4. kapitola

1.9K 19 0
                                    

Přeskočila plot od domu a vyběhla na ulici. Za normálních okolností by jí bylo jedno jestli do školy přijde pozdě. Za tento rok včas došla jen jednou, a to první školní den. Ale dneska ne. David měl poprvé přijít k nim do školy a domluvili se, že se sejdou v 7:30, aby ještě stihli ředitelnu. Teď je 7:43 a za dvě minuty začne vyučování, takže běžela jako závodní slepice. No....jedno je jisté. Davida už nestihne. Konečně se dostala k budově školy. Vyběhla po schodech a bez zaklepání vešla do třídy.
,,Dobrý den" dostala ze sebe zadýchaně.
,,Ále" zašklebila a se učitelka. ,,Petra se nám konečně dostavila."
Dala důraz na slovo konečně a dívala se na ni s očekáváním, co řekne na svou obhajobu. Petra ale jen pokrčila rameny a zamířila do zadní lavice. Před tou seděl David se spolužákem a křenil se na ni.
,,No konečně. Už jsem myslel, že nepřijdeš."
,,Ještě ty začínej. Aby ses z toho nezbláznil."
,,Vidím že David už se seznamuje" Rejpl si zase ten kobilí ksicht, co si říká učitelka. ,,To teda s tou pravou."
Začala se dál věnovat svému výkladu. David toho využil a opět se otočil.
,,Jak vysvětlíš své opoždění?"
,,Nechtěla jsem se s tebou bavit."
,,Tak tomu se stejně nevyhneš."
,,Všimla jsem si."
Učitelka se opět otočila a Petra už se připravovala na to, až je zase seřve. Ta ale začala mluvit o něčem jiném.
,,Málem bych vám zapomněla říct, že nám během dneška přijdou ještě další dva nový žáci. Nejspíš třetí hodinu tak s tím počítejte."
To už Petra nevnímal lehla si na lavici a spala až do další hodiny. To byla matika. Měli učitele, kterej byl docela pozornej, a tak musela předstírat psaní zápisků a nemohla spát. Po očku se podívala na Davida. Ten vypadal jako by ho to bavilo. Pozorně učitele poslouchal a psal si do sešitu každé jeho slovo. Nechápala. Konečně zazvonil zvonek a Petra se mohla pustit do svačiny. Při tom ignorovala Davida, který na ni pořád mluvil a přemýšlela nad tím, jak někoho může bavit matika. Nějak na to, ale nemohla přijít a zeptat se také nemohla, protože by vypadala jako fontána, z které stříkají rohlíky. Nakonec mu slíbila, že s ním bude chodit do školy včas, když slíbí, že konečně zmlkne. Čemu se to jenom upsala? Začal zeměpis. To byla její oblíbená hodina. Učitel jen seděl za počítačem a třídě dal za úkol, udělat si zápisky z učebnice. Mohla tak celou hodinu prospat. Už usínala, když se ozvalo zaklepání na dveře. Skoro nevnímal učitele, kterej něco mlel a následné kroky. Probralo ji, až když se někdo usadil po její pravici a pak i levici. Zvedla hlavu a uviděla Tomáše a Martina.
,,Zatím se podělte o učebnici" řekl učitel nepříjemně. ,,Vy si pak skočíte pro své do ředitelny" dodal ještě a dál se věnoval svému počítači.

Sekec mazec (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat