6. kapitola

1.7K 17 2
                                    

Původně s nima neplánovala někam jít. A už vůbec ne do jejich domu. Ale teď si tím nebyla tak jistá. Zaraženě se koukala na video, které jí ukazovali a přemýšlela nad rychlou a bezbolestnou sebevraždou. Video sice bylo natočeno až ke konci jejich sexuálních hrátek, ale šlo tam vidět dost na to, aby lidé poznali kdo to je a co dělá.
,,Jestli nepůjdeš...." začal větu Martin ,,.....zveřejníme to" dokončil ji Tomáš.
,,Vy nechutní idioti" vykřikla Petra. ,,Nemůžete to zveřejnit. Jdete tam také vidět."
Zavrčel a to tak, že na ni oba dva udiveně pohlédli. Jí to ale bylo jedno. Vidírání a šikana jí vždycky přišla jako ta nejzbabělejší metoda, jak dosáhnout svého. Zrovna začala přemýšlet, u jakých věcí by nejvíce bolelo, kdyby jim je vrazila do prdele, když znovu promluvili.
,,Víš co je Photoshop zlato? Obličeje si vymažeme."
,,Takže nemáš na výběr."
Nechápavě se podívala na Martina.
,,No buď půjdeš s náma nebo to video skončí na internetu."
,,Jestli to video zveřejníš zarazím ti ten telefon tak hluboko do prdele, že budeš ještě měsíc kadit kovový součástky."
,,To beru jako ano" zajásal Martin .
,,Fajn. Jenom to řeknu Davidovi." Nečekala na odpověď a vběhla do školy. Davida nebylo těžké najít. Seděl v šatně a obouval se. Když ji uviděl úplně se rozzářil.
,,Tak co? Jsem si užít výročí?"
,,Nemůžu" neubránila se Petra slzám.
Vtom před sebou ucítila pevnou hruď a pak už jen vnímala pevné ruce, které se kolem ní obmotaly.
,,Copak se stalo?" řekl něžně David.
A tak mu Petra všechno v rychlosti řekla. O jejich prvním setkání, o tom co se dělo v zadní lavici i o videu.
,,Půjdu s tebou."
David vypadal dost naštvaně. To ji zahřálo u srdce. V tom ji něco napadlo.
,,Mám nápad!" vykřikla radostně, ale rychle se zase ztlumila.
,,Co?" nechápal David.
Rychle ho zasvětila do svého plánu.
,,A ty tam s nima zatím budeš dělat co?" Zeptal se nakonec.
,,Dáme si čajový dýchánek" odfrkla ironicky.
David se zamračil. Teď na tohle, ale nebyl čas.
,,Tak jdeme na to?"

Sekec mazec (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat