflı(?) İnsanlara paralel evren meselesini anlatmak yerine "bir zamanlar" sevgili olduğunuzu söylerdi. Tabii erkek arkadaşının sinirleri bozulur Inseong ile arkadaşlığını bitirirdi.

"6 ay komada kaldığında 1 gün bile yanından ayrılmadım. Karşılığı bu mu? Kız arkadaşım ile ilgili yalan uydurup onu benden alabilecek misin sence?"

O bunu umursamaz. Erkek arkadaşını sadece yolundaki taş olarak görür.

♡Youngbin

O ilk başlarda komadayken gördüğü bir rüya sanardı. Ama seni her gördüğünde aklına yaşadıkları gelir. Ama o seni elde edemeyeceğini bilir. Ve diğer evrene dönemeyeceğini de. Sonuçta orada ölmüştü geri dönmesi olası bile değildir.
Fakat içten içe seni ister, sizi ister. Arkadaşına ihanet etmemek adına asla belli etmez.

♡Chani

Bu evren işini bir arkadaşına anlatır ve seni sevdiğini itiraf eder. Arkadaşı inanmayarak dalga geçer ve seni zaten anca rüyasında görebileceğini, bilinçaltı oyunu olduğunu söyler. Ama o inatla lafının arkasında durur.

Günler geçip giderken sizin nişan haberinizi alır. Yıkılır.
Arkadaşı davet etse de düğününüze gelmez. Ama belki paralel evrene gideceğini düşünerek intihar eder. Kim bilir, belki şu an o damadın yerinde Chani vardır?

♡Hwiyoung

Aklı karışırdı. Zaman kavramını unuturdu ve insanlar onun delirdiğini düşünürdü. Arkadaşı onun bu durumundan dolayı yanına gidip onunla kalmak isterdi. Ve Hwiyoung her şeyi itiraf ederdi.

"Özür dilerim, ben sanırım kız arkadaşına karşı romantik duygular besliyorum. Lütfen onunla karşılaşmamızı engelle. Çünkü istemeyeceğimiz şeyler olur...duygularıma engel olamam..."

Dawon

Hiçbir şey olmamış gibi davranır. Yani dışarıdan öyle görünür. Sürekli espriler yaparak 6 ay komada kalmamış gibi davranır. Tabii bunun yanında seninle de çok şakalaşır. Eskisinden daha fazla. Çünkü böyle yaparsa onu sevebileceğini düşünür. O değişmez ama senin değişmeni bekler. Bu belki sonsuza kadar sürer.

♡Zuho

Duygularını dışa vurmayı reddeder. Bu onun 3. yaşama şansıydı bu yüzden aşk yerine yaşamını daha düzgün hale getirmeye çalışırdı. Anılarla yaşamanın daha iyi olduğunu düşünür ve seni elde etmek için uğraşmazdı. Çoğu zaman bunun için kendini bencil hissederdi, çünkü komadayken de sana karşı soğuk davranmıştı. Sonrasında pişman olacak olsa bile hiçbir şey yokmuş gibi yaşar.

 Sonrasında pişman olacak olsa bile hiçbir şey yokmuş gibi yaşar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓢𝓯9 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲𝓵𝓮𝓻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin