🌟18🌟/05/2020
HOLA!! nasılsınız? Ramazan nasıl geçiyor.
Ben bugün bölümleri akşam 19:45 gelene ksdar zaman geçmesi için yazmak istiyorum çünkü o saatte☀ 🌙SOY LUNA☀🌙(Yani 🍓Matteom) başlıyor yaa çok mutluyum bugün Disney Channel da SOY LUNA dizisi 19:45 de devam ediyor🙌tavsiye ederim izleyin😉😉Bu bölümü çok sevdim tam bir nefret bölümü oldu zevkle okuyacağınıza eminim
Keyifli okumalar❤😙😄👇DEFNE'NİN ANLATIMIYLA;
Onur hızlıca benim önüme geçti ve kapıyı açıp dışarı çıktı bende onun arkasından çıkrım Onur sanırım arabayı getirmeye gitmişti.Bende dış kapının önünde beklemeye başladım.Bir süre sonra Onur arabayla önüme durdu ve bende Onur'un yanındaki koltuğa oturdum daha yerime yerleşsmeden arabayı çalıştırdı bu kalas.
DEFNE:Yavaş daha oturmadım bile.
ONUR:Otursaydın.
DEFNE:Saol çok anlamlı oldu.Onur ani bir şekilde arabayı durdurdu ve kolumu tutup,
ONUR:Anlamazlıklarını anlatmakla görevli değilim bir daha benimle böyle konuşma külkedisi.
DEFNE:Tamam bırak kolumu.
ONUR:Anlamadım.
DEFNE:Bırak kolumu ve arabayı sür diyorum.
ONUR:Hemen sürüyorum.Onur benim tek kolumu tutarken bir yandanda arabayı sürmeye başladı.Araba sağa sola savruluyordu ama neyseki daha trafiğe girmemiştik.
DEFNE:Onur yapma ahhh,Onur kolumu bıdak ve arabayı öyle sür.Onur yapmaaa.
ONUR:Ben böyle iyiyim merak etme beni düşündüğün için teşekkür ederim güzelim.
DEFNE:Bırak Onur seni düşündüğüm falan yok bırak ben kendimi düşünüyorum şimdi kaza yapıcaz Onur yola bak bana değil Onur.
ONUR:Bana yalvarmanı istiyorum vahşi kedim.
DEFNE:Ne?ne yalvarması asla.
ONUR:Peki.Dedi ve arabayı daha hızlı sürmeye başladı ve kolumuda çok sıkmıştı.Bir yandan yola değilde bana bakıyordu ve pis pis sırıtıyordu.
Karşımızda tamda bizim yoldan çünkü Onur bilerek yanlış şeritte gidiyordu.Tır vardı ve Onur arabayı tırın üzerine sürüyordu.DEFNE:Onur yola bak Onur çarpışıcaz Onur tır Onur yapma.
ONUR:Neyi yapmayım seni duyamıyorum.
DEFNE:Onur tır tıra çarpıcaksın.
ONUR:Ya diyorumki seni duyamıyorum.
DEFNE:Offf tamam Onur lütfen lütfen durdur şu arabayı sana.............yalvarıyorum lütfen.
ONUR:İşte bu.Onur tam tıra çarpıcakken son anda arabayı çevirdi ve kolumu da bıraktı.
Kolum çok kızarmıştı bu sefer gerçekten bir krem gerekiyordu çünkü morarmıştıda görünüşü gibi çokda acıtıyordu.DEFNE:Ahhhhhh
ONUR:Gene ne old....YAZARIN ANLATIMIYLA;
Onur Defne'nin kolunu o şekilde görünce çok şaşırmış ve bence az da olsa üzülmüştü.
ONUR;B....ben...
DEFNE:Onur yanında hiç kremin varmı biraz krem sürsem belki ahhhh geçer.
ONUR:Hayır yok ama biraz
ileride Cenk'in evi var oradan alabiliriz hemde annesi hemşiredir.
DEFNE:ahhhh.......ta.........tamam.
ONUR:Arabayı hızlı sürücem kemerini tak.
DEFNE:Tamam.DEFNE'NİN ANLATIMIYLA;
Derken takamadım evet mal gibi takamadım elim çok acıyordu.
DEFNE:O..Onur ben......takamadım.
ONUR:Ne?allahım külkedis............Tamam ben takarım.YAZARIN ANLATIMIYLA;
Onur Defne'nin koltuğuna doğru uzandı ve kemerin bir kısmını alıp geri çekildi ve kendi yanındakı kısma taktı.
ONUR:Oldumu?
DEFNE:E......evet teşekkür ederim.
ONUR:Tamam.DEFNE'NİN ANLATIMIYLA;
Biraz daha ilerledik ve sonra Onur arabayı durdurdu.
ONUR:İn
DEFNE:Kalas.
ONUR:Anlamadım?
DEFNE:Hiç inmek için kemerimi nasıl çıkartıcam?O yüzden sana sesleniyordum.
