"Kanka bugün büyük gün biliyorsun değil mi ? " Sıkıntılı bir şekilde nefes verdim " Evet biliyorum"diye Pelin'i geçiştirdim. İçim içimi kemiriyordu . Efenin gelmesini istiyordum. Çünkü bu saçma anonimlik olayını bitirmesini beni kendinden soğutmasını istiyordum. Ondan uzaklaşmak istiyordum. Kalbim onun için atarken durmasını istiyorum. İlk defa birinden nefret etmek istiyordum. Kalbimdeki yerine beton dönüp kapatmasını istiyordum. Kalbime beton dökerse kalbimin bir daha asla yumuşamayacağını biliyordum.
Bazen şarkılarda gizlidir duygular , resimlerde gizlidir , fotoğraflarda,bir süs eşyasında . Pelin'in dürtüsüyle yarım kalan düşüncelerimi bir köşeye ittim.Saçlarımı düz oldukları için salık bırakıp yüzüme ise hafif bir makyaj yapmıştık. Siyah sweatshirtüm üzerime aldığım kırmızımsı hırkam dar paça siyah pantolonum bel kısmındaki zincir ile oldukça uyumluydu. Ayaklarımdaki beyaz düz taban ayakkabılarım kombinimi tamamlamıştım sonuçta baloya gitmiyordum.
"Yani keşke benim getirdiklerimi giyseydin ama böylede güzel oldun." Diyip yanağıma öpücük konduran Pelin'e gülüşümü sundum. Evden çıkıp çağırdığımız taksiye binerken ben ise ellerimdeki teri sürekli pantolunuma siliyordum.
***
Program başlamış ve yarışmacılar tek tek sahneye çıkmıştı. Son yarışmacının ardından "Melissa Lauren" anonsunu duymam ile son bir kez ellerimi pantolunuma sildim ve sahneye doğru adımladım. Kalbim çok hızlı atıyor vücudum adrelanilin salgılıyordu sahneye çıkış yaptığımda parlak ışık yüzünden seyircileri göremiyordum ama buranın seyiyirci dolu olduğunu biliyordum. Mikrofonu elimi aldım ve sonkez derin bir nefes aldım. (NOT: MEDYADAKİ ŞARKIYI AÇMADAN OKUMAYINIZ)
Multideki şarkı )
Duvara tostladım
Crashing, hit a wall
Şu an bir mucizeye ihtiyacım var
Right now I need a miracleAcele et, bir mucizeye ihtiyacım var
Hurry up now, I need a miracleÖrgülü, uzanarak
Stranded, reaching outİsmini arıyorum ama etrafta değilsin
I call your name but you're not aroundİsmini söylüyorum ama etrafta değilsin
I say your name but you're not aroundSana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, şu an sana ihtiyacım var
I need you, I need you, I need you right nowEvet, sana şimdi ihtiyacım var
Yeah, I need you right nowÖyleyse izin verme, izin verme, beni hayal kırıklığına uğratma
So don't let me, don't let me, don't let me downSanırım şimdi aklımı kaybediyorum
I think I'm losing my mind nowKafamda, sevgilim umarım
It's in my head, darling I hopeSana en çok ihtiyacım olduğunda burada olacaksın
That you'll be here, when I need you the mostÖyleyse izin verme, izin verme, beni hayal kırıklığına uğratma
So don't let me, don't let me, don't let me down
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Butterfly 1 | Texting (TAMAMLANDI)
ChickLit(Serinin ilk kitabıdır!!!) Ebenbirkebelek:Bir kelebeğin ömrü bir gündür bilir misin? Ebenbirkebelek:Ben o kelebektim , Ebenbirkebelek: Uçarak sana gelen, Ebenbirkebelek: Üzerine konmak isteyen , Ebenbirkebelek:Ama sen kelebeklerden nefret edersin . ...