BÖLÜM 5

26 13 6
                                    

( Lisa'nın Anlatımıyla )
Ayakta durmuş öylece bana bakan iki çift kırmızı göze bakıyordum. Yerin ayaklarımın altından kaydığını hisseder gibiydim.

"Dur !" dedi.
"Polisi arama sakın. Ben...b-ben her şeyi anlatıcam. P-polisi arama !"

Ne yapmam gerektiğini inanın bilmiyordum ama içimde bu yabancıya karşı nedensicze bir güven hissi oluşmuştu.

"Tamam " dedim kolumdaki eline bakarak .
Yavaşça elini kolumdan çekti ve gözlerini kapatarak derin derin nefes almaya başladı. Çok halsiz görünüyordu. Dizindeki yaradan kan akıyordu. Ne kan mı ! Ah olamaz aptal Lisa burda durup kanın akmasını mı izleyeceksin .
Telaşla mutfağa doğru koştuğumda arkamdan endişeli sesini duydum .

"Lütfen sana s-"

"Sadece yaranı saracak bir kaç şey bulmam gerekiyor. Merak etme polisi aramak gibi bir niyetim yok ." diye seslendim lafını bölerek .

Bir kaç çekmeceyi açıp kapattıktan sonra ihtiyacım olan her şeyi bulmuştum.
Tam mutfak kapısından çıkmıştım ki ayağım yerde duran vazoya takılınca kendimi yerde bulmam bir oldu .Ağzımdan ufak bir çığlık çıkmış olacak ki içeriden bana seslendiğini duydum .

"Ne oldu ? Sen iyi misin ?"

"Aa...şey evet .Geliyorum."

Belimi tutarak ayağa kalktım ve az önce yere düşürmüş olduğum sargı bezini ve bir kaç malzemeyi alıp yanına gittim .

Merakla yüzüme bakıyordu .

"Iyim. "
"Sadece ayağım takıldı,  düştüm. " dedim .

Başını onaylarcasina salladı ve gözlerini tavana dikti .
Önünde diz çöküp yarasına baktım.

"Nasıl oldu bu ?"

"Anlatıcam..."

Yavaşça pantolonunu sıyırıp yarayı temizlemeye başladım.

"Yağmurlu bir geceydi .Marekete gidiyordum .Yağmur yağdığı için dışarda kimse yoktu. "
" Sonra o sesleri duydum. Yandaki sokağımızda bulunan eski evden geliyordu. ' Yardım edin ' diyordu. Babamın küçüklüğümden beri o evin boş olduğunu söylediğini hatırladım. "

Yarasını acıtmış olmalıydım ki kendini hafiften çekti ve gözlerini kıstı.

"A-özür dilerim.."

"Önemli değil "
"Merak ettim .Babam oraya yaklaşmamam gerektiğini söylerdi hep ama neden diye sorduğumda bir türlü cevap alamazdım. Yabancıların evine girilmez der kestirir atardı. Orda her kim varsa yardım istiyordu .Eve doğru yürümeye başladım .Tam kapıyı gelmiştim ki büyük bir patlama sesi duyuldu .Ardından o ses kesildi. Muhtemelen vurulmuştu. O an ki panikle ne yapacağımı bilemedim .Resmen orda öylece kalakalmıştım .Bir kaç dakika sonra kendimi evde buldum .Anne ve babama hiçbir şey söylemeden odama çıktım ve olanlara bir anlam vermeye çalıştım. "

Yarasını temizleyip sarmıştım. Yanındaki koltuğa oturup onu dinlemeye başladım. Zar zor konuşuyordu.

"Polislerin birazdan sesi duyup geleceklerini düşündüm ama saatler geçmesine rağmen hiç kimse gelmedi .Sanki bir tek ben duymuş gibiydim .Daha fazla dayanamayıp aşağı indim .Saat beş gibiydi ve hava yeni yeni aydınlanmaya başlıyordu. Evin olduğu sokağa girdiğimde siyah bir BMW nin kapının yanında olduğunu gördüm. Önümdeki duvara yaslanıp izlemeye başladım. Evden siyah takım giymiş oldukça bakımlı bir adam indi ve arabaya doğru ilerledi .Sonra onu gördüm .Babamı .Siyah takımlı adamla bir süre ayakta konuştular ve adam arabaya binip gitti .Babam da tekrar eve girdi .Bir süre orda babamın çıkmasını bekledim .Hava iyice aydınlanmaya başlayınca babam evden çıktı .Onun iyice uzaklastığından emin olduktan sonra eve girdim .Kapıyı kapatmadan ilk odaya girince onu gördüm. 40-45 yaşlarında bir adamdı. Yerde öylece kıpırdamadan yatıyordu.Tam o esnada sren sesleri geldi ."

Derin bir nefes alıp gözlerime baktı.

"Benim yaptığımı sandılar. Konuşmama bile izin vermeden ellerime kelepçe takıp beni arabaya bindirdiler .Ne kadar ben yapmadım desemde dinlemediler.O evde tek ben vardım ve tek şüpheli bendim .Onların deyimiyle katil. "

Sesimin titremesine engel olmaya çalışarak
"Sonra " dedim
"Nasıl buraya geldin ? "

" Abin bana yardım etti ."

"A-abim m-mi?" Şok içinde yüzüne baktım. Abimin ne alakası olabilirdi ki .

"O sabah beni karakola götürdükleri yolda kaza oldu ." Ayağını göstererek devam etti.
"Kaza tamamıyla bir düzmeceydi.Kaza olduğu an bilincimi kaybetmiştim. Gözlerimi başka bir arabada açtım. Abin her nasılsa beni o arabadan çıkarmayı başarmıştı. Bana senin evinin adresini verdi ve ondan haber beklememi söyledi. "
"Evine geldim .Yaramı temizlemek için banyoya girdim ve başımın dönmesiyle birlikte kendimi yerde buldum .Sonrası işte malum .Olan biten bu ."

Telefonumu çıkarıp abimin numarasını tuşladım.Bu yabancının söylediklerinden emin olmak zorundaydım .

Telefon ikinci çalışında açılınca telaşla konuşmaya başladım .

"Abi burda biri var senin onu b-"

"Lisa , sana her şeyi anlatmıştır. Korkmana gerek yok tatlım. Anlattığı her şey doğru. Yarın akşam Fransa ' ya geliyorum. Benden haber bekle ."

"Ş-" bip..
Kapanan telefon ellerimin arasından düşerken karşımdaki yabancıya bakakaldım .

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın öptüm 💙

Vampirin Gözleri ( ASKIYA ALINDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin