İnsan hiç durmadan sırıtabilir mi dakikalar boyunca?
Sırıtabiliyormuş.
O kadar huzurlu hissediyordum ki kendimi.
Yatağa yattığımda yıldızları görebilmek...
Ah kalbim, bu güzel ritme pek alışkın değil sanki.
Sol Anahtarı, sen nasıl girdin benim hayatıma? Nasıl bana bu kadar iyi gelebildin? Nasıl şu kalbimi atmaya ikna ettin?
Sen düşüncelerimin ötesinde güzelsin. Bir insan ne kadar güzel olabilirse o kadar güzelsin. Sen bir hediyesin. Hayatımda aldığım en güzel hediye.
Bu zamana kadar bana tek hediye alan kişi annem olmuştu fakat şimdi varlığı bile bana hediye olan bir kişi maneviyatı hat safhada olan hediyeler alıyordu.
Onun o kalbini alıp saklayabilirim, asla kaybolmaması için.
Ezgigur: Bu zamana kadar o kadar acı çektim ki, acı ben oldum sanki Sol Anahtarı.
Ezgigur: Sen geldin, acımı aldın.
Ezgigur: Acımı alıp yerine tebessüm bıraktın.
Ezgigur: Kalbime, fikrime ulaştın.
Ezgigur: Seninle tarifsiz mutluluklar tattım.
Ezgigur: İyi ki varsın Sol Anahtarı.
Ezgigur: Gel de sarılalım artık.
Solanahtarı: Bir kalp diğer kalbe iyi gelebiliyorsa eğer, o onun eşi olduğu içindir.
Solanahtarı: Benim kalbimin eşi sensin. Belki de doğduğun günden beri.
Solanahtarı: İnan senin bana ufak bir tebessüm için bile her şeyimi feda edebilirim.
Solanahtarı: Ki, bunlar hiçbir şey daha.
Solanahtarı: Mesela daha seninle meşale yakmadık bir karanlığa.
Solanahtarı: Ya da senin duvar örmene yardımcı olanları o duvarın altında bırakmadık.
Solanahtarı: Sana söz veriyorum seni zor durumda bırakan her şeyi yok edeceğim, senin mutlu olman için ışıklar yakacağım. Gerekirse kendim yanacağım.
Solanahtarı: Her şey sana değer biliyor musun, sen her şeyin en güzeline layıksın.
Solanahtarı:Hiç bir hastalık seni güçsüz düşüremez, seni yerle bir edemez.
Solanahtarı: Buna izin vermem.
Solanahtarı: Bu arada, sözü kaptım.
Solanahtarı: Yatağında bir kişilik yer aç şimdiden.
Solanahtarı: Yıldızları seyredeceğiz ya...
Ezgigur: Ohoo kalbimde yer açmışım sana yatağımda yer açmak zor mu :)
Solanahtarı: Dur bende kalp var öyle şeyler söylenir mi?
Solanahtarı: Teşekkür ederim, bana evini açtığın için.
Ezgigur: Asıl ben teşekkür ederim, evimde beni yalnız bırakmadığın için.
Solanahtarı: Bu arada,sarılacağız. Pek yakında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Anahtarı | TEXTING
Short StoryYok oluştan, yeniden doğuşa... ° ° ° Solanahtarı: Ben senin kaybettiğin, kalbini açmak için kullanabileceğin Sol Anahtarı'yım. Solanahtarı: Sen de benim yıllardır dinlediğim Ezgi'msin.