Sf9 Yandere Profili
Youngbin
Bir abi gibi davranırdı ve ona güvenmemek imkansız olurdu. Bir sıkıntın olursa ilk anlatacağın kişiydi (her ne kadar anlatmaman gerekse de). Çok kıskanç bir Yandere olsa da bunu dışa yansıtmazdı. Karşı cinsten arkadaşlarından nefret ederdi. Birkaç tanesi son zamanlarda seninle daha az konuşmaya başlardı ve sebebini bilemezdin. Okuldan çıktığın saatlerde çıkışta beklerdi (en büyük hayalim) Onun ne kadar tehlikeli olabileceğini asla tahmin edemezdin. Bir gün seni kaçırmak zorunda kalırsa bile diğer yüzünü zorunda olmadıkça göstermezdi. Kibar davranarak kalbini çalmaya çalışırdı.
Tehlike: 6/10
Kıskançlık: 9.5/10
İyelikçilik: 7/10★†★†★
Inseong:
Seninle ilgilendiğini göstermek için her şeyi yapardı. Çevresindeki insanlar onun seni sevdiğini bilirdi ve senin de bilmeni isterdi. Gittiğin yerde tesadüfen karşılaşırdınız ve gülümseyerek selam verirdi. Çoğu insan seni sevdiğini bildiği için (ve korkudan) seninle pek muhatap olmazdı. Yardıma ihtiyacın olduğu zaman yaptığı şeyi bırakıp anında yanında olurdu. Youngbin kadar kıskanç olmazdı çünkü çevrende fazla karşı cins olmazdı. Eğer bir gün seni kaçırırsa sürekli gelecekle ilgili hayallerinden bahsederdi ve seninle en kısa sürede evlenmek istediğini söylerdi.
Tehlike: 7.5/10
Kıskançlık: 6/10
İyelikçilik: 9/10Jaeyoon:
Sana karşı çok şirin davranırdı ve çoğu zaman seninle uğraşıp kızdırmaktan keyif alırdı. Tabii bu sadece ona özel olurdu ondan başkası seninle dalga geçerse veya üzülmene sebep olursa gerçekten sonucunu düşünmek bile istemiyorum. Senin yanından ayrılmazdı, ayrılsa bile çok sürmeden yeniden yanında olurdu. Tanıştıktan sonra en erken kaçıracak üyelerden birisi olurdu çünkü sürekli seninle beraber olmak isterdi. Sürekli iltifat edecek türden birisi olurdu. Kendin hakkında güvensiz hissedersen sinirlenirdi. Onun sadece seni sevdiğini bilme isterdi.
Tehlike: 5.5/10
Kıskançlık: 4/10 (sürekli seninle olmasından dolayı insanlar senin sevgilin olduğunu bilirdi.)
İyelikçilik: 8.5/10Dawon:
Yüzünde sürekli bulundurduğu ışıltılı gülümsemesiyle gününü aydınlatırdı. Gününün yarıdan fazlasında seninle olurdu ama yine de yetmezdi. Yavaş yavaş kendisine çekerdi ve bunu anlamazdın bile. Bazen hayatındaki tek kişi olmak istediği ile ilgili şakalar yapardı, yani sen şaka olduğunu düşünürdün. Çevresindeki insanlar onun gibi tuhaf birisinin nasıl sevgili yaptığını merak ederdi.
Bir gece evinde uyuyup sabah Dawon'un evinde uyanırsan bir daha evine gidemeyeceğini söylemek isterim.Tehlike: 5/10
Kıskançlık: 9/10 (dışarıya yansıttığı 5/10)
İyelikçilik: 7/10Zuho:
O aşık olduğunu geç farkederdi, sana karşı olan davranışlarına çoğu zaman kendisi de anlam veremese de bu davranışlardan vazgeçmezdi. Veeeee sonunda fazlasıyla aşık olduğunu anlardı. Bu noktadan sonra senin onu da onun seni gördüğü gibi görmeni isterdi. Erkeksi davranmaya çalışırdı, kıskandığında anlamayacak insanın kör olması gerekirdi. Her ne kadar kabullenmese de fazlasıyla kıskanç ve iyelikçi bir insandı. Bazen gizlice resimlerini çekerdi bu resimlerden oluşan bir albümü olurdu.
