Nu vei face asta!..

162 10 0
                                    

Te-ai întors ca să vezi cine e.Cine crezi ca poate fi?Nimeni altul decât Yoongi,iar în spatele lui încă șase băieți.El te-a apucat de încheietura mânii și va-ți îndreptat spre masa unde stăteau prietenele tale.

- Domnisoarelor,cred ca nu aveti nimic împotrivă daca vom lua loc lângă voi?- a intrebat unul dintre cei șase băieți,acesta era Taehyang,pe el îl cunoștea-i,mâna dreaptă a lui Yoongi,și era la fel de rau ca și Yoongi.
Min te-a pus pe canapeau de lângă masa la care stăteați.

- Vâd ca nu pierzi timpul in zadar,te distrezi?!

- Nu vorbi în așa ton cu mine,și da până când nu ai venit tu ma distrăm foarte bine.Poate dispari?Mi-ai stricat dispoziția.

- Deci iată cum.

Yoongi te-a apucat de mână și sa ridicat impreuna cu tine.

- Băieți noi plecăm,distrațivă - zice Yoongi cu un rânjet pe față,și te i-a în brațe.Vă îndreptați spre mașina lui,tu te opunea-i dar nu avea rost,el era cu mult mai puternic.
Tot drumul în mașina țipa-i la Yoongi și dupa ajutor,Yoongi conducea liniștit din când în când se uita la tine și conducea mai departe.A-ți ajuns în fața unei poarte mare,ele sau deschis și mașina a intrat intr-o curte mare,în curte mai era o vila mare de 3 etaje.Yoongi sa dat jos din mașină,ți-a deschis ușa și ție si tea luat in brațe.Va îndreptați spre ușa vilei,ușa sa deschis.Era foarte frumos,dar acum nu e timpul să te gândești la asta,dar la ceia ce va urma.

- Nu vei face asta!

- Ba o voi face,astăzi multe voi face.

Tu țipa-i,dar ce rost are oricum nimeni nu te aude.

-Yoongi!Liniștește-te!!Mă auzi?!Pur si simplu liniștește-te și dă-mi drumul!- Yoongi nu atrăgea atenție la cuvintele tale.Fiind cu mâna liberă te-ai apucat de balustrada scărilor pe care vă urcați.
- Daca vreai puteam face și pe scari ceia ce vroiam sa facem,ce conteaza unde anume ma voi folosi de tine?

Yoongi te-a adus într-o cameră și te-a aruncat pe pat.Corpul tau care răsufla din toată inima il atrăgea si mai tare pe Yoongi.

- Așteaptă!Întreci limitele!De ce faci asta?!
- Taci.

- Nu!Nu!..- Tu țipa-i dar Yoongi nu atrăgea atenția la țipete.

Printr-o mișcare rapidă tu te afla-i sub corpul greu si masiv al băiatului.Pentru un moment te-ai liniștit,te simțeai ca un iepure încolțit de lup.

- Ma enervează opunerea ta..

Yoongi a început să te sărute zgârcit și puternic,mânile tale le ținea deasupra capului tau,simțeai cum mână cealaltă se ducea sub rochia ta.

- Nu ai vrut sa fie bine,va fi rau.Te-ai dus în club fără voia mea.Ai vrut sa stai sub altul?

- Despre ce vorbesti ?
- Tu nu-ți cunoști locul.Acus o sa ți-l arăt.
Min îți strângea genunchii tare,și așa umbla cu mâna pe picioarele tale,îți sărută gâtul, umerii pînă la încheieturi, lăsând urme umede pe pielea ta.

-Nu ma voi împotrivi,doar te rog sa nu-mi provoci durere.

El ți-a dat drumul la mâni și ți-a apucat bărbia indreptându-ți privirea în ochii lui.

-Vei face ce îți spun?

-D-da..

-Vei fi ascultatoare?

- Da

- Vei fi a mea?

- Da,astăzi voi fi a ta..

De cîteva ori ai dus mâna pe abdomenul lui iar apoi mai jos pe pantaloni.Ai început să îți dai rochia jos,încet, încât Yoongi nu putea să se mai concentreze.Nici nu a observat cum ai ajuns să te așezi pe noptiera de lângă pat..Pe noptieră stătea o lampa,ai vrut sa o ia-i  dar nu ai reușit,mâna lui Yoongi ți-a apucat încheietura și te-a tras spre el,ai reușit sa i-ai în mâna un pix care stătea lângă un jurnal.Repede ai înfipt pixul în umarul baiatului.
Sânge,a început să curgă din umăr,dar în ochii lui Min nu era nici un semn de durere,doar furie.

-N/T! (Numele tau)

- 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘻𝘪𝘴𝘢̃ -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum