❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hola!!bu bölüm çok güzel inşallah beğenirsiniz ben yazarken çok zevk aldım hadi size iyi okumalar şu an çooooooooook mutluyum çünkü diğer bölüm için çooooook yorum geldi yine benim sevgili arkadaşlarımdan geldi ama olsun yinede çok.colordevida❤ gece_bizimgece
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ONUR:Cenk hızlı ol,Defne Defne iyimisin bunu sana kim yaptıysa bunu ona çok kötü ödeteceğim.
CENK:Bindir abi.Onur Defne'yi dikkatlice arabaya bindirdi kendiside yanına bindi.Onur Defne'nin başını kucağına koydu.
ONUR:Hadi sür.
CENK:Tamam abi.Hızlıca Cenk'in evine geldiler,
CENK:Abi neden direk hastaneye gitmemizi istemedin.
ONUR:Çünkü kolunda kızarıklıklar var bunu doktorlar polise bildirebilir.
CENK:Tamam abi sen Defne'yi al ve bizim eve götür ben arabayı park edip geliyorum.
ONUR:Tamam.Onur Defne'yi tekrardan kucağına aldı ve evin kapısına getirdi ve kapıyı çaldı.Kapıyı Melek Hanım açtı.
MELEK:Onur oğlum Defne'ye ne oldu geç içeri ve koltuğa yatır.
ONUR:Tamam.Onur Defne'yi dikkatlice koltuğa yatırdı.
MELEK:Oğlum neden bir hastaneye götürmediniz serum takarlardı belki.
Onur Defne'nin kolunu göstererek,
ONUR:Olmaz işin içine polisin girmesini istemiyorum.
MELEK:Oğlum bu kızın kollarına ne olmuş sanki biri kırbaçla yada kemerle kızı döv....Kapı çaldı,
ONUR:Abla sen Defne'ye bak ben kapıyı açıyım Cenk geldi.
MELEK:Tamam.Onur Cenk için kapıyı açmaya gitti ama karşısındaki kişi Cenk değildi bu kişi
(Onur kim olduğunu bilmiyor ama bu kişi Ateş'ti)
ONUR:Siz kimsiniz?
ATEŞ:Ben........bu kızı kaçıranlardan biriyim.Onur Ateşin yakasınsan tutup içeri çekti,
ONUR:Sen ne dediğini biliyormusun.
ATEŞ:Evet biliyorum ama çok pişmanım.
ONUR:Pişmanmış pişman olman bu kızın kollarını iyileştirmiyor maalesef.
ATEŞ:Biliyorum ama onun kollarını ben yapmadım.......yapamazdım.
ONUR:Ne?ne saçmalıyorsun sen?
ATEŞ:O kız çok masum hiç suçu yok ama çok acı çekiyor.
ONUR:Ne?
ATEŞ:Evet onu kaçıran benim ama çok pişman oldum bu yüzden yüzümü açıp sana itirafa geldim Onur Aksoy.
ONUR:Kes sesini şimdi bana o aşşalık patronun kimse onun yerini söylüyorsun çabuk.
ATEŞ:Tamam ama direk yerini bende bilmiyorum bilgisayarıma bir şifre geldi yeri orası.
ONUR:Sana neden inanmalıyım?
ATEŞ:Yalan söyliyo olsaydım yüzümü açmazdım.O sırada Cenk içeri girdi.
CENK:Abi bir sıkıntımı var?
ONUR:Evet Defne'yi kaçırmışlar ama bu arkadaş itirafa geldiğini söyliyor.Onur'un bıraktığı yakayı şimdide Cenk tuttu.
CENK:Sana neden inanalım he.
ATEŞ:Si.....size bir.....şey göstericem.........bilgisayar..... varmı?
CENK:Var ama bilgisayarda bir sorun çıkarsa bu senin kötülüğüne olur o bilgisayarın içine girer seni oradan yakalarım haberin olsun.
ATEŞ:Ta......tamam.
ONUR:Cenk bilgisayarını getir.
CENK:TamamBu sırada Melek hanım herşeyi duyuyor ama Defne ile ilgilendiği için karışmıyordu.Cenk bilgisayarı masanın üzerine bıraktı ve ikisinide çalışma odasına çağırdı Ateş'i bilgisayarın karşısına oturttu ve,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET-İ AŞK
Misterio / SuspensoOnur ismindeki çocuğun geçmişinin izleri Defne ismindeki kıza aşık olmasını engelliyor.