BÖLÜM 4 : Karakter Tanıtımı

23 14 5
                                    

Selamm.Dün ard arda üç bölüm yayımlama gibi bir planım vardı ama akşam hesabıma bir türlü giremedim ve programı yeniden yükleme durumunda kaldım. Hesaba girince 4.bölümün silinmiş olduğunu gördüm. O kadar üzüldüm ki.5.bölüm hazırdı ve 6.bölümü de yazıp yayımlayacaktım.4.bölümün olmadığını görünce 5 i de atmadım .O yüzden şimdi yeniden yazmaya başlıcam .Fazla uzatmak istemiyorum iyi okumalar :))

Bu bölümde ana karakterlerimizi tanıycaz...

LISA :
^^18 yaşında. Annesini ve babasını küçükken bir trafik kazasında kaybetmiştir .Ailesinden geriye sadece kendisinden iki yaş büyük olan abisi kalmıştır. Eğitimi için Amerika'ya gitmiştir. Bu yüzden Lisa tek başına yaşıyor. Barley adında golden cinsi bir köpeği var .Kitap okumayı çok seviyor. Isabella en yakın arkadaşı.
En belirgin özelliği uzun kahverengi-mavi saçları.

ALEX :
^^20 yaşında. Evin tek çocuğu. Kahverengi saçlı ve ela gözlü. Onun da Lisa gibi bir köpeği var .Yunda.
En belirgin özelliği başından hiç eksik etmediği beresi ve küpeleri.

CLARCK :
^^19 yaşında. Bizim ponçiğimiz.Onunla çok gülücez.Annesi yok .Iki abisi ve babasıyla yaşıyor. Babası tam bir işkolik .Abilerine çok bağlı. Isabella ' dan hoşlanıyor ve bunu her türlü ortamda gösteriyor ( çiçek olayını hatırladınız lsksjhsbs ).
En belirgin özelliği kıvırcık kahverengi saçları ve mavi gözleri.

ISABELLA ( ISA ) :
^^18 yaşında. Tam bir leydi edasındâ.Süsüne püsüne çok düşkün. Lolipop vazgeçilmezi.En yakın arkadaşı Lisa.
En belirgin özelliği sarı saçları ve mavi gözleri.

MARK :
^^20 yaşında. Bazı kahramanlar pelerin takmaz .Işte Mark onlardan biri .Tek başına yaşıyor. Janet'ı çok seviyor.
En belirgin özelliği uzun boyu , kumral saçları ve ela gözleri.

JANET :
^^18 yaşında. Bu hayatta en sevdiği insan abisi.Abisine olan kötü tutumu yüzünden babasını sevmiyor. Mark onun abisinden sonra gelen en sevdiği insan .
En belirgin özelliği simsiyah saçları ve koyu renk gözleri.

SANDRA :
^^18 yaşında. Gitar çalmayı ve sarki söylemeyi çok seviyor.Renkli saçları ve yaz kış demeden sürekli ayağında olan çizmeleri onu diğerlerinden çok farklı kılıyor. Henüz kendine itiraf edemese de Brandon ' dan hoşlanıyor.
En belirgin özelliği saçları.

BRANDON :
^^20 yaşında. Yakışıklı basketbolcumuz. Lisa ' dan hoşlanıyor ama Sandra ' nın duygularından haberdar. Kafasının dikine giden bir çocuk.
En belirgin özelliği uzun boyu , sarı saçları ve yeşil gözleri.

BARRY :
^^19 yaşında. Clarck ' ı aratmayan biri .Ikisi bir araya geldi mi iş bitti demektir . Kahverengi saçları ve mavi gözleri kızları birbirine düşürecekken o yalnızca Dora ' yla ilgileniyor.
En belirgin özelliği tarzı .

DORA :
^^ 18 yaşında. Büyükbabası ile yaşıyor. Resim yapmayı çok seviyor ama Clarck sayesinde bunu başardığı pekte söylenemez.
En belirgin özelliği Brandon gibi olan yeşil gözleri ve kumral kısa saçları.

Karakter tanıtımımız bu kadar .Eminim ki içinizden "ışte bu benim idolüm" dediğiniz biri olmuştur. Oy verip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz ...💙
:)

Vampirin Gözleri ( ASKIYA ALINDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin