0.3

1.8K 50 1
                                    

➴Kız arkadaşları depresyonda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız arkadaşları depresyonda

➴Kız arkadaşları depresyonda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


➽Rowoon

-İlk başlarda bunu farkedemezdi çünkü genel olarak sen susar, o çok konuşurdu. Fakat zamanla senin dalıp gittiğini ve dediği şeyleri onaylama girişiminde bile bulunmadığını farkeder ve daha fazla gözlemler.

-Sorunlarının olduğunu ve kendisinin bunu farketmediğini öğrenince suçlu hisseder ve sana unutturmak için elinden gelen her şeyi yapmaya çalışır. Fakat durumun çok ciddi olduğunu farkedince bir psikoloğa randevu ayarlar. Kendisini her zaman suçlu hisseder.

"Endişelenme sevgilim, beraber atlatacağız."

➽Taeyang

-Yaşadığın zor durumun farkındadır ve senin bunu kolay atlatamayacağını biliyordur. Birkaç gün durgun olman beklediği bir şeydir, fakat bu süre uzayınca çok endişelenir. Yüzünde hiçbir duyguya yer vermediğini farkettiğinde kahrolur.
"Ne yani, bu müziği beğenmedin mi? Oysaki sözleri senin için yazmıştım? Sanırım bir şey söylemeyeceksin. Peki öyleyse."

-Eski neşeni çok özler ve sana belli etmemeye çalışsa da senden daha üzgündür. Senin mutlu olman için her şeyi yapmaya hazırdır. Sadece zamanla atlatacağını bilir.
"Hey, şu aylardır beklediğin film vizyona girmiş. Hadi beraber izlemeye gidelim."

➽Jaeyoon

-Kısacası, neredeyse senin kadar berbat haldedir. Çünkü sen son zamanlarda onunla da konuşmuyordun ve sorun çözmede iyi bir insan olduğunu düşünmediğini sanardı. Konuşmak bir yana dursun telefonlarını da açmıyordun. Bunun sonucunda Jaeyoon senin evine gelmeyi ve sen iyi olana kadar kalmayı planlar.

-Kapıyı açtığında oldukça bitkin bir halde olduğunu görünce hızlıca sarılır ve sarılmasına karşılık vermeyince kapıyı kapatarak seni kucaklar.
"Neden benden uzaklaşmaya çalışıyorsun ki? Zor zamanlar geçirdiğini biliyorum ve bu yüzden yanında olmak istiyorum."

Inseong

-Böyle bir duruma düşmen onu çok üzer ve gizli gizli ağlar. Fakat sana belli etmez ve güçlü durman için kendisinin de güçlü olmasının gerektiğini bilir. Senin uyku ve yemek düzeninin bozulduğunu öğrenirse sinirlenir ama sana belli etmez.
"Eğer tabağındaki yemekleri bitirmezsen daha çok hastalanacağını biliyorsun değil mi? Olgun bir insan ol ve yemeğini ye güzelim."

-Onu umursamaman onun işini daha çok zorlaştırır. Sana yardım etmeye çalışırken bunu anlamıyor olman daha fazla üzer. Ama dediğim gibi, güçlü görünmeye çalışır. Seni güldürmek için efsane İngilizcesini kullanır.
"Hey babe, can u smile for me?"

➽Youngbin

-Mükemmel lider en mantıklı düşünen kişi olur. Seni çok iyi tanıyor yani ne kadar süre böyle olacağını veya neyin seni mutlu edeceğini senden daha çok biliyor neredeyse.
"Evet sevgilim yemek istemediğini biliyorum ama bu en sevdiğin. Yani eğer yemezsen sonra pişman olursun."

-Ama eğer hâlâ iyi olmuyorsan ailenden veya arkadaşlarından yardım alır. Yani o kesinlikle seni eski haline döndürmenin bir yolunu bulur.
"Biliyordum sevgilim. Sen çok güçlü bir insansın."

➽Chani

-Ne yapacağını bilmiyor. Bu hallerine alışkın olmadığı için çok afallamış olur ve üyeler arasında en endişeli ve şapşal olan o olur. Büyük ihtimalle üyelerle konuşur ve biraz da olsa rahatlar. Seni yeniden eski haline döndürmek için Rowoon'un tavsiyelerine uymaya çalışır. Hiç olmadığı kadar seninle sohbet eder, dinlemesen bile bir şeyler anlatır.
"Sonra Hwiyoung hyungun tüm kolyelerini çaldım ve o ararken haberim yok gibi davrandım. Günün sonunda çekmeceye koyup onu kandıracaktım. Tabii Rowoon hyung beni şikayet etti."

-Büyük ihtimalle bundan bıkıp bu halinden taviz vermeye başlarsın. Fakat eğer yapmazsan ikiniz için zaman yaratıp daha fazla ilgilenmeye başlar.

➽Hwiyoung

-O sadece bunun nedenini çok merak ederdi. Çünkü eğer bu düzeltilebilir bir şeyse elinden geleni yapardı. Fakat bu düzeltilemez bir şeyse sürekli senin yanında olduğunu her zaman hatırlatırdı.
"Sadece yanımda kal ve tüm sıkıntılarını unutturayım. Aşkım, sadece bana güven?"

-Eğer gerekiyorsa psikolojik yardım almanı sağlayacak bir diğer üye olurdu. Çünkü kendisi belli bir noktadan sonra  elinden çok bir şey gelmeyeceğini biliyordu.

➽Dawon

-Sadece seni güldürmek ve yaşadıklarını unutturmak için her şeyi yapardı. Fakat işi dolayısıyla çok fazla seninle beraber olamazdı ve bu yüzden her şeye yetmediğini düşünmeye başlardı.

-Eğer kendisi evde olmazsa kesinkile arkadaşını yanına gönderir. Kendine bir şey yapmandan korkardı. Ki bu korkusu yüzünden intihara yol açabilecek her şeyi kaldırıldı. En azından sen eski neşene kavuşan kadar.¿


Zuho

-İlk başlarda yoğun iş temposu yüzünden görüşmediğiniz için başlarda farketmezdi ¿¡ Fakat bir gün çok yakın arkadaşın senin hakkındaki endişelerini dile getirip nasıl olduğun hakkında soru sorunca anlamasa da, arkadaşın telefonlarını açmadığını söylediğinde kötü şeyler olduğunu anlar. O da arar ama onun telefonlarını da açmayınca endişeli bir şekilde eve gelir. Girdiğinde ilk başta bağırarak yanına gelse de kapalı televizyona boş boş baktığını görünce sakinleşir.
"Buraya gelene kadar ne kadar endişelendiğimden haberin var mı?! Sana diyorum, sevgilim?"

-Yaşadığın şeyleri farketmemiş olmasının suçluluğu, değişik düşüncelere yol açardı. Kısacası senin depresyonda olman onu da depresyona sürüklerdi. Ama her ne olursa olsun seni mutlu etmeye çalışırdı.
"Eğer senin yaninda olsaydım, bu durumda olmazdın değil mi? Özür dilerim bunu telafi edeceğim. Eskisi gibi olacaksın."

𝓢𝓯9 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲𝓵𝓮𝓻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin