introduction

592 51 15
                                    

hey guys !!

سلام ! خیلی خیلی اتفاقی -شاید نه زیاد- یه اکانت برای نوشتن درست کردم و صرفا برای این نیست که که بخوام خواننده جذب  کنم البته قطعا خوشحال میشم که داستان مورد علاقتون واقع بشه اما حتما باید این کنجکاوی رو رفع میکردم.

البته زمان زیاد جالبی برای رفع کنجکاوی نبود ؛ من الان درگیر درس و کلاس های آنلاینم هستم . اما با این حال فکر کردم شاید بد نباشه که زمانی رو برای به اشتراک گذاشتن بخشی از داستان هام اختصاص بدم .

در پایین به توضیحاتی که لازمه در مورد داستان بدونید اشاره شده :

این یه فن فیکشنه چرا بهش میگی داستان ؟

فن فیکشن یک نوع داستانه  . برخی کاراکتر های اصلی تماما متعلق به سری داستان های هری پاتر ،نوشتۀ  جی.کی.رولینگ هستند به غیر از اونا تمام حقوق داستان متعلق به خودمه .

پارت ها چه موقعی آپ میشن ؟

طبق حرف هایی که در ابتدا زدم پارت ها زمان آپ مشخصی ندارن ؛ با اینکه تعدادی از اونا نوشته شدن نیاز به ادیت دارن پس من نمیتونم زمان مشخصی رو بهتون قول بدم . 

ادبی مینویسی؟

نوپ ، تلفیقیه .

روند داستان چطوریه؟

قطعا قرار نیست یه مثلث عشقی یا چیزی مثل اون تشکیل بشه .

ژانر؟!

slice of life -fantasy-teen fiction-adventuress

توجه !!! :این داستان قرار نیست تماما بر طبق عقایدی پیش بره که توی کتاب های جی.کی.رولینگ وجود داشتن . داستان روند خودشو داره ؛ لطفا اونو با داستان ها یا فن فیکشن های دیگه مقایسه نکنید .


خلاصه ای از داستان :

گروهی از  بچه های مدرسه  ی هاگوارتز توسط اتفاقاتی با هم همراه میشن تا علت حادثه ای که به تازگی توی مدرسه رخ داده و برای تعدادی از بچه ها مشکلاتی ایجاد کرده رو پیدا کنن و در این راه مجبور میشن با تعدادی دیگر از بچه ها ی هاگوارتز همراه بشن و این قرار نیست به همون آسونی باشه که فکرشو میکنن.. 



**تمامی خانه های هاگوارتز ویژگی ها و زیبایی های خودشون رو دارن و هر کودوم به نحوه ای ، خاص هستن**

enjoy

This is how toWhere stories live. Discover now