Kapıdan bir ses duydum babam gelmişti beni böyle görmemeliydi hemen yorganın altına girdim.
Sabah babamın sesiyle uyandım neden bu kadar erken uyanıyordu ki elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyip kahvaltı hazırladım ve babamla birlikte kahvaltı yaptık siz şimdi diyosunuzdurki bu kızın sadece babasımı var hayır annem var ablalarım var abilerim var ama burda değiller annem yılın bu zamanı köyde Tuğçe ablamda yanında, Furkan abim ünüvertede okuyo ispartada ,Muhammet abim Konya'da çalışıyor. Sevim ve Selin ablamlarda evliler merkezde oturuyorlar bende babamla tekim şu anlık ve mutlumuyum evet çünkü arkadaşlarım var neyse kahvaltıyı yaptıktan sonra evi komple temizledim ve istagramda falan dolaştım dışarı çıkmak hiç istemiyorum .bugün babam vardiyeli çalıştığı için 2 saat sonra işe gidicek ve yemek yapmam lazım acaba ne yapsam He buldum etsote ve pilav yapim yanına bide çorba tamamdır aceleyle yemekleri hazırlayıp uyumak istiyordum ve öylede yaptım.
3 saat sonra
-uf kim arıyo ya neden her zaman rüyamın en güzel yerinde arıyolarki
Zeynep arıyo neden arıyo uff uyumak istiyorum ama açmasammı neyse açim
Zeynep:Derya nerdesin kanka
-evdeyim ne oldu bi uyutmadın
Zeynep:knk biz Beyza'yla konuştuk bu akşam beyzalarda kalalım diyoruz hem evde boş annesi falan köye çıkmış hadi çabuk hazırlan gidelim
-gelmicem ben siz takılın
Zeynep:kanka sana sormadım zaten gelicekmisin diye geliyorsun dedim hadi çabuk ol yoksa ben gelir alırım seni 1 saat sonra Nazlı marketin önünde buluşalım kontörüm gitmesin aramicam bays.
Şimdi gitmezsem Zeynep zorla alır en iyisi kendim gidim kalkıp elimi yüzümü falan yıkadım üstümü giydin çantama pijamalarımı falan koydum ve Zeynep'i bekletmeden nazlı marketin önüne geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudumu yitirdiğim an
Ficção AdolescenteSizce insan bi umut uğruna hayatını değiştirirmi ?