Evet arkadaşlar your lar için çoook teşekkür ediyorum sizi ve tecrübesiz oluşumu onemsemeyip bu kitabı okuyan arkadaşlarım hepinizi coooook seviyorum Hadi okumaya😘❤👇👇
ONUR:Ben sana hastaneye gidelim dedim Defne hadi gidiyoruz?
ÖMER:Evet Defne hadi seni bir hastaneye götürelimde serum falan verirler.
DEFNE:Abi gerçekten şimdi kalkarım.Abimin telefonu çaldı ve odadan çıktı.Biraz konuştuktan sonra içeri geldi.
DEFNE:Abi sen beni odama çıkart ben orada biraz uyur kendime gelirim.
ÖMER:Çok isterdim Defne'cim ama hemen çıkmam gerek babamgil acil çağırıyorlar.
DEFNE:Ama ab..
ÖMER:Aması yok Defne yat burda dinlen dış ar çıkmak yok
DEFNE:Tamam abi hadi sen git.Abim dışarı çıktı ama abim Onur'a gitmesini söylememişti.Onur birden beni kucağına aldı.
DEFNE:Ne yapıyorsun sen bırak beni.
ONUR:Seni odana götürüyorum gitmek istemiyormuydun.
DEFNE:Ama ben abim demiştim.Derken o beni merdivenlerden çıkartmıştı bile.Neden böyle hissediyorum bilmiyorum ama Onur'un kollarında kendimi çok güvende hissediyorum.
ONUR:Külkedisi sanırım kucağımı çok sevdin inmeyecek gibisin.
DEFNE:Senin kucağınımı😝alakası yok bırak beni.Dedim ve beni yatağın üstüne öylece attı evet resmen fırlattı ya.
DEFNE:Ne yapıyorsun sen ya canımı acıktım.
ONUR:Eeee ben senin istediklerini yapıyorum külkedisi bırak beni dedin bende bıraktım.
DEFNE:Ha çok zekisin yani.Yatağa doğru aşırı bir sinirli şekilde eğildi ve yüzüme doğru.
ONUR:Haddini fazla aşmaman senin için
daha iyi olur Külkedisi.
DEFNE:Ta.m.a.m hadi sen istersen git şimdi abimde yok evde.
ONUR:"Gidiyorum görüşürüz güzellik" diye tısladı.Onur çoktan gitmişti bende yatakta dinlenmiştim sonra gözlerimi yavas yavaş açtığımda başım daha kötü dönüyordu oturduğum yerde ne yaptığımı anlayamıyorum bile kendimi daha kötü hissedince abimi aramak istedim ama açmadı annem ve babamda açmayınca bende Onur'u arayabilcegimi düşündüm ve onu aradım telefonu açtı.
ONUR:Ne o beni mi özledin güzellik.
DEFNE:Sus şimdi beni dinle ben şu an hiç iyi değilim Onur başım daha kötü dönmeye başladı ve midem bulanıyor lutfen buraya gel yan komşuda anahtar var eve gir odamdayım.
ONUR:Tamam hemen geliyorum.Telefonda kötü olduğumu söylediğimde Onur'un telaşı beni çok şaşırttı.Yataktan inmeye çalıştım ama ayağımı yere koyar koymaz başım fena halde döndü ve başımı dolaba vurdum ve sonrası karanlık.Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydim ve yanımda abim, annem, babam yoktu sadece Onur vardı.Onur refakatçi koltuğuna uzanmış kafasını duvara koymuş uyuyordu ama çok yakışıklı görünüyordu.Bir an dilimin kuruduğunu hissettim ve yandaki masadan sürahiyi almak için eğildim ve bardağı yere düşürdüm.Bardağın kırılma sesiyle
ONUR:DEFNE!!!Diye bağırdı ben şok olmuştum benden bu kadar nefret eden birisi neden benim ismimle uyanırki.
DEFNE:Onur merak etme buradayım sadece bardağı düsürdüm.
ONUR:Ta.m.a.m ben sadece seni merak ettim.Dedi ve içeri doktor girdi.
DOKTOR:Oooo Defne hanım uyanmışsınız geç mis olsun.
ONUR:Doktor bey nesi varmış?
DOKTOR:Bir şeyi yok iyi ama yemek yemediği için halsiz düşmüş bu ilaçları alıp yemeğini iyi yedirin yoksa seruma bağlı kalır.
ONUR:Tamam doktor bey Defne'yi eve goturebilirmiyim.
DOKTOR:Tabiki.
DEFNE:Onur ben taksiye biner giderim.
ONUR:Hayır seni benim evime götürüyorum.
DEFNE:Hayır neden kendi evime giderim.
ONUR:Baban,annen ve abin bir ay Izmir'de kalıcak babanın isi varmış.
ONUR:Senin okulun olduğu için abin benim evimde kalacağını söyledi.
DEFNE:Tamam hadi gidelim.
ONUR:HADI.Onur beni belimden sarıp yürüttü ve arabaya bindirdi.Yol boyu hiç konuşmadık ve eve geldiğimizde Onur bana kapıyı açtı ve beni yeniden belimden sararak yürütmek istedi.
DEFNE:Onur ben yuruyebilirim.
ONUR:Hayır yürüyemezsin.
DEFNE:Neden?
ONUR:Çünkü ben öyle istiyorum.Aciklaması çok netti.Beni kapıya kadar yürüttü ve kapıyı çaldı içeride bizi hizmetli karşıladı.Onur beni kucağına aldı ve hizmetliye
ONUR:Odasına çıkartıyorum birşeyler hazırla ilaç içecek.
HİZMETLI:Tamam Onur bey.Beni yukarı çıkarttı ve bir yatağa bıraktı.
ONUR:Sen biraz dinlen sana yemeğini ve ilacını getirecekler.
DEFNE:Onur ben yemek yemek istemiyorum sadece uyumak istiyorum.
ONUR:Defne doktor ne dedi yemek yemediği için bu haldesin yiyeceksin.
DEFNE:Hayır ben uyumak istiyorum.Yemekler ve ilaçlar geldi.
ONUR:O zaman ben yediririm.
DEFNE:"Hayır Onur" derken ağzıma bir ekmek koydu.
ONUR:Sus ve ye.
DEFNE:Onur'un bana yemek yedirmesi aslında hoşuma gidiyordu ama yinede bu çocuğu sevmiyordum.Evet arkadaşlar çok tatlı ve değişik bir bolum oldu inşallah begenmişsinizdir yorumlamayı ve oylamayı unutmayın Hepinizi çok seviyorum☺☺❤❤😘😘😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET-İ AŞK
Mystery / ThrillerOnur ismindeki çocuğun geçmişinin izleri Defne ismindeki kıza aşık olmasını engelliyor.