ONUR:Tamam.Dedi ve tekrardan üzerime doğru eğildi göz göze geldiğimiz zaman çok heyecanlanıyordum kalbim hızlı çarpıyordu neden anlamıyorum ondan nefret ediyorum.Kemeri çıkarttı ve arabadan çıktı.
DEFNE:İnsan bir kapıyı açar ve kızın çıkması için nazik davranır.
ONUR:Ben mi nazik davranıcam?.....sana?Geç o işi hadi in.
DEFNE:Hakiki kütük.Arabadan indim ve Onur'un peşinden yürümeye başladım.Onur kapıya gelince zili çaldı ve kapı açıldı.
MELEK:Hoş geldin Onur oğlum Cenk için mi gelmiştin?Yukarıda odasında.
ONUR:Hoş bulduk Melek abla ama Cenk için değil senin için geldim.
MELEK:Gelin grçin içeriye.İçeriye geçtik ve yukarıdaki merdivenlerden bir ses geldi,
CENK:Yine kim geldi anne?
ONUR:İstemiyosan gidebilirim.
CENK:Yok abi hoş geldin ama bir sorun mu var?
ONUR:Hayır bir sorun değil sadece bu arkadaşımın kolu acıyormuşda Melek abla anlsr diye getirdim.Sanırım bu Cenk denen o çocuktu.Bana elini uzattı bende elini sıktım,
CENK:Hoş geldin.....
DEFNE:Defne hoş buldum.
CENK:Memnun oldum.
DEFNE:Bende sanırım sen Cenksin
CENK:Evet,abi Defne yenimi?Onu hiç görmemiştim
ONUR:Evet yeni ama alışıcak.
CENK:Peki siz onun kolu için mi geldiniz?
ONUR:Evet.
MELEK:Tamam kızım sen şu koltuğa geç ben işk yardım çantasını getireyim.
DEFNE:Tamam.Dedim ve koltuga oturdum Onur ve Cenk'te yan koltuğa oturdu.Onur'un gözü sürekli acıyan bileğimdeydi yaptı etti şimdi vicdan azabımı duyuyordu.Melek hanım geldi.
MELEK:Canım bileğini uzat bir bakayım.
DEFNE:Hı hı.Bileğimi uzattım.
MELEK:Kızım koluna ne oldu birimi sıktı birde morarmış.
Onur'un gözlerine baktım,sanki acı çekiyordu.
DEFNE:H......hayır mutfakta yandı.
MELEK:Yamdımı?
DEFNE:E....evet.
MELEK:Tamam şimdi pansuman yapıcam ama canın acırsa...Onur'un gözüne bakarak,
DEFNE:Ben dayanırım kimse benim canımı yakamaz.
Onur'da benim gözlerime baktı.Sözlerimin ona sitem olduğunu anlamıştı.
MELEK:Peki.
Melek abla pamugu bileğime bastırdığı zaman canım çok acımıştı ama belli etmek istemedim sonra üzerine tentirdiyot dökümce agzımdan ufak bir inilti çıktı.
DEFNE:Ahh
MELEK:Çok mu acıdı?Hala birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
DEFNE:Ha.....hayır ac..ımadı
MELEK:Peki.Biraz daha pamuk sürdü ve bileğimi sargı beziyle sardı.
MELEK:Bitmiştir geçmiş olsun.
DEFNE:Teşekkür ederim.
MELEK:Ne demek görevim.
ONUR:Hazırsan gidelim Defne.
DEFNE:Tamam gidelim.
ONUR:Cenk hadi sende gel arabam dışarıda.
CENK:Bekle çantamı alıp geligorum.Dedi ve gitti.Salonda sadece Onur ve ben kaldık.Ben Onur'un gözüne Onur benim sargılı bileğime bakıyordu.
ONUR:Ç......çok acıyormu?
DEFNE:Ne?ha...hayır acımıyor.
ONUR:Ben.............özür dilerim.Ne Onur benden özür mü diliyordu.
DEFNE:Ne?
ONUR:Bir özür beklediğini biliyorum ve diliyorum.
DEFNE:Tamam sorun değil.
ONUR:Hayır Defne sorun ben senin canını acıtmak istemiyorum ama her seferinde sen, sen beni sinirlendiricek şeyler yapıyorsun ben sinirlerine sahip olabilecek birisi değilim lütfen ak kimseye hiçbirsey için yalvarmadım ama sana yalvarıyorum lütfen Defne benş sinirlendirecek şeyler söylemede yapmada hem kendi hemde benim iyiliğim için.Söyledikleri bende kısa bir şok etkisi yarattı.
CENK:Geldim hadi gidelim.
ONUR:Hadi.
DEFNE:Geliyorum.OHAAAAAA lan Onur'a bak ben şok yazan ben ve şok oldum😂😂😂 neyse bence çok güzel bir bölüm oldu bazı ❤postacı❤ arkadaşlar istediği için bölümü 900 kelime yaptım neyse inşallah beğenmişsinizdir oylayın ve yorumlayın😙😙😙👋
🍓❤📨❤🌑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET-İ AŞK
Misterio / SuspensoOnur ismindeki çocuğun geçmişinin izleri Defne ismindeki kıza aşık olmasını engelliyor.