9. kapitola

1.5K 12 2
                                    

Zvonek Petru probudil z hlubokého školního spánku.
,,Pane učiteli" vykřikla. ,,Můj mobil!"
,,Málem bych na něho zapomněl. Ale v hodině už ho nechci vidět."
Popadla ho a vyběhla ze školy. Měla jednu neotevřenou zprávu.

D - Budu moct až ve čtyři

Koukala se na hodiny. Bylo 15:10. Tak to aspoň stihne doběhnout domů a převléct se. Dala se do lehkého klusu a u toho psala zprávu.

P - Ok. Tak sraz v 16:00 před školou ;)
D - Budu se těšit

Hned jak doběhla domů dala si rychlou sprchu a oblékla si její oblíbené letní červené šaty. K tomu si vzala hnědé sandálky s vysokým šněrováním a do kabelky hodila mobil, klíče, peněženku a žvýkačky, v kterých ovšem bylo něco trochu jiného. Máma jí vždycky říkala, že jako žena musí být na vše připravená a do kabelky jí už jako malé strkala pepřák, kapesní nožík a kondomy. Postupně sebou začala nosit jen ty kondomy, a to právě v obalu od žvejkaček.
,,Mami jdu ven s...kamarádem. Tak čau" zařval ještě.
,,Jojo. Užij si to" uslyšela, když zavírala dveře.
Bylo 16:45, a to jí přesně stačilo na to, aby byla ve čtyři před tou zablešenou a plesnivou celou, které říkají škola. Když dorazila, David tam ještě nebyl, a tak si stoupla pod velkou třešeň a netrpělivě přešlapujíc čekala až dorazí. Až když se na mobilu objevilo 16:17 uviděla ho, jak k ní sprintuje.
,,No to je dost" řekla nakrkle.
,,Tak promiň" začal se hned omlouvat. ,,Zdržela mě matka."
Celou cestu k nákupnímu centru něco mlel a snažil se ji rozesmát, a když se snažila sebevíc na tváři zachovat naštvaný výraz, za chvíli se smála taky. Jednu ulici od centra jí najednou chytil za ruku a propletl s ní prsty. Zrudla a začala si nervózně natáčet na prst pramen vlasů.
,,Děje se něco?" Ozval se David.
,,Ne. Vůbec ne."
,,Jsi nějaká nervózní."
,,Vážně? Hahaha..." Zasmál se nakřáple, což neznělo moc dobře.
S úsměvem si ji otočil čelem k sobě a zahleděl se jí do očí.
,,Stačí říct, kdyby se ti něco nelíbilo."
Nebyla schopná odpovědi. Kmitala pohledem mezi jeho rtama a očima. Všechny zvuky kolem utichly a ona vnímala jen jeho. Najednou se začal přibližovat. Chytil ji za pas a přitáhl si ji.
Zvedl ruku a přejel jí palcem po spodním rtu. Následně jí ho strčil do pusy a ona mu jazykem začala přejíždět po špičce. Vydržel to asi 5 vteřin, než jí prudce palec vytáhl s pusy a přitiskl na její své rty. Začali se vášnivě líbat. Přejela mu jazykem po rtech a on je otevřel. Asi po minutě se od sebe udýchaně odtáhli.
,,Docela dobrý" šibalsky se usmál. ,,Ale mám tě ještě co učit."
,,A kolik holek už doučuješ?" Zeptala se z legrace.
,,To nevím. Už to ani nepočítám. Asi kolem padesáti."
,,Minutku počkej."
Otočila se a zašla do drogerie. Když vyšla vamáčkla si na kartáček pastu a začala si čistit zuby.
,,Co sakra děláš?"
,,Víš kolik má člověk v puse bakterií? Vynásob to padesáti..."
,,Aha chápu" začal se smát.
Pak ji ale najednou zatáhl do uličky a přitlačil ruce ke zdi.
,,Nikdy jsem si tak nepřál být kartáčkem" řekl, když jí začal čistit zuby.
,,Mohla být, kdybys nedoučoval padesát holek."
Vytáhl jí kartáček z pusy a podal jí láhev s vodou, kterou si celou cestu nesl. Konečně se vydali do kina.
,,Kdo říkal, že jsem líbal padesát holek. Byli to i kluci" začal zase po chvíli.
Petra ho se smíchem bouchal do ramene.
,,Fajn teď vážně. Před tebou jsem líbal jen mámu."
,,Ty se líbáš se svojí mámou?"
,,Je nevlastní..."
,,To jsi to vylepšil."
,,Nech mě domluvit. Je nevlastní a byla to jen taková ta pusa na tvář."
,,Neznamená to, že bych měla doučovat já tebe?"
,,Chtěla bys co?" Zasmál se.
Jen si odfrkla. Než dorazili ke kinu šli v příjemném tichu.
,,Tak jakej film?" Zeptala se.
,,Něco vyber. Mně je to jedno."
Konečně se usadili ve třetí řadě i s popcornem a colou. Petra vybrala stejný film, na který šel pár před nimi, a tak ani jeden nevěděl co čekat. Po reklamách se ukázalo, že je to romantická komedie. Najednou jí u jedné romantické scény položil David ruku na stehno a pošeptal do ucha.
,,Zopakujeme si to někdy?"
,,Určitě."
,,A co třeba teď, když je tma?"
Nečekal na odpověď a rovnou ji políbil. Začala mu cuchat vlasy a polibek oplácet. Přitáhl si ji blíž a z jednou rukou na tváři a druhou kolem pasu ji začal líbat ještě dychtivěji. Jakoby se bál, že mu někam uteče. Když se od sebe odtáhly zakousl se jí do rtu.
,,Měl bych si tě označkovat" usmál se a položil jí vlhké rty na krk.
I když si tam neviděla, bylo jí jasné, že bude mít na krku pořádně velký cucflek. Nenechala to jen tak. Hned jak se odtáhl přitiskla rty na krk zase ona jemu a začala sát.
,,Tak ty takhle" zašeptal hrdelním hlasem.
,,Přece bys mě v tom nenechal" zahuhlala mu do krku, když dokončila své dílo.
,,Ticho" ozvalo se najednou ze sedačky za nima. ,,My se snažíme koukat na film."
Petra zrudla a opřela si hlavu o Davidovo rameno. Po zbytek filmu ji držel v náruči a poťouchle se usmíval.

 Po zbytek filmu ji držel v náruči a poťouchle se usmíval

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro představu, asi takhle vypadaly Petřiny šaty.

Sekec mazec (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat