☄Sf9 ne tür bir dizide hangi krakteri oynardı?
✧Rowoon
Aslında dış görünüşe bakarsak Extraordinary You'da olduğu gibi gizemli ve sürekli düşünen, az konuşan fantastik türden bir diziden olurdu. Ama bu Rowoon'a çok ters. Bu yüzden sürekli milletin başının etini yiyen, tüm kızların aşık olduğu bir tip olurdu. Ve dizi büyük ihtimalle yaz dizisi olurdu.
✧Taeyang
Dans aşığı ve müzik ile iç içe bir dizi karakteri olurdu. Tipine bakacak olursak soğuk ve az konuşan birisi olurdu. Ve büyük ihtimalle her zaman insanların hevesini kırardı. Ancak bu doğru değil, o neşeli birisi ve insanlar ile kaynaşan bir karakter olabilir.
✧Jaeyoon
Her şeye pozitif yönden bakan ve insanları neşelendiren bir karakter. Bence Jaeyoon dramatik bir dizide olurdu ve insanları mutlu etmeye çalışırdı. Ve başarırdı da. İnsanlar onun aksanına hayrandır ve oynadığı dizide en sevilen karakterlerden birisi olurdu.
✧Inseong
Sesi ile herkesin kalbini yumuşatan bir karakter olurdu. Ama bazı insanların pek sevmediği bir karakter olacaktır çünkü çok fazla konuşmayan tiplerden olurdu. Yine de onun kıymetini bilen ve ona ölesiye hayran olan birçok hayranı olacaktır (mesela ben)
✧Youngbin
Tabii ki lider ruhlu olan bu çocuk dizide bile insanları yönlendiren birisi olacaktır. Hatta belki korku filminde insanlar ne yapacağını bilmeden oraya buraya giderken o herkesi toplayıp beraber hareket etmeyi önerecektir. Ya da lise dizisinde sınıf başkanı, veya yaz dizisinde zengin ve kibirli çocuğun aklı başında arkadaşı bile olabilir.
✧Chani
Dıştan masum görünen sinsi karakter. Arayı karıştırır ve çekirdek alıp olanları izler. Bence Türk veya Hint dizilerinde olduğu gibi tüm zamanını buna harcayabilecek bir karakter olur. Ve kimse ondan şüphelenmez çünkü hem yaşı küçük hemde gerçekten masum görünüyor.
✧Hwiyoung
Asosyal ve gizemli karakter. Karizmatik oluşu sebebi ile dikkat çekse bile kimse onu gerçekten tanımaz. Bence dizideki karakterler arasında en çok hayran hesabı olan kişi olabilirdi çünkü herkes onu merak ederdi. Belki gay karakter bile olabilirdi (HwiTae)
Sürekli değişik saç şekilleri ile izleyici karşısında olurdu ama izleyiciler onu uzun saçı ile tanırdı.✧Dawon
Herkesin tahmin ettiği gibi izleyiciyi güldüren karakter olurdu. Yani, zaten onu sevmemek mümkün olmaz bu yüzden. Bence yaz dizisindeki başrol kızın erkek kankası olurdu ve başrol kızın en yakın kız arkadaşına çocukluktan beri aşık olurdu. Ve başrol erkekten ilk başta nefret ederdi çünkü genelde böyledir. Kibirli başrolün aksine samimidir.
✧Zuho
Sağı solu belli olmayan bu yüzden dizide korkulan bir tiptir. Ama arkadaşları arasında sevilen birisi olduğu için bunu dengeler ve insanlar ondan nefret etmez. Çok sinirli birisi değildir ama yine de "sizden nefret ediyorum" bakışları atan karakter olur. Yani kısacası başrol erkeğin popüler arkadaşı ya da önce kıza soğuk davranan sonra ise kendine aşık eden başrol olabilirdi.
Yarın paylaşacaktım ama yazacağım şeyi unutmamak adına yayınladım. Belki bazı yerler saçmadır bu yüzden yarın düzenleyebilirim ama üşenirsem kalır.