Jackson din nou.

160 9 0
                                    

Taehyang sa apropiat de tine.

- Yoongi astăzi e ocupat dar ți-a transmis că poți să ieși în oraș și să faci cumpărături.Ți-a lăsat un card.

- Pot sa ies în oraș?

- Da,doar că vei fi supravegheată de mine.

Erai bucuroasă că macar poți să ieși din casa asta plictisitoare.

După micul dejun te-ai ridicat în camera ta,pe pat ai văzut un tricou alb,larg,o pereche de blugi largi și o pereche de adidași,pe lîngă acestea și niste accesorii.Yoongi ți le-a pregătit pentru a avea în ce te îmbrăca pentru a ieși în oraș.

Te-ai coborât jos,Taehyang stătea pe canapea in telefon.

- Mergem?
- Da,pe tine te așteptam.

Ați urcat în mașină si v-ați pornit în oraș.Taehyang a parcat mașina în parcare și de acolo ați luat-o pe jos.
Tu mergeai înainte ca un copil vesel și săreai in sus,Taehyang era cu 2-3 metri în spatele tău și se uita la tine zâmbind,dar nu arăta aceasta.
Te-ai oprit în fața frizerie,vroia-i să-ți scurtezi părul.

- Yoongi a interzis să îți faci ceva la păr.

Ați mers prin mall si ți-ai luat multe haine si accesorii,machiaje și de toate.Taehyang mergea din spatele tău cu toate sacoșele în mână,deja nu mai știa daca o sa mai reziste.

- Peste jumătate de oră Yoongi se va elibera si vrea sa luați prînzul împreună.

Ai vrut sa refuzi,dar Taehyang ți-a zis ca nu va urma bine daca refuzi.

Sunteti în fața unui restaurant foarte scump,Taehyang te-a condus spre sală de mese și a rămas dupa ușă.Ai intrat,ai văzut doar o masă pentru doi și Min Yoongi care te aștepta,nici o persoana mai mult,doar voi doi.

- Așează-te.

Te-ai așezat.

- Am nevoie de un telefon să îmi anunț părinții că sunt în regulă și să nu își facă griji.

- Totul depinde de comportamentul tau.

- Eu am un comportament destul de adecvat.

- Sa nu mai încerci să-ți faci ceva la păr fara permisiunea mea.

- E părul meu cred ca pot face ce vreau cu el!

- Vei face asta și te asigur ca nu vei mai primi libertate!

- Ești un nesimțit!- ai spus tu rodicându-te de la masă.

- Întoarce-te și așeazate. Comportamentul tau lasă de dorit pui.Si nu ma asculti.

- Nu.

- Ești o fetiță neascultatoare.

- Serios?!Pentru tine e puțin o noapte?!

- Puțin.Foarte puțin!- a zis Min deja pe nervi.

- Nu te enerva așa.Am înțeles ce vreai de la mine,sa te ascult.Nu ma opun.

În acel moment Yoongi a atacat cu un sărut foarte dulce,mergând cu mâna pe maioul tau si tragându-te de talie spre el.A ajuns cu mâna pe spatele tău si a deschis ușor sutienul,te-a culcat pe masă și sa pus deasupra ta uităndu-se în ochii tai.

- La naiba,te vreau.

După ușa sa auzit glasul lui Taehyang care la chemat pe Yoongi,a zis ca e ceva urgent.

- Imbracăte.

- Pot să-mi sun părinții?

- Da.

- 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘻𝘪𝘴𝘢̃ -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum