2.2

18 15 0
                                    

Heyecandan ellerimin içinin terlediğini hissediyordum. Ellerimi usulca pantolunuma sildim . Müdür ise "Bir sorun mu vardı Melissa?" Evet müdür yaptığım haylazlıklardan dolayı beni tanıyordu. "Yok hocam ,sadece size bir konu üzerinde danışmak istiyordum. " Müdürümüz keltoş İbrâhim gözlüğünü indirip kaşlarını kaldırarak şaşkınlığını belirtti."Neymiş bakalım bana danışmak istediğin konu?" Derin bir nefes aldım. "Hocam okullar arası müzik yarışması varmış bunun hakkında bilgi almak istiyorum."

"Seni dinliyorum." "Hocam birincisi okullar arası yarışmada şarkıyı yüzümüz dönük mü söylemek zorundayız ?" Hoca güldü "Bunu mu soracaktın ? " Of bu salak çıktı. "Hayır hocam ben başvuru yaptırmak istiyorum fakat yarışmada ismimin söylemesini istemiyorum bu konuda bir çözüm bulamaz mısınız? " Keltoş kaşlarını çattı ve "Bu mümkün değil." Dedi. "Hocam sizde amma kötüsünüz ben hiç okuldakilere sizin Ahu hocayla odanızda yiyiştiğinizi anlatıyor muyum. Çok ayıp . Bu okulun adını zedeler ayrıca hiç etik bir davranış değil. Bunu yaymamı istemezsiniz dimi?" Keltoş şaşkınlıkla ağınızı açtı ve "Yani şimdi temsilci olarak seni seçmemi mi istiyorsun? "

Oflayıp "Şükür anladınız." Keltoşun alnından terler akarken "Tamam " dedi sıkıntılı bir ses tonu ile. Zafer buydu işte. Kapıdan çıkarken arkama dönüp "Bu arada ses konusunda tereddütün olmasın sesim güzeldir keltoş!" Ağızı O şekli alırken kapıyı kapatıp çıktım. Pelin ise kapının önünde soran gözlerle beni bekliyordu."Kesin hayır dedi dimi" dedi üzgün bir ifadeyle "Hayır, evet dedi." Keltoşunki gibi ağızı O şekli alırken "Ama nasıl? O seni hiç sevmez ki ? Adama ne dedin de ikna ettirdin Melissa ?" Hafifçe sırıttım "Tehtit etmiş olabilirim."

Şaşırırken "Hadi lan şaka dimi ? Oha kızım neyle tehtit ettin ? " Sinsince gülümseyip "Orası bende kalsın. Ayrıca İbrahim'e keltoş dedim " kaşlarını kaldırıp yüzümde doğruluğu sorgularken "Doğruyu söylüyorsun lan! Oha ne dedi peki ?" ,"Birşey diyemedi . " 

Pelin bana bakıp "Valla kanka sana helal olsun " sinsice gülümseyip kafamı hafifçe eğip yanığına öpücük kondurdum. Benim boyum 1,75 Pelin'inki ise 165 olduğu için boynumu eğmek zorunda kalıyordum. Ama bu arkadaşlığımıza engel değildi. Bazı arkadaşlar boy farkı yüzünden birbirileriyle alay ediyor veya dışlıyorlardı . Bu gerçek arkadaşlık değildi. İyi bir arkadaş böyle saçma şeyler için arkadaşını yarı yolda bırakmazdı. "Melissaaa!" Pelin'in beni dürtmesiyle kendime geldim "Dalmışım kusura bakma." Dedim .

Hızla kantine doğru yola koyulduk. Ben boş bulduğumuz masadaki sandalyede yaylanırken Pelin ise kendine yiyecek birşeyler alıyordu. Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Mesaj Efe'den  gelmişti  meraktan hemen mesaja tıkladım.

Atlas_Efe:Anonim

Atlas_Efe: Bilmiyorum belki sana mesaj yazmadım diye bana kırılmışsındır.

Atlas_Efe: Ama birşeyleri düşünmem gerekiyordu.

Atlas_Efe: Bu yüzden kafamı toparlayana kadar sana yazmak istemedim.

Atlas_Efe: Sonuçta hâlâ burdayım.

Atlas_Efe: Sen yazmayınca günüm sıkıcı geçiyor be Anonim.

Atlas_Efe: Kalbini kırdıysam özür dilerim.

Ebenbirkebelek: Sorun değil.

Ebenbirkebelek: Zaten ne bekliyordum ki ?

Ebenbirkebelek:Beni gerçekten merak ediyor musun?

Ebenbirkebelek: Kim olduğumu merak ediyor musun

Ebenbirkebelek: Karşına çıkacağım

Ebenbirkebelek:Ve karşına çıktığım gün hayatından da çıkmış olacağım.

Ebenbirkebelek: Okullar arası müzik yarışmasını izlemeye gel.

Ebenbirkebelek: Birinci olacağım sırada adım okunurken dikkat et

Ebenbirkebelek:Adımı ilk ve son duyuşun olacak

Ebenbirkebelek: Haklıydın biliyor musun

Ebenbirkebelek:  Bana salak derken haklıydın.

Ebenbirkebelek:Ben gerçekten bir salağım

Ebenbirkebelek: Ne bekliyordum bana aşık olacağınımı

Ebenbirkebelek: Yada beni seveceğini mi ?

Ebenbirkebelek: Yada bana ilgi göstereceğini mi ?

Ebenbirkebelek: Haklıydın ...

Ebenbirkebelek:  Karşına çıktığım gün yüzümü ilk ve son görüşün olacak

Ebenbirkebelek: Benimle yaptığın saçma diyalogları hatırlamayacaksın

Ebenbirkebelek: İleride olurda beni hatırlarsan

Ebenbirkebelek: Herzaman seni seveceğimi bilerek hatırla

Ebenbirkebelek: Herşey buraya kadardı

Ebenbirkebelek: Sevdiği çiçeğe zarar gelir diye korpup çiçeğine konamayan kelebek

Ebenbirkebelek: Bir günlük ömrünü sevdiği çiçeğe bakarak geçirdi.

Ebenbirkebelek: Hikâyenin sonuna geldik

Ebenbirkebelek:Artık ayrılık vakti.

Ebenbirkebelek:Kelebek son nefesini sevdiği çiçeğe bakarken

Ebenbirkebelek:Onun güzelliğine hayran olurken verdi

Ebenbirkebelek: Herşey mutlu sonla bitmezdi değil mi

Ebenbirkebelek: Buraya kadarmış ...

Ebenbirkebelek: O yarışmaya gel ve şu saçma anonimliği bitir.

Ebenbirkebelek:Gel ki  vicdan azabından kurtul.

Ebenbirkebelek:Gel ki bana bu dediklerimin gerçek olmayacağını göster .







My Butterfly 1 | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin