- Dami drumul,nu stau confortabil așa.
-Înainte spuneai ca ma urăști,iar acum te dai ca o pisică la mine?
- Singura am incercat sa mă conving in asta..Yoongi..
-Spune pui.
- Eu..Eu m-am îndrăgostit de tine..
- Uită-te la mine..Spui adevarul?
- D-da.
- N/T,eu vrea să-mi aparțină si sufletul tau nu numai corpul..Eu vreau să fim împreuna.
- Vreai sa fim impreuna..?
- Deci vei fi a mea?
Inima ta se bătea tare,simțea-i că lui Yoongi chiar îi pasă de tine.
-Spune-mi..
Nu ai reusit sa zici nimic pentru că telefonul lui Min a sunat și
el a zis că trebuie sa plece.- Ma strădui să vin cât de repede pot.
Yoongi își aranja sacoul,tu te-ai ridicat de pe pat si te-ai îndreptat spre el,la-i apucat de cravată..
- Ce încerci să faci?
- Am vrut sa te sărut..Yoongi tea luat î. brațe și te-a pus pe noptieră,sa pus între picioarele tale sarutându-te pe buze și cu mânile îți ținea fața..
- La naiba,N/T,ce faci din mine?..Promite-mi că nu vei mai fugi și nu îmi vei mai da motive de gelozie.
- Bine,dar atunci aștept de la tine o întâlnire,vreau sa ies acum cu tine de aici și sa mergem în oraș.
- Acum nu se poate.
- Te rog,ursuleț..
- Off,ce faci din mine.Bine.Mă duc sa dau un telefon,până atunci pregătește-te.
Ați crezut ca ve-ți merge singuri dar în mașina din spatele vostru erau 3 bodyguarzi,iar la volan era încă unul.
Min tea adus la un restaurant,acolo ați luat cina.Yoongi mereu se uita la tine,lucrul acesta te rușina,când va întâlne-ați cu privirea tu zâmbeai usor,ceia ce face si Min..
După ați ieșit din restaurant,v-ati așezat în mașină.Yoongi stătea si se uita în telefon,iar tu te uita-i la el..
Brusc tu i-ai luat telefonul din mână și te-ai urcat pe genunchii lui,cu fața la el.Punându-i telefonul în buzunarul de la pantaloni.I-ai lărgit cravata și i-ai deschis primii 3 nasturi de la cămașa.Min stătea și urmarea ceia ce faci,mușcânduși buză de jos.Ai început să-l saruti pe gât ca să-i arăți ca nu numai el poate.El te ținea de talie,apoi tea tras într-un sărut foarte dulce și fin.După l-ai îmbrățișat lasândute pe corpul lui,el și-a pus capul lui pe umărul tau,îi simțea-i respiratia fierbinte pe gâtul tau..- Tie bine cu mine?
- Da,foarte bine
- Vrei sa fii soția mea?
- Ce?
- Te căsătorești cu mine?Vreau ca tu să-mi fii soție.
- Ce prostii îndrugi acolo?
- Consideri propunerea mea o prostie?
Tu știai regulile clanului lui,el nu avea voie să se căsătorească cu o necoreeanca,ceia ce tu erai,tatăl tău era Chinez.
- Încă aștept raspunsul,te casatorești cu mine?
- Nu,nu ma căsătoresc!Ia-ți mânile de pe mine!Dă-mi drumul.
- Tocmai ai spus "Nu"?!
- La ce căsătorie te gândești?deabea astăzi am început să ne întâlnim.
- Mie tot una,oricum înafară de mine nu vei mai avea pe nimeni..
Min tea sărutat dur și puternic,îți plăcea asta,te uita-i în ochii lui,câtă iubire ardea în ochii lui frumoși.
- Vei fi a mea.
Yoongi te-a dat jos de pe el,a ieșit din mașină și te-a apucat și pe tine de încheietură,ai iesit din mașină.Min te tragea în casă,iar tu te opune-i,mai nu ai cazut de câteva ori.Te-a dus în dormitor.
- Eu ma întorc mai târziu,vom continua de unde am rămas.Iți voi arăta ce inseamna să-mi refuzi.
- Da te rog,nu-mi pasă.
Dimineata te-ai trezit devreme,la ușă a bătut Taehyang și a intrat.
- Poti sa pleci.
- Unde.?
- Unde vreai,Yoongi tia transmis că ești liberă.- Așa a spus Yoongi?
- Da
Te-ai pierdut,nu te aștepta-i așa brusc să te lase.Ai ieșit din camera si te-ai întâlnit cu Min pe hol.- Încă esti aici?
- Chiar pot pleca?
- Da,prezența ta ma dezgustă.- Te dezgust?
Tu ai zîmbit,nu ai vrut sa-i arăți cât de tare te-au rănit aceste cuvinte.
- Da ma dezguști,nici nu mai e interesant sa dormi cu tine.
- Yoongi..Esti cel mai nesimțit om de pe Pământ!
Ieșind afară în pas rapid te îndrepta-i spre porti,după ce ai ieșit de după porți ai început a fugi.Ploua afară,te-ai oprit sub acoperișul unei opriri.Te bucurai ca ți-ai câștigat libertatea,dar cu ce preț ai ajuns sa o ai.
Ți-ai dat seama ca nu ai nici bani nici telefon.
Stând pe scaunul opririi,o masina sa apropiat la oprire.Ușa sa deschis și din mașina niște mâini de bărbat te-au tras.Ați ajuns la o casa cu doua etaje,te-a adus într-o cameră și te-a legat,peste câteva minute a intrat pe ușă..