" aku nak tanya kau ni kenapa omma kau kata umur kau 17 tahun sedangkan sebelum kawin hari tu kau kata umur kau 16 tahun kau tipu aku eeh? " soal baekhyun dingin.." eeh mana ada saya tipu.. betul lah umur saya 16 masa tu sebab belum birthday saya lagi.. so i'm not official 17 years old " jawab jaerin.. baekhyun sudah membuat muka blur.. haishh ada je benda yang nak di jawabnya..
" haishh.. apa2 je lah.. aku nak keluar ni.. jaga rumah elok2 jangan lupa kunci pintu... " kata baekhyun tegas..
" baiklah encik suami " kata jaerin sambil tersenyum manis.. baekhyun menjeling lalu terus keluar..
" Eii.. sombong!! " cebik jaerin..
" aku dengar tu!! " kata baekhyun yang sedang memakai kasut di pintu.. jaerin menutup mulutnya..Opss!
" hehehe mianhae! " jerit jaerin..
__
" aku nak kau cari maklumat tentang perempuan yang rapat dengan baekhyun sekarang " katanya dingin..
" baik bos " kata anak buahnya dan terus pergi dari situ.. si dia bersandar di kerus yang empuk yang harganya berjuta juta itu sambil tersenyum..
" i'm back byun baekhyun.. aku akan hancurkan hidup kau macam mana kau hancurkan hidup aku!!! you'll never find happiness byun baekhyun HAHAHA!!! the game will start now just wait and see byun baekhyun.. HAHAHA " kata lelaki itu sambil tergelak besar dan memandang ke arah gambar baekhyun yang sudah di cocok dengan pisau...
__
" jaerin Puan jihyo nak jumpa kau kat pejabat dia " kata bambam.. aku hanya menganggukan kepala..
" ada apa Puan nak jumpa saya? " soal jaerin..
" kamu tahu kan kamu dan hyuna adalah murid harapan sekalah? tak lama lagi final exam bermula. saya harap awak boleh beri yang terbaik untuk banggakan sekolah " kata Puan jihyo.. jaerin dan hyuna adalah murid terpandai di sekolah.. walaupun jaerin dari keluarga yang sederhana semangat dia dalam pelajaran tak pernah gugur.. itu yang menyebabkan dia menjadi murid harapan sekolah..
" baik Puan saya akan cuba yang terbaik " kata jaerin semangat.. Puan jihyo tersenyum
" baiklah kamu boleh keluar " kata Puan jihyo.. jaerin mengangguk kecil dan terus keluar sempat dia menunduk hormat kepada Puan jihyo
__
[Jaerin pov]
" weh jaerin tak lama lagi final exam jom study kat perpustakaan negara nak tak? " soal hyuna.. aku berfikir sejenak.. bagus jugak tu
" okay.. esok lepas sekolah kita pergi " kataku..
" nae " kata hyuna
" kalau macam tu aku balik dulu lah kesian kat jaehyun dan mark dah tunggu aku " kataku..
" nae annyeong esok jumpa " kata hyuna sambil melambai tangan.. aku membalas lambaiannya dan berlalu bergi ke arah kereta si dua bodyguard aku yang kacak itu hihihi..
malam~
" baek~ " kataku manja sambil membuat muka comel ke arahnya..
" kau nak apa? jangan buat muka macam tu aku tak suka " kata baekhyun dan fokus semula ketik di laptopnya yang berjenama eppal itu..
" tak suka ke tergoda? " usik ku sambil tersenyum miang kat dia..
" kau nak apa? kau nak anak ke? kalau nak jom kita buat " kata baekhyun.. weh siot lah baekhyun ni.. adududu malu sia!!
" Yah!!! " marahku. pipi ku sudah memerah akibat malu.. baekhyun menutup laptopnya dan bangun tangan aku di tarik tapi aku keraskan diri..
" nak pergi mana? " soalku
" buat anak lah " katanya terbeliak mata aku..
" Yah!! tap- baek lepas lah " belum sempat aku habiskan ayat aku dia dah terlebih dahulu mencampung badan aku.
" takde2 sapa suruh kau goda aku tadi " kata baekhyun dan membawa aku ke biliknya..
dan malam itu kali pertama baekhyun menjalani tugasnya sebagai seorang suami..hshshs
__
pagi~
[Jaerin pov]aku bangun dari tidur apabila matahari menusuk ke mataku.. dapat aku rasakan ada sesuatu yang melingkar di pinggang ku.. aku bukak mata perlahan lahan.. terkejut aku apabila baekhyun sedang menatap muka aku sambil tersenyum..
" good morning sayang " katanya.. aku cuba mengikat apa yang berlaku semalam.. ohh no.. malunya aku!!
aku tarik semulut menutupi separuh muka ku akibat malu.. terasa pipiku sedang berbahang sekarang.. baekhyu tergelak kecil..
" dah pergi mandi jap lagi kau kena pergi sekolah biar aku siapkan sarapan untuk kau " kata baekhyun dan berdiri.. bathrobe di capainya lalu di pakai.. belum sempat dia melangkah pergelangan tangannya aku pegang.. dia memandangku dengan kerutan..
" kenapa? " soalnya
" boleh tak lepas habis sekolah saya nak study dengan hyuna kat perpustakaan negara? " kataku ragu2 takut dia tak bagi pulak..
" nak buat apa study kat sana study kat rumah tak boleh? " soalnya mendatar.. aku melepaskan keluhan kecil..
" tak lama lagi final exam so kiteorang kena cari beberapa buku yang takde kat sekolah sebagai ulangkaji.. please baek " kataku sambil membuat muka nak nangis.. baekhyun berfikir sejenak..
" baiklah.. tapi jaehyun dan mark akan ikut kau " kata baekhyun.. aku tersenyum girang.. asalkan dapat pergi dah untung lah tu kan? sksksk
" okay!! " kataku dan terus masuk ke tandas untuk mandi..
____________________
author rasa cite ni makin bosan pulak skskskss... takpe harap korang enjoy dengan chapter ni.. jangan lupa vote ya teman2😊
KEEP VOTE😘😘
YOU ARE READING
MAFIA LOVE || Byun Baekhyun√
Fanfictionbyun baekhyun adalah seorang mafia terbesar di seoul.. Dia adalah lelaki yang ganas dan kejam.bayangkan berkhawin dengan seorang perempuan yang dungu, blur dan kuat membebel.. " okay lah aku pun dah penat nak kutip duit dekat keluarga miskin macam k...