Sunt cu persoana care am vrut sa fiu toata viata.

179 8 0
                                    

A intrat pe ușa Jackson.

- Ți-a fost dor de mine?

- Tu!Tu vreai să mă omori?

- Nici nu-ti imaginezi cât de tare,dar nu pentru ca vreau mă răzbun pe tine,dar pentru ca vreau să-i răzbun lui Min Yoongi.

- Nu te aprinde așa tare,Min ma dat singur afară,pierzi timpul degeaba..

- Tu chiar crezi ca Yoongi a vrut să te alunge,nici nu-ți închipui cât scandal face acum din cauza ca nu te poate gasi.Din cauza faptului că clanul negru vrea să-l vadă pe Min ca șef, tu strici tot,daca Min Yoongi se va căsători cu tine,tu fiind necoreenă,se va considera trădare.
După aceste cuvinte gândurile tale se îndreptau spre Yoongi.

*Oare e bine Min Yoongi?Doamne de ce am aparut în viața lui?Acum va avea necazuri din cauza mea..*

Jackson a plecat din casă,stătea-i și te uita-i într-un punct, te gândeai dacă Min e în regulă.
Peste o oră și mai mult pe ușa a intrat Yoongi..

- Ești bine!? Nu ți-a făcut nimeni nimic?

El tea tras către el și tea îmbrățișat.Te-ai liniștit în îmbrațișările lui până când in minte ți-a venit cuvăntul*necoreeană*.Îți era frică pentru Min,deoarece il puteau considera că a trădat clanul pentru o fata ca tine.Ți-ai înfipt mănile in pieptul lui încercând să-l îndepărtezi.

- Sunt in regula.Dă-mi drumul..

- Nu,nu-ți voi mai da drumul niciodată.
Yoongi te-a luat in brațe și v-ați îndreptat spre mașină,v-ați urcat și ați pornit spre casa lui.

- Yoongi eu nu pot fi cu tine,eu nu sunt o coreeană pe deplin,ai tai ți se vor opune dacă te casatorești cu mine,nici sa fiu alaturi de tine nu am voie.

- Te gîndești că nu sunt gata pentru asta? Dacă se vor opune pentru că vreau sa ma căsătoresc cu tine,lasă-i sa se opună..

- Min Yoongi ce tot indrugi acolo?!

- La naiba pui,am încercat să mi te scot din gânduri dar nu puteam.Atât de mult mă abțineam să nu te ating,și încercam să mă opun dar nu puteam,cu tine ma voi simți fericit și iubit mereu.Eu te vreau doar pe tine,tu vei fi soția mea si imi vei naște copii.

- Eu nu vreau sa fiu cu tine,nu vreau ca viața ta să fie in pericol.

- Iti faci griji pentru mine?

- Da,imi fac griji,tu procedezi fără să te găndești ,întoarce-te către viața ta de mai înainte,așa ne va fi mai ușor źi mie și ție.

- Nu,nu va fi mai usor.

- Căt de încăpățânat ești,doamne,de ce iubesc un nesimțit?..Atunci accept sa fiu soția ta.
Min ți-a luat fața în mânile lui calde,iți privea fiecare particica a feței,tu ai roșit un pic de la privirea lui insistentă și atingerile lui.

- Nu am reușitt sa te apar de Jackson,dar promit că nu se va mai repeta.Oamenii mei sau ocupat de el deja.

- Și ce va fi acum?Eu înca nu sunt coreeana de sânge curat,regulile clanului tau.

- Tata a spus că pentru noi va face o excepție.

Erai atât de bucuroasă,ai sărit în brațele lui sarutându-l lung și intens..

*Peste o săptămînă*

Dormea-i,era dimineața,ai simțit o atingere ușoara și lină pe mâna ta.

- Yoongiii,ursuleț ce faci?Ți-am spus să mă lași sa dorm cât vreau..

- Doamne pui,ești mai somnoroasă ca mine,deschide ochii..

Ai deschis ochii,te-ai uitat la Yoongi cu o privire neînțelegatoare.

- Ce e pufuleț?

- Pe mâna uita-te

Ți-ai ridicat mâna,și când ai vâzut că pe degetul tau era un inel frumos cu o pietricica de cristal fin pe el care strălucea în lumina soarelui de dimineata,te-ai bucurat foarte mult.Te-ai ridicat în picioare pe pat și ai început a sări pe pat de fericire,Min se uita la tine si zâmbea.Te-ai intors cu fața la el si ai sărit în brațele lui,l-ai cuprins atât de tare ca lui Yoongi i se părea că nu o sa te mai poată da jos din brațe.Te-ai uitat în ochii lui și el în ai tăi,după ți-ai lipit buzele de buzele lui si l-ai sărutat foarte dulce,Yoongi a înnebunit de la sărutul acesta.

  - Da,esti soția mea!

- Stai un pic,dar sa ma întrebi?

- Dupa ce ți-am văzut reactia mi-am dat seama care e răspunsul tău si fără să-mi spui.

- Of Min Yoongi,te iubesc.

🎉 Ai terminat de citit - 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘻𝘪𝘴𝘢̃ - 🎉
- 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘻𝘪𝘴𝘢̃ -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum