"Wei cepat wei. Aku risau sangat ni" kata lina dengan terburu buru. Haera yang memandu kereta pun mula menekan enjin untuk mempercepatkan perjalanan.
Setiba nya mereka sampai di sebuah tempat yang mengerikan, kosong, disitu ada satu banglo 3 tingkat, sekelilingnya sunyi cuma ada hutan je, banglo tu nampak lama.
"Betul ke kat sini tadi kau baca lin??" Soal haera, lina mengangguk dia ingin mengeluarkan kertas yang memberitahu di mana minhyu berada. Tapi kertas tu dh hilang. Tapi takpe dia ada take pic dlm phone. Dia pun menunjukkan ke arah saera dan haera.
"Hmm oky, jom cari minhyu." Mereka bertiga pun masuk ke banglo tu. Banglo tu penuh dengan habuk di dalam nya. Bersepah, dan sunyi. Tiada penghuni. Sesampai mereka di tingkat ke tiga iaitu di atas sekali. Dari tangga mereka sudah nampak susuk tubuh milik minhyu yang tengah pengsan di lantai, dengan tangan di ikat,kaki di ikat, mulut di tutup menggunakan kain , minhyu berada di dalam satu bilik.
"Min--" mereka bertiga pun ingin mendapatkan minhyu tapi mereka bertiga di ikat dari belakang. Dan di letakkan di sebelah minhyu.
"Minhyu.." lina dan saera menyebut nama minhyu supaya minhyu bangun.
"Yah!! Ape yang korang nak hah?!" Tengking haera dalam keadaan di ikat. Suara gelakan sinis pun kedengaran dari lelaki yang tak di kenali tu.
"Ape yang aku nak?! Aku taknak apa apa, aku just nak tengok dia(minhyu) ni menderita!" Mendengar suara itu kuat, minhyu pun terbangun. Dia memandang sekeliling, kepala nya sakit. Lina, saera dan haera memandang laju ke arah minhyu.
"Hyu~!" Panggil mereka bertiga. Minhyu memandang mereka bertiga lalu mata nya membulat kenapa kawan kawan nya di ikat, dan dia juga di ikat dengan mulut yg tertutup.
"Hmmp hmmp!" Rengek minhyu ketika mulut di tutup dengan kain. Haera dan yang lain memandang lelaki tak guna eh yang tak dikenali tu dengan pandangan ermm tak puas hati, ah korng bayangkan jelah hehe.
"Hahaha apa tak dengar apa kau cakap? Kuat lagi?!" Tengking lelaki tu dengan menghadap kebelakang. Dari tadi lagi belum menghadap dorang.
"Hoi! Kau siapa hah?! Asal ko buat minhyu macam tu?!" Tengking lina lagi. Dia dah tak tahan dh dengan semua tu, member dia tu kena buat macam tu, nak biar ke?
"Hahah! Nak tau aku sape?? Hahaha aku appa tiri minhyu, sekarng puas!" Kata lelaki tu dengan menghadap mereka berempat. Appa tiri?? Yah! Asal?
"Ap-appa?" Soal minhyu ketika kain dibuka dari pada mulutnya. Hati nya sangat sakit, tidak di sangka orang yang selama ni baik depannya tetapi di belakang menyerupai syaitan. Appa tiri dia ni adalah harapan buat minhyu, tpi semua tu adalah fakehope. Minhyu berasa kesal dengan perbuatan appa tiri nya.
"Why?! Kenapa appa buat semua ni?? Appa tak sayang hyu ke?" Soal minhyu sambil menatap appa tiri nya ini. Appa tiri nya berdecit kasar. Dia pergi ke arah minhyu, dia mendongakkan kepala minhyu menggunakan tangannya dengan kasar.
"Yah! Kau ingat aku buat semua tu betul betul ke?? Hahaha bodoh, senang nye lah aku masukkan kau dalam perangkap ni. Senang je makan umpan. Hahah! Dah lama aku simpan semua ni. Dan sekarang masa nya aku nak luahkan betapa benci nya aku dekat kau!" Appa tirinya menampar minhyu. Pipi minhyu merah lalu mata nya memerah. Tak sanggup nak tahan, dia pun menangis.
"Yahh! Appa! Appa kejamm! Jahatt! Appa kandung hyu tak pernah tampar hyu! Yah! I hate you! Sh*ttt" setelah puas minhyu mengeluarkan kata kata keji buat appa tiri nya. Pistol pun keluar dari poket appa tiri nya. Dan di tujukan pada minhyu. Haera,saera dan lina terkejut.
"Yah!! Siapa ajar kau kurang ajar sangat ni hah!!" Tengking appa tirinya.
Meanwhile, jungkook dan hyung nya 3 orang tu pun sampai ke tempat mereka ingin tuju.
YOU ARE READING
[C] Mr.Crush Annoying || PJM
FanfictionThanks sbb sudi baca fanfic ni ;) jangan lupa vomment ye readers thankss back <3