Noaptea,pe geam stelele luminau cerul negru și sumbru.
Dormea-i,ce puteai să faci la ora asta.Mâine te așteaptă o zi mare,18 ani de când ai apărut pe lumea aceasta trebuie să fie sarbatoriți într-un mod cât mai tare posibil.
Sună telefonul,cine e la ora asta?,nu ai atras atenția,doar ai stins volumul și te-ai pus mai departe la somn.Nu ai reușit să închizi ochii pentru că telefonul suna neîncetat și vibra într-una..Ai luat telefonul în mână și te-ai uitat pe ecran,un număr necunoscut,ai răspuns.-Da?
-Ieși afară pui..
-De ce? E ora 3 noaptea!
- Ieși,te aștept în fața blocului..
Acesta era Min Yoongi,un băiat educat în mânile mafioților din clanul negru,un caracter dur și foarte greu de convins...Dacă zice că va face ceva o va face,se ține mereu de cuvânt.- Din câte țin minte,singur mi-ai spus să nu-ți mai apar în fața ochilor,iar acum îmi zici să ies să ne vedem?
-M-am gândit mult,și am luat o altă decizie...Știu ca astăzi e ziua ta și vreau sa te felicit.
- Cred că mă descurc și fără urările tale.Felicitările tale păstreazăți-le ție.Și nu vreau să te vad!
Ai stins telefonul și l-ai pus pe noptieră..Telefonul iară-și vibrează într-una.Pentru că era imposibil să dormi ai deconectat telefonul și te-ai culcat..Nu te-ai gândit la faptul că dacă nu răspunzi la apeluri,Yoongi se va supăra tare..În gândul tău la-i trimis la naiba.Înainte ca să adormi ai auzit motorul unei mașini care a accelerat și a plecat brusc.