Te voi gasi.

147 9 0
                                    

Nu i-a luat mult timp ca să-și scoată pixul din umăr,dar pentru tine a fost destul timp ca să sari de pe pat și sa fugi pe ușă.Deja în coridor ai auzit cum Min striga după tine.Pentru ca era noapte ai putut sa te ascunzi in gradină,după ai fugit pe sub porțile casei.
Ai vrut sa pleci acasa,dar dupa ce ai vazut cum arăți ai decis să te duci la prietena ta.Acolo ți-ai încărcat telefonul.Când ai aprins telefonul deodată te-a sunat un număr necunoscut,ți-ai dat seama ca e Yoongi.

-Da?

-Degeaba ai facut asta

-Am încercat sa mă apăr.

-Când te voi găsi,voi continua de la momentul la care am rămas.

-Yoongi,lasă-mă!

-Te voi gasi,si aceasta se va întîmpla mai repede decît crezi.

- Yoongi!La naiba,de ce ai nevoie de mine,lasă-mă!

- Nu pot si nu vreau.

După acest apel ai decis că e mai bine să nu-ti faci apariția acasa până când Yoongi nu se va liniști.
Din nou cineva sună,un număr necunoscut din nou,ai crezut că e Yoongi dar era Taehyang.

-Închide telefonul,altfel Yoongi te va găsi.Și ascunde-te unde el nu se va gândi sa te caute!

- Ma ajuți?

- Eu il ajut pe Yoongi,nu pe tine.

- In acest sens nu înțeleg logica.

- Min va fi mai bine daca nu îți vei face apariția o vreme,iar dupa ce se va liniști vin-o singura la el.

-Tu glumesti?!Niciodată nu ma voi întoarce binevol la el!

- Nu ai de ales.

Îți dădea-i seama în ce situație te afli.Cum a spus Yoongi nu i-a luat mult timp sa te caute.Ziua când mergea-i la magazin Taehyang te-a gasit și te-a apucat de braț,spunindu-ți la ureche sa nu te opui,fiindcă nu are rost.Nu te-ai opus,oricum nu putea-i face nimic.
El tea dus în casa lui Yoongi,Min nu era acasă.Taehyang a intrat în camera ta,el a spus că dimineața următoare trebuie să treci niște controluri medicale.Te-a îngrijorat faptul că va trebui sa treci și ginecologul,pentru că  tu erai virgină,doctorul va vedea asta și îi va spune lui Yoongi.
Dimineața înainte de a da analizele la spital,ai reusit sa ieși pe ușa din spate a spitalului,ai fugit cât mai departe și  te-ai așezat pe o bancă,o răsuflare grea și tremuri toată,sunetul panicii îți bâzâe in urechi.Stând cu capul aplecat in jos l-ai ridicat,te-ai speriat când în fața ta ai vazut o silueta cunoscută,Taehyang.

-Te-ai pornit departe?

-Dă-mi drumul!

-Tu chiar nu stai bine cu capul?Sunt un om ci nu un lucru care va aparține!

-Chiar daca vei fugi oricum te va găsi.

-Și eu trebuie să mă împac cu ceia ce se întâmplă acum?Ți se pare normal?!
În următorul moment Taehyang și-a scos cureaua de la pantaloni și ți-a legat mânile cu ea.

-Ajutor!

El tea aruncat pe umăr și fără probleme te-a îndreptat spre mașină.A deschis ușa,te-a pus pe scaunele din spate și sa urcat la volanul mașinii departăndu-se de trotuar.Taehyang te-a dus în casa lui Yoongi.
Intrând pe porți,Yoongi vă aștepta afară.Dându-te jos din mașină,Yoongi te-a luat de gât și te-a lipit de perete cu corpul lui masiv.

-Ți-am spus că te voi gasi.

- 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘻𝘪𝘴𝘢̃ -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum