AnimeDesu

343 18 5
                                    

Kochani,
Jest Was coraz więcej i bardzo mnie to cieszy! Ja również nie zapominam o Was i o projektach, które zapowiedziałam i rozwijam się coraz bardziej, by zapewnić Wam jak najwięcej jak najlepszej rozrywki!
Wiecie doskonale, że piszę na Wattpadzie i blogu, ALE nie wiecie, że niedawno dołączyłam do nowo powstałej strony, AnimeDesu.pl
Na stronie AnimeDesu.pl możecie znaleźć Anime, Nowelki, Mangi, Openingi, Endingi i chyba nie jest to jeszcze wszystko, co tam znajdziecie, a jest tego sporo!
Na chwilę obecną stronę tworzy kilkanaście osób, w tym ja :)
Skupiamy się na tłumaczeniu wychodzących właśnie anime na bieżąco, co jest dla nas priorytetem, ale tłumaczymy też inne tytuły, by zapewnić Wam jak najwięcej rozrywki w jak najlepszej jakości! Jakość uploadów jest lepsza, niż widziałam gdzieś wcześniej (nasz Szef bardzo o to dba), dlatego postanowiłam do nich dołączyć, Newsy pojawiają się na bieżąco i jestem pewna, że każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie!
Wciąż się rozwijamy, ale idziemy jak burza do przodu, a stronę tworzy coraz więcej cudownych osób, ktore poświęcają się temu całym sercem!
Tak więc zapraszam Was na stronę AnimeDesu.pl i życzę Wam tam miłej zabawy!
Jest to trochę reklama, fakt, ale współtworzę tę stronę i chcę, żeby się rozwijała :)
Wszelkie Wasze uwagi lub życzenia możecie pisać do mnie na priv (np. Na Facebooku) lub na naszym Discordzie, do którego link znajdziecie na stronie :)
Pozdrawiam,
~Neko

Jak powietrze (Otayuri)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz