5. kapitola

1.8K 18 0
                                    

Dvojčata se na Petru natiskli tak, že se málem její tělíčko mezi jejich ztratilo. Naštvaně se na ně podívala, ale ti si toho navšímali, a jen si ji laškovně měřili. Nakonec teda jen položila hlavu na lavici a pokusila se ignorovat pohledy spolužaček i Davida, který se pořád otáčel. A samozřejmě i Martina a Tomáše. Začala přemýšlet, že by prostě odešla, nebo si přesedla. Učitel by si toho stejně nevšiml. Ale vtom jí někdo položil na stehno ruku a začal po něm jezdit. Vzala Martinovi ten jeho hnát a chtěla mu jej položit na jeho stehno. Chytl ji ale druhou rukou a naklonil se blíž, aby jí něco pošeptal.
,,Nechtěla by ses dneska stavit?"
V tu chvíli se otočil David. ,,Už něco má!" prskl.
Tomáš, který si pohrával s jejími prsty se na něho překvapeně podíval. ,,Opravdu? A co?"
,,Jdu ven s Davidem" využila situace Petra. ,,Máme roční výročí. Viď lásko?"
Všichni překvapeně strnuli. Jako první se naštěstí vzpamatoval David.
,,Jasně broučku." Pak se podíval na kluky. ,,Takže k vám asi nepřijde" zavrčel nenávistně.
,,Davide, Pojď do první lavice" ozval se najednou učitel přísně.
David poslechl a sedl si mezi dvě holky, které mu mezi sebou s radostí udělaly místo. Petra si tedy znovu lehla na lavici a nevnímala to, že ji oba dva drží pořád za ruce. Tomáš se na ni natiskla ještě víc a zašeptal.
,,Já mám menší problém s očima. Smůla."
Zrudla jako drak, ale ignorovala je dál. To se jim asi moc nelíbilo. Martin jí opět začal jezdit rukou po stehně a Tomáš se jí zakousl do ušního lalůčku. Trhla sebou a chystala se k rychlému odchodu, ale drželi ji rukama i nohama. Tomáš už se přesunul ke krku a začal jí ho laskat. Druhou ruku využil k tomu, aby jí dráždil prsa, naštěstí přes oblečení. Zatím. Martin jí zase sjel rukou až k lemu kalhotek pod kraťase, a po chvíli ji zastrčil i pod ně. To už bylo na Petru moc. Rychle ho za ruku chytla.
,,Přestaňte" sykla.
,,To určitě" ušklíbli se a pokračovali dál ve své práci.
Přihlásila se, ale učitel si jí nevšiml. Nakonec zakřičela.
,,Pane učiteli, můžu si přesednout?"
Všichni se na ně podívali a dvojčata začali dělat, že si pilně píšou zápisky. Učitel se kouknul na hodinky a prohlásil.
,,To těch pět minut vydržíš." Dál už si jí nevšímal a Petra začala přemýšlet jestli je pět minut dostatečně dlouhá doba na to, aby ji někdo znásilnil. Dvojčata se na ni vítězoslavně usmálo a začali zase oslintávat její tělo. Petra se prosebně podívala na Davida, který se otočil, ale ten jen pokrčila rameny, jakože nic nemůže dělat. Martin jí rukou zase vjel pod kalhotky a trochu do ní zajel jedním prstem. Už se neudržela a celá rudá zvlhla. Její rozpaky je těšili. Tomáš jí pošeptal.
,,Už jste to s Davidem dělali?"
,,Ne" odsekla.
,,Tak to zase zbylo na nás" usmál se Martin a zarazil do ní prst celý. Jemně s ním začal pohybovat. Stačilo by málo a Petra by se rozvzdychala na celou třídu.
,,Tak fajn! Stavím se k vám, ale vy toho teď necháte."
,,Teď jo" zašklebil se Tomáš a oba dva se odtáhli.
,,Takže vy nemáte výročí?" Zeptal se zvědavě Martin.
,,Ne!" vyštěkla Petra a do konce školy se všem třem vyhýbala.

Sekec mazec (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat