💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛
Hola yeni bölüm yayınlamak istemiyordum aslında arkadaşlarım bana yeni kitap yazmamı öneridi ama ben daha konu seçemedim.Neyse inşallah bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar.💛💟🍓❤🌃❤💌❤🐝❤💕.
@colordevida @gece_bizimgece @Hayat_125 @Elif.Trkylmaz
Hımm bu arada hatırlarsanız Defne'nin çok samimi olduğu bir arkadaşı vardı Sinem ben o kızın ismini değiştirmek istedim
yeni ismi Hayat yaptım inşallah beğenirsiniz.
💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛
Onur arabaya yaslanmış beni bekliyordu.Bende yanına gittim ve arabanın sürücü koltuğunun yanına oturdum ben bindim biraz sonrada Onur arabaya bindi.ONUR:Defne.
DEFNE:Efendim.
ONUR:Okula ne zamandır gelmediğin hakkında sana soru soranlara"Ailenle bir iş gezisi için şehir dışında olduğunu" söylemeni istiyorum.
DEFNE:Ne?
ONUR:Beni duydun birine bile bu bir kaç günde ne olduğunu anlatırsan...
DEFNE:Tamam.............söylerim.
ONUR:Güzel şimdi gidelim.
DEFNE:Bana neden söylüyorsun arabayı sürecek olan sensin.
ONUR:Biliyorum ama gitmeden önce senden bir söz bekliyorum.
DEFNE:Ne!ne sözü istiyorsun sen benden?
ONUR:Defne okulda kimseye olanları anlatmıyacağının sözünü istiyorum bu kadar ahmak olma.
DEFNE:Offfff tamam söz.......veriyorum.
ONUR:Tamamdır şimdi gidebiliriz.Dedi ve Onur arabayı çalıştırdı sanki bugün biraz morali yerinde değil gibiydi ama neden beni artık sevmeyen oydu benimle olmak istemeyende oydu şimdi ayrıldığımız için mi nu kadar huysuzdu.Bir kere ben sadece onu kısmen sevdim(o nasıl oluyorsa😅)yani biz sevgili filan olmadık ama o benimle bugün artık ayrılacağımız için çok mutsuz Onur benim ve iç sesimin kafasını katıştırmaya bayılıyorsun ya.
Neyse okula sonunda gelmiştik Onur hızlıca arabadan indi ve bende onun arkasından indim okulu çok özlemiştim neredeyse bir haftadır gelmiyordum.Hayat,okula girerken Hayat'ı gördüm yalnızdı.Ben benim yokluğumda bir sürü arkadaş edinmiştir diye düşünüyordum ama o klasik Hayat işte ne arkadaş edinmiş nede sevgili.Hemen koşup arkasından sarıldım.
HAYAT:Heyy! ne yaptığını sanıyorsun se..............Defne.
Yüzüme şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu onu çok özlemiştim ve şimdi karşımdaydı bu kısacık bir hafta bizim için koskoca bir yıl gibi gelmişti yani bana öyle gelmişti.
HAYAT:Defne sen gerçekmisin.
DEFNE:Evet hortladım geldim nasıl.
HAYAT:Harika.Dedi ve boynuma atladı bende ona sarıldım tüm hasretimi gidermek istercesine sarıldım.
HAYAT:Şimdi derse gidelim sonra sana bu ortadan kaybolmanın hesabını sorucam Defne hanım.
DEFNE:Sor ama yeterki yanımda ol canım arkadaşım.
HAYAT:Hadi sınıfa gidelim.
DEFNE:Hadi.Okul kapısından içeri girdik ve koridorda yürümeye başladık sonra yanıma bir çocuk geldi,
SERKAN:Vay be öldü sandık yaşıyormuş.
Serkan'ın söylediğine cevap vermeden yanda duran Cenk ve tanımadığım bir çocukla ayakta sohbet eden Onur'u gördüm Serkan benim yanıma gelince gözleri biran gözlerimi buldu.
SERKAN:Heyyy daldın gittin Defne.
DEFNE:Hee evet bende seni çok özledim.Dedim ve Serkan'a sarıldım mal gibi gittim sarıldım ve kahratsin oda bana sarıldı hayır ya bunların hepsi Onur'un gözü önünde oluyordu.Onur bana bakarken Cenk'in ona seslendiğini duymadı sonra Cenk'te bana bakınca iyice utancımdan yerin dibini boyladım.Ayy yeter Serkan sonra Serkan'dan da ayrıldım.
SERKAN:Eeee çilek çocuk daha fazla ortadan kaybolmak istiyormusun?
DEFNE:Ne çilek çocukmu o ne be?
SERKAN:Hayır bence sana çok yakıştı sana sarıldığımda parfümünün kokusunu içime çektim ve çilek gibi kokuyordu(💓bu sahne bana biraz canım arkadaşım 💖gecenin💖 Anch'io kitabındaki sahneyi hatırlattı.Bence harika bir kitap okumanızı öneririm.👍)bende sana çilek çocuk demek istedim.
DEFNE:Peki sen bana istediğin lakabı tak hoşuma gidiyor.
SERKAN:Tamam.
HAYAT:Yetmezmi hani sınıfa gitsek diyorum.
DEFNE:Tamam.
SERKAN:Tamam.Off ya Onurgilde tam yolumuzun yanındaydılar yanından geçmekte hiç istemiyordum ama mecbur Serkan,Hayat ve ben gülerek yanlarından geçtik ama Onur ve Cenk'in bizi öldürmek istercesine bakışlarını görseniz valla ürperirdiniz ama ben ne üzüldüm nede ürperdim bunu Onur kendisi istedi hakettiğini buldu sanırım.Sınıfa girdik sanırım siyah saçlı kahverengi gözlü bir kızla Hayat hep aynı yerde oturuyorlarmış bende öndeki bir sırada Serkan'la oturmaya başladım.Öğretmen derse girmeden 5dk önce içeri Onur,Cenk ve adını bilmediğim kıvırcık saçlı bir çocuk girdi Onur benim yanımda Serkan'ı görünce bir süre sıramızın yanında bize acırcasına baktı ve öğretmen gelince yerine geçti.Hayır Defne ona üzülmek yok sen artık sadece kendi hayatına odaklanmalısın onu unut o seni istemedi.
Ders bittikten sonra Esma,Hayat ve Ben.Hayat Esma'yı tanıyormuş çok iyi biriymiş hemde çok güzel tabikide Hayat'ın arkadaşı benim arkadaşımdır neyse kantine indik ve ben Hayat'a sorduğu soruların cevabı olarak Onur'un isteği üzerine bir iş gezisinde olduğumuzu söyledim ve sorgu sual bitti bizde tenefüs bitince yeniden derse girdik.
Neyse ders kırık dakkanın ardından bitti herkes çantasını topladı ve çıkışa yürümeye başladı bense sınıfta sadece Onur,Cenk,Hayat,Serkan ve derste Hayat'ın yanında oturan o kız sanırım ismi Esma'ymış.Sınıfta sadece yedi kişi kalmıştık en sonunda çantamı toparladım ve sırtıma attım.SERKAN:Eeeee kızlar bugün bende akşam yemeğine ne dersiniz.
HAYAT:Bana uyar akşam sendeyim.Onur bana öldürücü bir bakıl attıktan sonra cevabını verdim.
DEFNE:Be........ben gelemem.
SERKAN:Neden.
DEFNE:Eeeeeeee......bugün babam,annem,abim ve ben aile günü yapıcaz................ben olmazsam olmaz.
SERKAN:Tamam ama neden?Başka gün gelebilirmisin?
DEFNE:Annemden izin alabildiğim sürece her yere gelirim.
HAYAT:Tamam tatlım biz çıkıyoruz.Sende evemi gidiyorsun?Onur gözüme hayır dememi istercesine bakıyordu bende,
DEFNE:Ha......hayır ben........önce amcam gile gidecem sonra.....eve giderim.
HAYAT:Tamam tatlım biz Esma ile gidiyoruz.
DEFNE:Tamam.Dedim ve sınıftan çıktım. Onur'un arkamdan geldiğini biliyordum bu yüzden daha hızlı yürümeye çalıştım ve arabanın yanına geldim.Onur arabanın kilidini açtı bende kapıyı açıp koltuğa oturdum.Bir iki saniye sonra Onur geldi ve arabaya bindi biner binmez arabayı çalıştırdı.Sanırım on beş dakka falan sonra Onur arabayı bir evin önünde durdurdu ama ben burayı hiç bilmiyorum neresi burası?
ONUR:İn.
DEFNE:Ne?Onur burası neresi?Neden geldik buraya?
ONUR:💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💟💛💟💛
Hola Onur dur bakalım sen bi konuşma sizce bölüm nasıldı oh olsun sana Onur ya neyse sizce; ⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠
1-(Onur Defne'yi evine bırakıcakmı?) 👈LÜTFEN SORULARI👌
2-(Onur Defne'yi kimin evine getirdi?) 👈CEVAPLIYALIM👌
İnşallah beğenmişsinizdir😉💛💟❤❤❤❤❤❤
@colordevida @gece_bizimgece @Hayat_125 @Elif.Trkylmaz
💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET-İ AŞK
Misterio / SuspensoOnur ismindeki çocuğun geçmişinin izleri Defne ismindeki kıza aşık olmasını engelliyor.