Ai tras de câteva ori aer în tine pentru a te calma un pic și ai început a scrie un mesaj.
《Sa știi că ești un nesimțit,nu ți-am făcut nimic iesit din comun.》
Răspunsul a venit deodată.
《Vreau sa te încerc,și o voi face.》
Ai decis să îl suni pe Yoongi.
- Ești în mințile tale?!Asta e o glumă?Da?!Știi că nu stai prea bine cu umorul?!
- Nu am glumit de loc.În noaptea asta te voi lua.
- Nu mai ai cu cine să dormi?Nimeni nu mai vrea sa doarmă cu tine într-un pat?!,atunci folosește-te de serviciile unei prostitute,doar plătește bine,pentru o sumă bună poate cineva va risca să se culce sub tine.- Deja vreau sati aud țipetele..- a zis Yoongi nu tare dar sperietor-iar tu vei țipa in noaptea aceasta.
Ai respirat adânc și greu,l-ai trimis pe Yoongi la naiba în gândurile tale.
- Yoongi!Glumesti?!Pleacă!
Te-ai apropiat de geam,ai pus mânile pe pervaz, sub geamul tau stătea Yoongi,sprijinându-se cu spatele de mașină.Ai decis ca nu e bine sa ieși acum.
Până la urmă ți-ai luat o pereche de blugi,și un hanorac,părul l-ai prins în coadă.Rochia,pantofii si tot de ce mai aveai nevoie le-ai pus într-un ghiozdan.Te-ai îndreptat spre ieșire,afară ai trecut cât de încet și atent posibil pe lângă mașina lui Yoongi,spre norocul tau nu tea observat,era sustras de telefon.
Ai ajuns la stația de autobuz,fix peste 5 minute ai ajuns la prietena ta acasă.Acolo i-ai povestit situația,te-ai schimbat în rochie și te-ai pregătit.Pe drum spre club telefonul tău a murit,pentru că avea puțină baterie.În fine,nu-i nimic..
În club ai ajuns la ora 22:00,chiar la timp,până tu ai ajuns toți sau adunat.Va-ți distrat bine într-o companie de fete.Felicitari,cadouri, veselie si acțiune.
Dansând,ai pus privirea pe un băiat care tot dansa în mulțime.Era greu de descris,dar cumva se evidenția printre mulțimea de persoane.Acest băiat acționa asupra ta într-un mod..- Nu îl știi? - sa întors prietena ta către tine-el e un italian de origine coreeana.
- El este Jackson.Învața într-o universitate cu sora mea - sa apropiat înca o prietenă.
- Și el este dușmanul numărul 1 a lui Min Yoongi.
-Dușmanul lui Yoongi? Glumiți?
- Păi Jackson tot nu e dintr-o familie simplă.Între ei merge război înca din primul curs de universitate.Adevarat,mereu încearcă să mențină distanța între ei.
Încă un cocktail usor si tu te-ai dus din nou la dans.Cind mergea-i pe scări te-ai lovit de un băiat destul de simpatic.Acel băiat ți-a cerut numărul de telefon,ai vrut sa refuzi,dar te-ai mai uitat odata la el și nu arăta rău,ba chiar destul de simpatic,așa ca ai decis să îi dai numărul de telefon.
- Scrie numarul..
Din spatele tău sa auzit un glas cunoscut.
-Vei scrie numărul ei și acesta va fi ultimul lucru pe care îl vei mai face.