HOLA!!Diğer bölüm çok heyecanlı bir yerde bırakmıştım aslında düşüncem bu bölümü bir kaç gün sonra yayınlamaktı çünkü yorumlara "Yeni bölüm yeni bölüm" yazarsanız yorum sayım çoğalır çünkü çok az😢😢😢ağlıyorum 😭😭😭ağlatmayın bı beni ya😭😭😭resmen o yüzden bu bölüm biraz duygusal oldu.İyi okumalar😒
Cenk'i beklerken birden karanlık evet şu an dünya kararmıştı her yer gözlerim artık işe yaramıyordu çünkü karanlık...
(Defne kaçırıldı evet ama kim kaçırdı?Spoi vermiyorum sadece kaçıran iki kişinin isimleri FARUK VE ATEŞ bu isimler önemli değil ama kullanmam gerekiyordu.)
FARUK:Uyanıyor patrona haber ver.
ATEŞ:Tamam abi ben söylerim.Ateş bulundukları yerden ayrıldı.
DEFNE:Ne..nerdeyim ben?
FARUK:Kes sesini yoksa seni birkez daha bayıltırım ve bu bayıltmanın ayılma süresi çok uzun olur küçük hanım.
DEFNE:Ne diyorsun sen be kimsin sen?
FARUK:Kim olduğumu sana söyliyecek olsaydım yüzümü kapatmazdım küçük hanım.
DEFNE:Ya ne saçmalıyorsun sen neden kaçırdı...
FARUK:Şışşşşşşşşşşşş daha fazla soru sormak için izniniz yok küçük hanım.
DEFNE:Bana küçük hanım demeyi kes ve bırak benide gideyim.
FARUK:Seni bırakmak için kaçırmadık ve ben kaçıran sen kaçırılansın bu yüzden sana ne istiyorsam söylerim de.........yaparımda.
DEFNE:Ya ne saçmalıyosun sen beni neden kaçırdın hangi aşağlık herif sana tasmanı takıp beni kaçırmanı söyledi ha söyle.Faruk Defne'nin elinin ayağının bağlı olmasından istifade çenesini tuttu ve bağırmaya başladı.
FARUK:Haddini bik de konuş kızım yoksa seni burada öldürmem bir saniyemi almaz.
DEFNE:Bırak beni de gideyim lütfen bırak.
FARUK:Tabi tabi gidebilirsin.
ATEŞ:Abi patron tamam bekletın dedı.
DEFNE:Ne?hayır beni burada bekletemezsiniz bırakın gideyim.DEFNE'NİN ANLATIMIYLA;
Kimdi bunlar?Beni neden kaçırdılar?bilmiyorum ama buradan kurtulup o kalasın yanına gitmem gerek bunu iyi biliyorum.
YAZARIN ANLATIMIYLA;
Bu arada Onur;
ONUR:Lan bir kızı yanında tutamadınmı?
CENK:Abi sen öyle gidince bende arabayı getirmek için gitt...
ONUR:Tamam kes nereye gitti bu kız şimdi ya benden kaçabileceğinimi sanıyor.
CENK:Abi sen bu kızı yanında neden tutuyosun ki bırak nereye giderse gitsin.
ONUR:Bence bilmediğin şeylere karışma derim Cenk yoksa ben senin kafanı iyi karıştırırım.
CENK:Off tamam sanada birşey söylenmiyo.
ONUR:Nereye gittin Defne senin canına okuyucam gittiğin o ayaklarını kırıcam.Öncelikle Defne'nin parası yok ama bluetooth kulaklık ondan sinyali bulabiliriz.Cenk çabuk bilgisayarını çıkart.
CENK:Tamam.Bilgisayarı çıkarttı,
CENK:Al ne yapıcam?
ONUR:Defne'nin bluetooth kulaklığı var telefon vermek yerine onu vermiştim onun sinyalini bulabilirsin herhalde.
CENK:Oooooo çok basit bir iş tamam ama benim o bluetooth kulaklığın markasını öğrenmem gerek sonra gerisi benim için çok basit olucak.
ONUR:Tamam o zaman bul hadi çabuk markası ××××××××.
CENK:Tamam abi telefonunu ver
ONUR:Al.
CENK:Ben şimdi hallederim.O sırada Defne;
Defne yerde bulduğu sivri tahta parçasını ıplere sürterek kopartmaya çalışıyordu.
DEFNE:Çok az kaldı hadi Defne yapabilirsin(kızımızda tam bir -valiente- valla😂)
Ve ipler koptu,
DEFNE:Şimdi bu adamın gitmesini beklemem gerek off off.
ATEŞ:Abi patron seni çağırıyor.
FARUK:Tamam sende gel bu küçik zaten kaçamaz.
ATEŞ:Geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET-İ AŞK
Mistério / SuspenseOnur ismindeki çocuğun geçmişinin izleri Defne ismindeki kıza aşık olmasını engelliyor.