~kır~

9 2 0
                                    

-gözüm gözüm çok ağrıyor
Yine sabahın köründe kalktım ama babam uyandırmadan uyandım çünkü kalbim acıyordu bu acı da beni uyutmuyordu, ama bi karar vermem gerek yine böyle bu kafayla anca mal mal ağlayarakmı hayatıma devam etsem, yoksa güçlü bi kız olup yağıza deryanın kim olduğunu mu göstersem ama ne yapabilirimki en iyisi bu bi kaç gün kimseyi görmeden karar vermem ve plan yapmam lazım adam gibi plan yapmam için biraz ayılsam iyi olacak onun için şimdi güzel bir kahvaltı yaptım üstüme herzamnıki gibi eşortmanlarımı giyip kulaklığımı alıp evden çıktım sadece iyi düşünebileceğim ve kimsenin beni göremeyeceği bir yere gitmem lazım ama nereye ha tamam buldum deniz fenerine gidiyim bizimkiler oraya gelmez çünkü benim oraya tek gitmeyeceğimi bilirler harbiden tek Nası gidicem orda bazen de olsa gündüz içkiciler var neyse işallah karşılaşmam karşılaşırsam topuk .
Uzun bi yolun sonunda deniz fenerine gelmiştim ve şansıma kimse yoktu sadece denizin ve dalgaların sesi vardı şimdi yapmam gereken sadece düşünmekti işallah becerebilirim şimdi ilk olarak duygularımı bi kenara bırakmam lazım planım şu artık güzel giyinip hep makyaj yapıcam ve biraz değişeceğim öncelikle ,sonra da yağızı kendime aşık edicem bunun için her kızın yaptığı gibi kıskandırıcam yağızı Nası becericeksem beni sevmeyen biri beni Nası kıskanırki buldum ha şöyle yapıcam bi çocukla flörtleşicem falan işte mal mal şeyler yapınca görürüz artık şimdi eve gidiyim.

3GÜN SONRA
Bugün büyük gün planımın ilk günü öncelikle üslük seçmem lazım ney giysem ki o kadar abartmaya gerek yok bence ya eşortman giymesem yeter açık renk biraz yırtık bi kot pantolon üstüne siyah bi sişört içine sokucam onun üstünede bi gömlek Ha oldu işte ne kadar plan yapsamda fazla abartamam saçımı at kuyruğu değil de farklı bi şekil denesem mesela balık sırtı yapim tatlı oluyorum öyle :) sonra rimel azcık aylaynır çektim ama küçük sonra hafif bi ruj oldu işte ben fondöten süremem yüzüm de zaten leke falan yok onun için şimdi çıkabilirim hazırım.
He sonunda geldim çoktan yağız ,Emre,Beyza ve Zeynep gelmiş hadi Defne sen yaparsın
Zeynep:hoş geldin kanka nerelerdeydin kaç gündür 
-hiç kanka şey evdeydim biraz hastalandım falan babam bırakmadı gelmeye
Zeynep:He şimdi iyisin dimi telefonlarımıza  falan bakmayınca bişey oldu sandık
-iyiyim kanka , kusura bakmayın ya açamadım telefonlarınızı geriyede dönemedim.
Zeynep:tamam kanka sen iyiysen sorun değil ama bidaha böyle yapma merak ettik
-tamam yapmam
Yağız:Derya biraz gelirmisin bişey diycem
Aha boku yedim acaba ne diyecek sakin ol defne sakin ol
-gel böyle geçelim kanka
Yağız: neden o gün öyle gittin bişey mi dedim anlamadan kanka
-yok kanka ne diyicen bişey demedinde şey ya babam aramıştı sen yanıma gelmeden zaten nerdesin diye haber vermeyi unutmuşum beyzalarda kalıcam diye biraz kızdı başım da ağrınca eve gittim
Yağız:ha başka bişey yok dimi bende sandım ki..
-ney sandın
Yağız:boşver kanka ya saçma bişeydi zaten
-kanka söylermisin
Yağız:sandımki sen beni seviyorsun kanka ya ne bilim öyle gidince aklıma saçma sapan bu geldi ne kadar salağım düşünsene sen ve ben :)
Kır birazdaha kır beni kır zaten ben kalpsiz orospu çocuyum dimi saçma diyo ya saçma
-aynen ha kanka saçmalamısın baya neyse boşver bizimkilerin yanına gidelim .

Umudumu yitirdiğim an Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin