-Ți-am spus că te voi gasi.
Stând în fața ta și cu ambele mâni prin părțile capului tau,Yoongi se uita la buzele tale cu o dorință mare de a te săruta.
Pe neașteptate Yoongi și-a aplecat capul spre fața ta,buzele voastre sau atins.Un sărut răutăcios si zgărcit.
După ce și-a ridicat capul i-ai dat o palmă.-Oricum voi fugi!
Pentru Yoongi nu a fost dureroasă palma,dar se uita la incăpațănarea ta.Te-a lipit din nou de perete.
- Ma enervează incăpaținarea și comportamentul tau.
Min avea o respirație atât de fierbinte si adâncă,parca era un lup care era gata sa te mănânce.Frica..Noaptea,doar voi doi singuri într-o casă.Singură împreună cu Min,era ca o scenă horror dintr-un film.
-Dami drumul!
- Nu pui,dar o sa vezi cum e sa te doară daca mai fugi o data.
Yoongi ți-a dat drumul la mâni și te-a luat în brațe îndreptându-se spre dormitor.
- Cît de tare te urăsc!Dă-mi drumul!
- Mă urăști..
Yoongi te-a lăsat în dormitor și a încuiat ușa..
- De ce imi faci asta?- Ai țipat plângând din camera încuiată.
Ai adormit,te-ai trezit seara.
Yoongi nu a fost câteva zile acasă,tu dormea-i mult și nu ieșea-i din camera..
Într-o noapte dormea-i,ai deschis deabea ochii și ai vazut silueta lui Yoongi care stătea uitându-se pe geam,fiind obosită ai adormit mai departe.Min nu te atingea în ultima vreme,ți-a placut ca ai scapat de atingerile lui,dar nici sa continui așa nu vroiai.Să stai pe vecie în camera aceasta nu se putea și nici nu vroiai.
Ai decis ca trebuie sa vorbești cu Yoongi si sa-l convingi să-ți dea drumul.
Noapte te-ai trezit din nou și l-ai vazut pe Yoongi cum privea luna pe geam,te-ai sculat și ai aprins lampa.
Te uitai la el cum se uita la tine cu coada ochiului,apoi te-ai uitat la tine si ți-ai dat seama ca esti într-un maiou scurt si in lengerie.Repede te-ai acoperit cu plapuma.- Am vrut sa vorbesc cu tine.
- Te ascult.
- Dă-mi drumul te rog frumos,promit ca nu spun nimănui ceia ce sa întâmplat..
-Nu..Maximum ma pot găndi la cerințele tale,doar in acel caz,când o să-mi împlinește condițiile și o să-mi dai ce vreau.
-Și ce vreai?
- Pe tine te vreau,pe tine..și Îți propun sa nu refuzi.M-au săturat aceste jocuri.Vrea răspunsul tău acum..
-Pui niște condiții neegale
- Eu nu consider așa.Aătept raspunsul tau acum,mai mult nu astept.
Nu-ți plăce tot ce se întămplă,Yoongi te ține în mânile tale de parca i-ai aparține.
-Cit de tare te urăsc!
-Acesta e raspunsul tau?
- Nu cred ca raspunsul meu va conta atât de tare.
- Îți dau oportunitatea de a alege.
Geamul e închis,Yoongi în camera,ușa e închisă.Nu ai unde fugi,singurul mod de scăpare e săi dai lui Min ceia ce vrea.
- Sunt de acord.
- Mai spune odata
- Sunt de acord!
Min sa întors cu fața spre tine,sa uitat la tine un pic și apoi a început să se apropie de tine,tu îl privea-i insistent.A aplecat capul fața-n față cu fața ta și te-a apucat de bărbie ușor.Sa uitat in ochii tai și și-a lipid buzele de buzele tale.Min a facut ca acest sarut sa fie zgârcit și adânc,se juca cu limba în gura ta.După ce a luat buzele de pe buzele tale te-a privit în ochi și te-a întrebat.
- Cu ce ești de acord?
- Ma predau ție.În acel moment Yoongi te-a culcat pe pat stând deasupra ta.
-Așteaptă,am dat răspunsul acum dar nu cred ca sunt gata.
- Când vei fi gata?Peste o săptămînă?O lună? Un an?
-Urmatoarea noapte,daca ma vei lua acum oricum ma voi opune și voi țipa.
- Și ce se va schimba noaptea viitoare?
- Pînă noapte viitoare ma voi strădui să-mi întrec frica.
Sa ridicat de pe pat și sa îndreptat spre ușă,deschizând ușa a zis..
- Noapte viitoare voi veni și voi lua ceia ce imi apartine.Pe tine.
Ai început să te enervezi pe tine deoarece mai bine te lua acum și scăpa-i,doar inchidea-i ochii și suporta-i durerea.
Cu cât mai aproape era noaptea cu atât mai mare era frica.
Seara o menajeră a casei te-a mutat în altă camera,peste jumătate de oră a intrat pe ușă Yoongi.A închuiat usa.- Însfărșit..
Min sa apropia de tine și te-a îmbrățișat de talie,apoi a început să meargă cu mânile pe burtă,a ajuns mai jos,în zona lengerie.
Lui Yoongi ii plăcea faptul că nu te opunea-i..Când se juca cu degetele pe la lengerie primea-i o satisfacție,îi simțeai respirația fierbinte și nerabdarea.- Ești o fetiță bună.. cu greu ma abțin.
Ți-ai întors capul pe o parte din cauza satisfacției,iar Yoongi ți-a apucat bărbia si ți-a spus.
-Uitate la mine.Sa nu încerci să te distragi sau sa închizi ochii..Te uiți numai la mine..
Ai început să îl bati cu pumnii tăi mici in piept
- Fă odată asta,fă-o și dă-mi drumul mai repede..
- O apariție tare,niciodata nu te-am văzut sa roșesti atât de tare.
- Cât de tare te urăsc.
- Și eu te iubesc..
Tu ai închis ochii stând nemișcată și asteptând ceia ce se va întămpla.
-Încearca să te relaxezi.
Yoongi a intrat în tine,a fost dureros dar nu atît de tare la cât te aștepta-i,cred ca lui i-a reusit sa te relaxeze...
Ai adormit.
Dimineata te-ai trezit și ai facut un dus,după te-ai coborât jos sa i-ai mic dejunul.