Tehlike: 4/10
Kıskançlık: 10/10
İyelikçilik: 5/10Rowoon:
Kendisinden çok emin olduğunu söyleyerek başlayayım. Yani yakışıklı ve uzun boylu olması sebebiyle çoğu insanın kalbine kolayca girebilecek türden bir insan. Bu yüzden seninle flört ederken hiç çekinmezdi. Etrafınızdaki herkese sadece seninle ilgilendiğini belli edecek şeyler yapardı. Yani çoğu zaman abartsa da bundan hoşlandığını bilirdi. Kıskaçlık konusunda çok fazla diyebileceğim bir şey yok aslında, Rowoon senin erkek arkadaşlarının olmasından rahatsız olmazdı. Ama eğer aralarında seni ondan çalabilecek birisi varsa rahatsız olmaktan fazlası olurdu. İşte o zaman seni kaçırıp arkadaşlarını görmeni yasaklardı.
Tehlike: 8/10
Kıskançlık: 4/10
İyelikçilik: 7/10Taeyang:
Dıştan bakan bir insan onun tehlikeli olduğunu düşünebilirdi. Ama üyeler arasında en normal yanderelerden birisi Taeyang olurdu. Senin ondan korkmanı istemezdi ve bu yüzden olabildiğince sana karşı yumuşak davranırdı. Sevgini her şeyden çok isterdi, başka erkekler ile konuşman incitirdi. Diğer insanlar sinirini bozardı ama siniri seni görünce geçerdi çünkü sana yansıtmak istemezdi. Çok kıskanç olurdu, ama dediğim gibi bunu asla yansıtmazdı. Yanınızda başkaları olsun veya olmasın o fiziksel temasta bulunmaktan çekinmezdi.
Tehlike: 3/10
Kıskançlık: 10/10
İyelikçilik: 6/10Hwiyoung:
S T A L K E R aslında sadece bunu söylemem bile yeterli olur onu anlatmak için. Her hareketini dikkatle izlerdi. Arkadaşlarını, sevdiğin yiyecekleri, okuduğun kitabı kısaca her şeyi bilirdi. Seninle tanışmak için de senin sevdiğin şeyler üzerinden giderdi. Erkek arkadaşının olmadığını bildiği için içi rahat olurdu ama yine de kıskanmadan edemezdi. Bu yüzden çok kısa bir zamanda kendine aşık edip çıkma teklifi etmeyi planlardı. Sessiz ve gizemli kişiliği sayesinde kendine çekmeyi başarırdı. Ve bir gün evine davet ederdi. Aslında eviniz desem daha doğru olur. Çünkü sen de orada yaşamaya başlardın.
Tehlike: 8/10
Kıskançlık: 9/10
İyelikçilik: 10/10Chani:
Arkadaş grubu hariç konuştuğu tek insan sendin. Güvenini kazanmak zor da olsa sen bunu başarmıştın. Aslında bakarsan en yakın olduğu kişiydin, çoğu zaman üyeler hayret ederdi bu duruma. Eğer içlerinden birisi seninle yakınlaşmaya çalışırsa şakadan yumruklardı. Kıskanç olduğunu o da belli etmezdi. Sırlarını sana anlatırdı, ama hepsini değil. Mesela kaybolan eşyalarının şu an nerede olduğunu veya arkadaş çevrenin neden azaldığını hiçbir zaman bilmene izin vermezdi.
Tehlike: 6/10
Kıskançlık: 8/10
İyelikçilik: 5/10