❧Sf9 ile ayrılık
➤Rowoon
•Ayrılık sebebinden emin değilim, fakat bunun yoğun iş temposundan kaynaklanan ilgisizlik olurdu. O konuşurdu fakat yorgun olduğun için dinlemeyip görmezden gelirdin. İlk başlarda umursmazdı ama sonradan sonraya bu onu çok rahatsız ederdi. Kendisi de işinden dolayı streslidir ama bunu sana yansıtmıyor, hatta neşeli gibi davranıyordu. Senin negatif enerjin yüzünden kırıcı sözler söyler ve evi terkederdi. Ama sadece evi değil, seni de terketmiş olurdu.
•Pişman olacak, hatta bu yüzden evi terkettikten birkaç saat sonra çiçekle geri dönecektir. Fakat orada olmaman hesapta olmadığı için sadece çiçeği herhangi bir yere fırlatıp kendisi gibi dağılmasına izin verirdi.
➤Taeyang
•O sadece ses çalışması yaparken odasına girip onu dinlemek istemiştin. Buna mutlu olmuştu ve sana yeni şarkılarından bir kısmı söylemeye başlamıştı. Sana fikrini sorduğunda başlamıştı asıl olay.
"Sözleri çok beğendim, ve biliyorsun senin sesini de çok seviyorum. Ama bence bu kısım senin sesine uymamış. Sen yerine Jaeyoon'a verilmesi daha uygun olurdu. Baksana, sahiden sesin ne kadar iyi olursa olsun bu kısımda kulağa hiç hoş gelmiyor."
İşte bu dediğini yanlış anlamış, günlerdir çalıştığı parçaya laf etmen onu sinirlendirmişti. "Sen anlıyor musun bu işlerden? Saçma yorumlar yapmak yenire erkek arkadaşını desteklemelisin. Jaeyoon'u övmek için yanımda değilsin."
Bu kavga büyür ve birbirinizi kırarsınız. Bu yüzden o gün ayrı odalarda uyursunuz.•Pişman olur ve bu sebeple gece uyuyamaz ama seni rahatsız etmemek için yanına da gelmez. Kulaklığını takar ve Jaeyoon hakkındaki yorumunu değerlendirir. Haklı olduğunu farkettiğinde özür dilemeye karar verir. Sabah ilk işi yanına gelmek ve seni öperek uyandırmak olacaktır. Ta ki boş yatak ve yatağın üstünde bir kağıt görene kadar.
➤Jaeyoon
•Kıskançlık? Zaten sürekli bu sebepten kavga edersiniz ama Jaeyoon yine de kıskançlık krizlerini durduramaz. Sen bunu güvensizlik olarak adlandırınca çıldırır.
"Ne yani, sahiden böyle mi düşünüyorsun? Seni seviyor olmam güvensizlik değil. Etrafındaki erkeklerin sana bakışları rahatsızlık veriyor ve bunu dile getirmem güvensizlik mi oluyor?"
Bu konuyu konuşmak istemediğini söyleyip gidecekken tekrar konuşur.
"Ama artık burada bitirelim bu kavgaları. Sonsuza kadar? "