Geldiğimi farketiklerinde herkes bana bakmaya başladı acaba bişey mi yaptım diye düşünüyordum ki hemen Beyza yanıma gelip beni çekiştirdi ve yanlız konuşmamız gerektiği söyledi yoksa yağızı sevdiğimimi anladılar mahvolurum ne yapsam acaba diye düşünürken Beyza konuşmaya başladı ;
Kanka birazdan büyük kavga var seninde burda olmanı istemişler neden diye sorma bilmiyorum hani senin geçen gün kavga etiğin kız varya işte onun sevgilisi haber yollamış bu saate gelin diye anliycan büyük hatta baya büyük bi kavga var.
Beyza'nın dedikleri karşısında büyük şoka uğradım benim yüzümden arkadaşlarım kavga mı edecek ya yağıza bişey olursa buna engel olmalıyım.
-beyza kanka bişeyler yapalım yardım et bana benim yüzümden kavga etmesinler
Beyza bişey diyemeden yanımıza yağız geldi ve elimden tutup arkadaşlarımızın olduğu yere getirdi bir anda konfetiler patladı masanın üstünde büyük bi pasta gördüm ve anladım bugün benim doğum günümde tabi ya nasıl unutum herkes benim için burdaydı ve bana hediyeler almışlardı ve en önemlisi benim için uğraşmışlardı kendimi tutamayıp çocuk gibi ağlamaya başladım herkes ağladığımı görünce sustu ve konuşma yapmamı istermişler gibi bana baktılar ve gözyaşlarımı elimle silip konuşmaya başladım.
Beni çok mutlu etiniz çok teşekkür ederim ben bile unutmuştum doğum günüm olduğunu çok mutluyum çünkü sizin gibi arkadaşlarım var iyiki varsınız sizi çok seviyorum kardeşlerim :)
Herkes hediyesini vermeye başladı ve sıra yağız ın hediyesine gelince burda açma evde aç dedi ve çantama koydu aşırı merak ediyordum acaba içinden ne çıkacak neyse bugün çok eğlenmek istiyorum Yağız'ın hediyesini düşünemem diyip arkadaşlarımla koyu bir sohbete daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudumu yitirdiğim an
Teen FictionSizce insan bi umut uğruna hayatını değiştirirmi ?