0.9

19 14 0
                                    

Okul yolunda yürümek şüphesiz en sıkıcı aktivite olmakla beraber en yorucu aktivite olmalı. Kim okula yürüyerek gitmeyi ister ki? Telefonumdan açtığım Ariana Grande / Love me şarkısıyla yürüyordum. Bugün biraz çılgınlık yapsam fena olmazdı. Okula giriş yapmamla Pelin'in üzerime atlaması bir oldu.

"Hay may biç?"

"Hayyy may biç"

Gülüştük ve Pelin'in sarı saçlarını havalı bir şekilde savurdu.Ve karşıdaki bankta oturan sevgilisinin yanına gitti. Akışkan olduğum bir davranış olduğu için gözlerimi devirip sınıfa doğru çıktım. Bugün çılgınlık taym günüydü. Kantine inip çikolatalı süt aldım. Bahçeye çıkmak üzerine koridorda toplanan insanları gördüm. Kavgayı seven biri olduğum için durumun kavga olmasını diledim. Ilerledikçe herkesin pano önünde durduğunu gördüm. Topluluğu elim ile açtım. Insanların neye baktığını anlamaya çalışırken yanındaki çocuğu dürttüm .

"Lan neye bakıyor bu tirrekler ?" Çocuk bana afişi gösterdi. Okullar arası olan ses yarışmasını gösterdi. Aklımda sinsi planlar yerini alırken çocuğun sırtına vurup "Eyvallah karşimm" diyip bahçeye çıktım. Pelin'i yavuklusunun yanında bulurken yanlarına yürüdüm. "Naber lan enişte" evet Pelin'in sevgilisine enişte diyordum. "Iyi Melissa senden naber?" "Eyi işte yaşayıp gidiyoz." Pelin'e Kaş göz yapıp yanıma gelmesini söyledim. Beni anlamış olmalı ki yavuklusunun kucağından başını kaldırdı.

***
"Şimdi doğru anladım dimi ?"

Oflayıp 17. Kez "Doğru anladın ." Dememle gözlerini 17.kez büyüttü.

"Ama sen insanlar önünde şarkı söylemeyi sevmezsin ki ?"

"Sence bir amacım olmasa şarkı söyler miyim?"

Kafasıyla beni onayladı.

----

Okul bitmesiyle hızla eve geçtim. Planlarımın kusursuz işlemesini istiyordum. Eşyaları bir köşeye fırlatıp hemen telefonumu alıp yatağıma yayıldım.

Yapmanız gereken tek şey sol alttaki yıldız butonuna basmak. Zor birşey istemiyorum ki sizden elinize yapışmaz ya.

My Butterfly 1 | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin